...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 10 iunie 2011

HOTEL MODERN.

Buna seara, dragii mei!


Ce mai faceti dragii mei??? :):):)

Sper ca bine, ca si mine care....desi, azi nu a fost o zi prea insorita pe litoral si in plus a mai batut si vantul, totusi m-am simtit relaxat si confortabil.

Pentru cei care m-au rugat sa dau cateva referinte despre Hotelul Modern din Mamaia, unde m-am cazat incepand de ieri, o sa incerc in randurile ce urmeaza sa aduc cateva lamuriri atat asupra lucrurilor pozitive cat si asupra neajunsurilor.

Din capul locului precizez ca RECOMAND acest hotel.

Asadar, dupa cum v-am spus inca de ieri Hotelul Modern are 4 stele si este situat la 800-100 metri de Hotelul Yaki. Hai sa-l vedem:













Personalul hotelului: foarte amabil.

Mancarea: bufet suedez (micul dejun este inclus in pretul camerei). In rest, pentru pranz si cina, tot bufet suedez, iar pretul este de 30 ron, pentru fiecare masa in parte.

Pretul camerei: Datorita faptului ca am luat o camera dubla si una sigle pentru 11 nopti, am obtinut un pret destul de bun: 180 ron camera dubla/noapte si 150 ron camera sigle/noapte.

EXISTA SI NEAJUNSURI, ASA CA....ATENTIE MARE !!!!

Daca vreti sa va odihniti, daca nu suportati galagia si muzica house data la maxim, daca aveti si copii care trebuie sa doarma noaptea, INCERCATI PE CAT POSIBIL SA VA CAZATI PE PARTEA CU PISCINA, IN NICIUN CAZ PE PARTEA DIN SPATE A HOTELULUI.

Eu am camera sigle pe partea din spate a hotelului, si...chiar acum, la ora 1:30 noaptea cand scriu acest comentariu, DUDUIE MUZICA DE-MI SAR CHILOTII DE PE MINE la Clubul Office situat exact in spatele hotelului, la nici 30 metri. :):):)

Pe mine nu ma deranjeaza deloc, odata pentru ca imi place muzica house, iar in al doilea rand pentru ca, oricum ma culc in fiecare noapte spre 5-6 dimineata, pentru ca urmaresc niste meciuri de baseball la americani.

INSA, MUZICA SE AUDE ABSOLUT INFERNAL....V-AM SPUS, ITI SAR CHILOTII DE PE TINE. :):):)

Ma bucur ca....camera dubla (scuzati cacofonia) unde doarme baietelul meu impreuna cu consoarta si bunica copilului, este situata pe partea cu piscina, altfel nu stiu ce naiba faceam.

Vedeti voi, scumpii mei, multi au ras de mine cand m-au auzit ca merg in concediu cu baietelul meu la Mangalia, insa....STIAM PREA BINE CUM ESTE NOAPTEA IN statiuni precum MAMAIA. :):):)

Nu uitati ca timp de vreo 20 de ani am fost numai "PASARE DE NOAPTE", am batut cluburile la "greu", atat in Bucuresti cat si la mare, nu inchideam un ochi toata noaptea, distrandu-ma la maxim.

Insa, este foarte complicat sa mergi cu un copil intr-o statiune precum Mamaia in care NOAPTEA ESTE DISTRACTIE LA MAXIM SI MUZICA DUDUIE DIN TOATE PARTILE.

Cred ca prin preajma nu este numai Club Office, mai este si Bellagio sau...Gaia, unde la fel, muzica este data la Maxim.

De aceea am fost extrem de incantat de Hotelul Paradiso din Mangalia, unde conditiile de cazare si masa erau cel putin la fel de bune ca aici, la Hotel Modern din Mamaia. (daca nu, chiar mai bune), iar fiind vorba de baietelul meu care are doar 2 ani, am considerat ca este mai bine intr-un loc fara "viata" de noapte.

Pacat ca, fata de anul trecut, in Mangalia nu se putea sta datorita plajei absolut infecte si a multor batrani veniti la tratament balneo la Hotel Paradiso, asa ca....dupa doar 2 zile, am fost nevoit sa ma mut in Mamaia.

NOTA: Dar, daca tot imi urla muzica in fiecare noapte la geamul meu, cred ca de duminica cand o sa ajunga si cumnatelul meu pe litoral, am sa-l iau de-o aripa si vom merge si noi in Club Office. :):)

Pacat ca nu sunteti acum in camera cu mine si sa vedeti in ce hal de tare se aude muzica. Simti ca-ti trepideaza carnea pe tine. :):):)

MACAR, ESTE MUZICA HOUSE, CARE MIE IMI PLACE FOARTE MULT.

V-am spus, mie imi place, pentru ca oricum nu dorm pana dimineata, insa.....CE NAIBA FACI DACA AI UN COPIL CARE TREBUIE SA DOARMA NOAPTEA ????

Si...sa nu uitam ca abia suntem la INCEPUTUL SEZONULUI. Nici nu vreau sa ma gandesc cum o sa fie in iulie si august. :):)

Hai, va pupicesc cu drag. :)

Un comentariu:

  1. Citeam pe net un banc si nu aveam cu cine sa-l 'impart' la ora 2 noaptea. Asa ca, vrei nu vrei ....

    • Unul la 7 dimineata, sub balcoanele unui bloc, zbiera din toti bojocii:
    - Nutii! Nuutiii!
    Nici un raspuns. Iarasi :
    - Nutii! Nuutiii!
    Tot nici un raspuns. Iarasi :

    -  Nutii! Nuutiii!

    Catadicseste unul sa deschida :

    -  Ce aia matii vrei ma, de zbieri asa la 7 dimineata?

    -  Nuti s-a sculat?

    -  Nu mi s-a sculat!

    RăspundețiȘtergere