...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 26 iunie 2011

DIFERENTA INTRE ONOARE SI....SMECHERIE IEFTINA.

Buna seara, dragii mei !


Spuneam adesea ca, din pacate, in Romania, cei ce se erijeaza in vectori sociali, de cele mai multe ori.....au carente uriase vis-a-vis de caracter si verticalitate.

Iar, mai grav, avand in vedere faptul ca, prin intermediul televiziunii, au posibilitatea sa-si faca publice ideile si modul de gandire, RAUL SE EXTINDE, iar exemplul negativ pune stapanire din ce in ce mai pregnant pe MENTALUL COLECTIV.

Exemple, pot da foarte multe, insa....in prezentul comentariu, ma voi limita la ULTIMUL, pe cate l-am vazut noaptea trecuta in timp ce, pe la ora 3, vizionam in reluare o emisiune "Tanase si Dinescu".

In cadrul emisiunii, dupa ce au fost dicutate mai multe subiecte, s-a ajuns la disecarea unui moment, dupa unii penibil, iar dupa altii (printre care si eu) ABSOLUT DELOC PENIBIL CI CAT SE POATE DE CORECT, anume.....declaratia presedintelui tarii despre REGELE MIHAI, ca a fost un tradator de tara si o sluga la rusi.

Da, scumpii mei, daca am si eu dreptul la o parere, iar in plus, puteti sa ma credeti pe cuvant ca, sunt foarte multe situatii in care nu sunt deloc in asentimentul declaratiilor presedintelui tarii, TOTUSI.....acum, achiesez 100% si am aceeasi parere:

REGELE MIHAI, DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE, SI-A TRADAT TARA SI A FOST O SLUGA LA RUSI.

Pentru cine este interesat, as indrazni cu precizarea ca este DOAR O PARERE, sa aprofundez putin acest subiect.

In al doilea razboi mondial, Romania a ales sa mearga alaturi de Germania si aliatii sai. Numai ipocritii nu ar recunoaste ca atunci cand trupele germane au intrat in Romania, ne-au tratat ca pe niste aliati, fara sa distruga tara si fara sa patim ceea ce au patit celelalte tari ocupate.

La finalul razboiului, cand deja America intrase alaturi de trupele aliate, intrezarindu-se din ce in ce mai clar o INFRANGERE A GERMANIEI SI A ALIATILOR SAI, Regele Mihai, a facut ceva ce niciun conducator din aceasta lume, nu a facut:

L-A ARESTAT PE MARESALUL ANTONESCU, CONDUCATORUL ARMATEI ROMANE SI A INTORS ARMELE IMPOTRIVA GERMANIEI, adica....cei ce ne erau aliati in razboi.

Hai, sa fim seriosi, stim cu totii, de ce, a facut acest gest !!!

In niciun caz ca sa salveze tara de la cotropirea de catre trupele rusesti (care oricum au facut prapad cand au intrat in Romania), ci....PENTRU CA A CREZUT CA ISI VA SALVA FUNDUL SI N-O SA-SI PIARDA POZITIA DE MONARH.

Din umilul meu punct de vedere, sunt sigur ca asa a fost, regele punand "botul" la promisiunea rusilor ca O SA-L LASE IN CONTINUARE MONARH, daca intoarce armele impotriva Germaniei.

Ceea ce a si facut, alegand in cel mai perfid mod cu putinta sa-l cheme la palat sub un anume pretext pe MARESALUL ANTONESCU, sa-l aresteze si....MAI GRAV, SA-L MAI PREDEA SI RUSILOR CARE L-AU EXECUTAT.

Apoi, soldatii romani care mancau de ani de zile la aceeasi masa cu soldatii germani, au scos pistolul si au rostit "Esti arestat, am intors armele".

Azi, la ZECI DE ANI DISTANTA DE LA ACELE EVENIMENTE, totul poate parea banal, insa.....hai sa incercam sa ne imaginam, cum ar fi fost sa fim atunci in locul germanilor.

Uite, sa zicem ca, voi, scumpii mei care cititi acest blog zilnic, va aliati cu mine intr-un razboi impotriva altora. Va implicati familiile, copiii, resursele financiare, energia si....chiar viata. La un anumit moment, va chem pe toti intr-un restaurant si.....dupa ce va zambesc perfid, scot o mitraliera si va spun "Sunteti arestati. Am intors armele si m-am aliat cu cei cu care ne luptam pana acum".

Ce-ar fi in sufletul vostru scumpii mei???? Cum v-ati simti, dupa ce ani de zile la rand v-ati sacrificat totul intr-o lupta alaturi de mine, iar acum.....v-as da pe "mainile" dusmanului contra caruia am luptat impreuna????

ASTA A FACUT REGELE MIHAI !!!

Iar, in timp ce MARESALUL ANTONESCU a murit cu maxima barbatie, fiind executat de rusi, REGELE MIHAI, traieste si azi, in lux si prosperitate, dupa ce i-au fost retrocedate aproape toate bunurile imobile din Romania.

Ceea ce m-a enervat foarte tare, azi noapte, cand vizionam emisiunea, a fost pozitia lui Mircea Dinescu, care intr-un mod absolut halucinant, sustinea ca REGELE MIHAI a facut foarte bine ca a "intors-o ca la Ploiesti", salvandu-si pielea, si....ATENTIE, ca Maresalul Antonescu, a fost un fraier ca n-a facut si el la fel !!!!

Daca l-ati fi auzit pe marele poet Dinescu cum ii spunea lui Tanase...."Bai, Maresalul Antonescu, trebuia s-o intoarca ca la Ploiesti pe ultima suta de metri, exact cum a facut Regele Mihai si....va spun eu, ar mai fi trait multa vreme, murind in patul lui".

Mai, domnule Dinescu, mare dizident anti-comunist, cu respect as vrea sa-ti aduc la cunostinta un lucru banal:

Ceea ce dumitale ti se pare de o usurinta colosala, pentru un barbat precum Maresalul Antonescu, era ceva imposibil.

Daca te intrebi mirat, de ce, te lamuresc imediat:

MARESALUL ANTONESCU, A FOST UN BARBAT ADEVARAT, UN SOLDAT DESAVARSIT, UN CAVALER AL ONOAREI SI AL DEMNITATII.

Te mira faptul ca Maresalul Antonescu nu a "intors-o ca la Ploiesti" pe ultima suta de metri, cand a simtit ca pierde razboiul????

Pai, nu are de ce sa te mire! Precum marii soldati ai acestui mapamond, a preferat sa MOARA cu mandrie si demnitate, netrecandu-i nici macar o secunda prin minte s-o "intoarca ca la Ploiesti", tradandu-si aliatul.

Da, da, da, scumpii mei, daca am si eu dreptul la o parere, ACHIESEZ TOTAL declaratiilor presedintelui tarii, considerandu-l pe REGELE MIHAI, un mare tradator de neam si tara, care s-a vandut rusilor pentru a-si salva pielea.

Multi dintre cei care ma cunosc, stiu ca provin dintr-o familie care a avut mult de suferit de pe urma comunistilor, mai mult.....tata este un simpatizant regalist, insa, din punctul meu de vedere, REGELE MIHAI NU ESTE DECAT UN TRADATOR DE NEAM SI TARA, un om care prin gestul sau de la 23 august 1944, a patat obrazul armatei romane pentru totdeauna.

Sa fim seriosi, ORICAND, NISTE TRUPE ALIATE (uite cum ar fi acum NATO), sunt 100% sigur ca in caz de razboi, si-ar lua serioase marje de siguranta, stiind ca acum zeci de ani, armata romana si-a mai tradat ALIATII, intorcand armele atunci cand a vazut ca pierde.

Ce-i inveti, domnule Dinescu, mare dizident, pe tinerii din ziua de azi???

SA NU FIE FRAIERI SI....DACA ESTE CAZUL, SA STIE S-O "INTOARCA" CA LA PLOIESTI, tradandu-si aliatii ???

Da, scumpul meu, mare scriitor, sunt absolut sigur ca daca MAINE, s-ar intoarce la putere COMUNISMUL, n-ai avea vreo problema s-o "INTORCI" pe ultima suta de metri si.....din mare fermier ce esti acum, sa devii un mare....proletar. :):):)

Presedintele tarii, este drept, are de multe ori gura sloboda, gafand impardonabil, insa....DE DATA ASTA, A SPUS UN MARE ADEVAR SI A PUS PUNCTUL PE "I".

Niciodata nu am fost COMUNIST si nici nu voi fi vreo data, insa....sa nu uitam cu cata mandrie si demnitate, a preferat sa moara CEAUSESCU.

N-a dat nicio clipa inapoi, a dovedit ca este un adevarat BARBAT, cu bunele si relele pe care le facuse pana atunci in cei 25 de ani cat a condus aceasta tara, si.....cu pieptul in fata, privind "gura" mitralierelor indreptate spre el, a murit strigand "TRAIASCA ROMANIA".

N-a incercat sa faca NICIUN "TARG" cu oamenii noi puteri instaurate atunci, ASUMANDU-SI TOATE RISCURILE SI MURIND DEMN.

Asa a facut si MARESALUL ANTONESCU, alegand sa moara cu demnitate in loc sa-si tradeze crezul si aliatii !!!

Cati din oamenii politici de azi, ar fi capabili de un asemenea GEST????

Imi vine sa rad? :):):) Voua, nu? :):):)

In final, va sugerez a privi cu atentie cele 2 fotografii postate mai jos si...cred ca nu o sa aveti vreun dubiu, in a intelege, de ce, NICIODATA, marele poet si dizident anti-comunist Mircea Dinescu, n-o sa-i inteleaga comportamentul Maresalului Antonescu, in acele vremuri extrem de tulburi si periculoase.





Ma apuca rasul cand compar cele doua IMAGINI, pentru ca, intr-una vad CARACTER, DEMNITATE, ONOARE SI CREZ, iar in alta, exact exponentul "smecherului" modern, alunecos, maestru in arta "intorsului ca la Ploiesti". :):):)

Si....ne mai intrebam, de ce, suntem unde suntem. :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu