...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 13 iunie 2011

TRAITI IUBIREA, CA-I FOARTE RARA !!!

Buna ziua, dragii mei !


Din nou, am ramas restant cu "scrisul". :):)

Recunosc ca desi, lenevesc pe litoral, nu fac absolut nimic toata ziua, totusi....la naiba, abia imi gasesc timp sa scriu. Uite, o fac acum, pentru ca diseara, cine stie daca o sa mai scriu.

Tocmai am fost la plaja, m-am intors in hotel, i-am facut repede un dus piciului meu, iar acum....am ajuns in camera mea, unde pot fuma linistit, pot sa beau o cola fara ca piciulica sa zbiere ca vrea si el (apropos, este innebunit dupa cola), intr-un cuvant...AM LINISTE DEPLINA. :):):)

Scumpii mei, deschizandu-mi mailul, printre altele, mi-am adus aminte de un mesaj pe care mi l-a trimis o tipa, cred ca acum mai bine de 1 saptamana, in finalul caruia imi cerea un sfat.

M-am tot tinut sa scriu despre acel mail, insa....am tot uitat, asa ca, o voi face acum.

Pe scurt, din cate am inteles, respectiva tipa spunea ca are un iubit de vreo 7 ani, pentru care nu mai simte mai nimic (apropos, mor de ras cand aud cum femeile folosesc sintagma "IUBIT", pentru indivizi pe care nu-i iubesc nici macar 1%), iar in paralel, de cativa ani, cred ca 5 daca am retinut exact, are o relatie "extra" cu un alt barbat, pe care, spune ea....IL IUBESTE SI O IUBESTE. :):)

Super amuzant mi s-a parut faptul ca, pe barbatul "oficial" il numeste IUBIT, insa....pe celalalt barbat de care spune ca il iubeste si o iubeste, il numeste "tip". :):):):)

In fine, una peste alta, dupa ce mi-a descris pe scurt cum stau lucrurile (destul de alambicate, nu dezvolt acum pentru ca nici eu n-am inteles prea bine), respectiva tipa imi spune ca s-a despartit recent de AMANT, dar sufera teribil dupa el si este nefericita, asa ca ma intreaba pe mine: CE SA FACA????

Bai, fratilor, personal, pe aceasta tipa care mi-a scris, n-am putut s-o inteleg. Pai, are o relatie "extra" cu un barbat de care spune ca-l iubeste si la randu-i....o iubeste si este innebunit dupa ea, insa....I SE PUNE "PATA" (cica n-a mai suportat situatia) si se desparte de el.

Apoi...sufera si este nefericita, bineinteles langa barbatul "oficial". :):):)

SA MOR DE RAS, NU ALTA !!! :):):)

Undeva, pot avea intelegere fata de cei care din pacate, au avut ghinionul sa nu cunoasca IUBIREA NICIODATA, insa.....fata de o persoana care a avut acest privilegiu, si.....singura SI-A DAT IN CAP, sa mor daca pot avea vreo intelegere.

Auziti voi, cica...N-A MAI SUPORTAT "SITUATIA" !!! :):):)

Cu alte cuvinte, n-a mai suportat sa aiba o relatie in clandestinitate cu acel barbat care...spune ea, este mort dupa ea, o iubeste enorm, iar acest lucru dureaza de vreo 5 ani.

Pai, fata mea, daca ti s-a urat cu binele si....n-ai mai suportat sa fii iubita, sa vezi cum un barbat este mort dupa tine, iar acest lucru durand de vreo 5 ani, atunci....ai facut foarte bine ca te-ai despartit. :):):):)

MOR DE RAS, NU ALTA. :):):)

Cum pot unii sa-si dea singuri in cap, pentru niste "principii" de rahat????

Auzi, n-a mai suportat situatia. :):):)

Asta-i viata, cunoscatorii stiu ca in peste 90% din cazurile in care apare IUBIREA, din pacate, situatiile sunt extrem de complicate, existand "obligatii", asa ca.....fiecare este liber sa aleaga.

Respectiva tipa se pare ca a ales "PRINCIPIILE", de ce, chiar nu-mi dau seama. :):):)

Lasa, ca nu este rau sa stai langa barbatul "oficial", care ti-a pus verigheta pe mana si fata de care nu ai nici macar un gram de sentiment, decat....SA TE AFLI IN RUSINOASA SITUATIE DE "AMANTA", dar....IUBITA SI FERICITA. :):):)

Scumpii mei, pe langa faptul ca m-am amuzat extrem de tare de apetenta cu care unii isi alunga singuri fericirea, vreau sa va dau un sfat, de care....puteti sau nu, tine cont.

LASATI "PRINCIPIILE" IAR ATUNCI CAND, DACA....VETI AVEA URIASUL PRIVILEGIU SA INTALNITI IUBIREA.....IUBITI SI TRAITI IUBIREA !!!!

Lasati-ma cu principiile astea de "2 lei", de genul "Vaiiiii, cum sa fiu amanta"......sau...."Vai, dar eu vreau ceva oficial", pentru ca....VIATA, NU EU, CRED CA VA DEMONSTREAZA CU FIECARE ZI CARE TRECE, CA TREBUIE SA AI MARE NOROC IN ZIUA DE AZI SA INTALNESTI O PERSOANA CARE SA TE IUBEASCA CU ADEVARAT. :):):)

Hai, va pupicesc cu drag si ma duc pana jos, la barul de la piscina, bineinteles, sa beau o cola. :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu