...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 9 iunie 2011

O PRIMA IMPRESIE.

Buna seara, dragii mei!


Scumpii mei, destui, inclusiv Jungle Man, mi-a reprosat ca nu prea am mai scris pe blog in ultimele zile. Asa este, insa....abia azi, dupa ce am ajuns in Mamaia, a fost prima zi in care m-am relaxat cat de cat. In plus, piciulica a facut putina febra si am tot stat cu ochii pe el.

Dupa cum va spuneam in comentariul precedent, azi dimineata, dupa ce am mancat micul dejun la hotelul din Mangalia, am strans bagajul, pregatinduma sa ma mut la Mamaia la Hotel Modern.

Insa, aveam o problema. Masina mea, nu era suficienta si pentru bagajele surorii mele si a baietelului ei, asa ca.....am mers sa caut un TAXI, ocazie cu care, mi-am reamintit cat de fomisti suntem ca natie.

Fiind un om civilizat, dupa ce am oprit un TAXI, am intrebat cat ma costa un drum de la Mangalia pana la Mamaia. Tipul m-a "scanat" si mi-a raspuns:

"Oooooo, mada....pai, cel putin 150 ron".

Mi-a venit sa rad, avand in vedere ca nu sunt mai mult de 50 de km. Totusi, l-am intrebat, de ce, atat de mult, iar raspunsul a fost pe masura:

"Pai, tariful este de 3 ron/km".

Am zambit, i-am urat o zi buna si i-am inchis portiera. Musteriul, cand a vazut ca nu este "loc", s-a dar jos din masina si m-a intrebat:

"Dar, tu, cat vrei sa dai?"

Scumpii mei, pentru ca nu aveam niciun chef sa ma tocmesc, i-am spus ca ii dau 1OO ron, oricum destul de mult.

A acceptat si a tras masina in fata hotelului. Insa, pana am eliberat cele 3 camere, pana am adus bagajul, a durat ceva, probabil 20 minute, iar MUSTERIUL, cred ca mi-a repetat de cel putin 5 ori:

"Hai, sefulica ca mai avem si treaba".

Ma uitam la el cu mila, in timp ce-mi venea sa-l intreb:

"Ce treaba ai mai nene, ca nu mi-oi spune ca esti "full" de comenzi, cand sunt cativa turisti. Ce tot te caci pe tine, facand pe interesantul cand ai prins o comanda destul de avantajoasa?"

Insa, demult nu mai am nervi pentru astfel de comentarii, asa ca, mi-am vazut de treaba, interesandu-ma sa ajung odata in Mamaia, sa ma cazez la noul hotel si sa ma linistesc.

Ajuns la Hotel Modern, ca prima impresie am fost multumit. Piscina arata foarte bine, camerele sunt acceptabile, mancarea la fel, insa....sa fim seriosi, desi recomand cu caldura hotelul, totusi....nu-mi pare a fi un hotel de 4 stele.

Am spus-o si aseara, o spun si acum: Hotel Paradiso din Mangalia, desi....are doar 3 stele, sustin ca are conditii mai bune de cazare si masa. Asta-i parerea mea. Pacat ca statiunea Mangalia, nu sustine un hotel ca cel de care v-am vorbit. Iar de plaja, cel putin in acest an, este jale mare, mare, mare, mare.

Dar, ma uitam si pe plaja din Mamaia. Infinit mai curata si aranjata, cu sezlonguri si umbrelute, insa....nisipul este de cacat. De fapt, 80% sunt scoici, destul de deranjante daca mergi descult.

Deja nu mai este o noutate, daca afirm ca.....cu fiecare an care trece (scuzati cacofonia), litoralul romanesc se duce de rapa si arata tot mai jalnic. Deja, in multe dintre statiuni, "limba" de plaja, este la limita, iar in viitor, are toate sansele sa fie inghitita de mare.

Pe nimeni nu preocupa LITORALUL, desi....cu totii, cei responsabili, se bat cu "pumnul" in piept, cate fac ei pentru litoral.

De bani, nici nu vreau sa mai vorbesc, cred ca o sa ma duca pe la 2000 euro, toata cheltuiala.

Bani care, nu ma deranjeaza ca ii cheltuiesc, insa....conditiile sunt departe de ceea ce ar trebui sa ti se ofere la acesti bani.

Maine, am sa postez si niste fotografii cu hotelul si piscina, pentru ca azi, mi-am dat seama ca am acumulatorii descarcati. :):):)

Oricum, v-am spus ca recomand cu caldura Hotelul Modern, chiar este un hotel destul de reusit, desi....nu-mi pare de 4 stele, atat cat are. Insa, cate hoteluri din Romania, se situeaza la nivelul "stelelor" de la intrare??? :):):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu