...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 23 iunie 2011

O ADEVARATA....JUSTITIE.

Buna ziua, dragii mei !


Scumpii mei, azi, sunt extrem de suparat si amarat, datorita faptului ca aseara, DIN NOU, am ajuns cu piciulica la Spitalul Grigore Alexandrescu, unde.....l-a "cusut" si...daca o sa va spun unde, aproape ca n-o sa credeti....PE LIMBA.

Da, dragii mei, aseara, in timp ce consoarta si bunica ii faceau dus, nu l-au tinut si a alunecat, cazand, si muscandu-si limba, atat de rau, incat.....a trebuit sa fie "cusut" la spital.

Sunt mult prea NEGRU de suparare, ca sa analizez acum aspectele in care s-a intamplat incidentul, insa.....in zilele urmatoare am sa va arat CE MONSTRII POT NASTE PROSTIA SI INCAPATANAREA DUBLATE DE INCONTIENTA.

Atat mai spun: Azi noapte, pe la 1 cand ma intorceam de la spital cu piciulica, in timp ce conduceam, am auzit aceeasi "placa" din gura consoartei mele, pe care am auzit-o mereu atunci cand veneam de la spital (cititorii vechi stiu ca a mai fost cusut la nas si am tras 6 luni cu tratamente), insa....VA SPUN EU, PESTE CATEVA ZILE CAND APELE SE VOR LINISTI, OBRAZNICIA SI INCAPATANAREA ISI VOR RELUA LOCUL.

Ma amuza, daca pot spune acest lucru avand in vedere ca sunt NEGRU DE SUPARARE, cum.....atat consoarta mea cat si mamitica sa, se intreaba, CUM DE PICIULICA SE POATE LOVI ATAT DE RAU????

Ca, vezi Doamne, mai sunt si alti copii care cad, insa....etc, etc, etc.

RASPUNSUL ESTE SIMPLU, FOARTE SIMPLU, BANAL DE SIMPLU, INSA.....NU AM STAREA NECESARA SA SCRIU ACUM DESPRE ACEST SUBIECT, URMAND SA-L ABORDEZ INTR-UN COMENTARIU VIITOR.

Oricum, cine spunea ca PROSTIA, OBRAZNICIA SI INCAPATANAREA nu au "leac", mare adevar a grait.

In fine, AZI, vreau sa scriu despre un subiect, foarte mult discutat in ultimii 2 ani si jumatate, foarte mediatizat si al carui deznodamant a fost asteptat cu sufletul la gura.

Desigur, multi dintre voi va amintiti ca in luna ianuarie a anului 2009 (sper sa nu gresesc), un hanbalist roman Marian Cozma, care activa la o echipa din UNGARIA, a fost ucis cu bestialitate la iesirea dintr-o discoteca, dupa un scandal pe care l-a avut cu niste interlopi locali.

Nu voi dezvolta acum aspectele legate de desfasurarea crimei, deja....au fost destul discutate, insa in randurile ce urmeaza, voi incerca sa-mi spun pararea despre ceea ce inseamna cu adevarat O JUSTITIE EXEMPLARA.

Azi, cu 1 ora in urma, JUSTITIA DIN UNGARIA a dat verdictul:

a) CRIMINALII LUI MARIAN COSMA, AU FOST CONDAMNATI PE VIATA;

b) un al treilea complice, a fost condamnat la 20 de ani;

Iubitii mei, multi mancatori de cacat din Romania, in acesti 2 ani de zile, s-au intrecut in afirmatii, cum ca.....vezi Doamne, stiindu-se ura ungurilor fata de romani, taraganeaza procesul, ascund probe si fac tot ce este cu putinta pentru ca, respectivii CRIMINALI sa scape "basma curata".

Bineinteles ca aceste CACATURI, au "prins" foarte bine in Romania, cunoscut fiind apetitul romanilor de a NU GANDI, de a lua de bun, tot ce le este "servit", samd.

INSA, ASA CUM S-A INTAMPLAT MEREU, AZI....INCA O DATA, O TARA EUROPEANA PRECUM UNGARIA, NE-A ARATAT CA, NU DEGEABA ESTE LA ANI LUMINA DISTANTA CA CIVILIZATIE DE NOI.

Pedeapsa aplicata CRIMINALILOR LUI MARIAN COSMA, dupa cum se poate vedea, a fost exemplara. Judecatorul a afirmat clar ca, in cazul celor condamnati pe viata, o eventuala eliberare conditionata, nu poate intra in discutie mai devreme de.....30 DE ANI.

Asa ca, dupa cum se poate lesne observa, pentru JUSTITIA DIN UNGARIA, n-a contat absolut deloc ca, raposatul Marian Cozma este roman, iar criminalii sai sunt unguri.

Din contra, dupa ce a "disecat" cazul timp de 2 ani si jumatate, in final, justitia din tara vecina, a aplicat o PEDEAPSA ABSOLUT EXEMPLARA.

Noi, romanii, trebuie sa intelegem un singur lucru si....spun acest lucru, in calitate de ROMAN 100%, fara nici cea mai mica urma de "corceala" in gena.

UNGARIA, A FOST, ESTE SI VA FI INTOTDEUNA, CU MULT PESTE GRADUL DE CIVILIZATIE SI PROGRES AL ROMANIEI.

Asta este, n-aveam ce face si....hai sa fim seriosi, noi, romanii, suntem ultimii care ar trebui sa avem tupeul a infiera o tara precum Ungaria.

La noi, deja este unanim cunoscut si acceptat cum FUNCTIONEAZA JUSTITIA !!!

Sa te fereasca Dumnezeu sa ajungi a te judeca cu vreun "smecher" al vremii, plin de bani, pentru ca....in Romania, mori cu dreptatea in mana.

In Romania, exista un numar urias de FARADELEGI, INCLUSIV CRIME, care sunt taraganate si nesolutionate nici macar de un nivel minim de pedeapsa, iar asta pentru ca.....inculpatii, sunt plini de bani si "smecheri" cu diploma.

Detractorii JUSTITIEI DIN UNGARIA, in acesti 2 ani si jumatate, au facut mare tam-tam ca, totul se misca foarte incet, ca se taraganeaza la infinit, ca se incearca musamalizarea cazului, si....ca o coincidenta, exact acum cateva zile cand eram pe litoral, vorbeam cu un tip de acest caz, iar parerea respectivului, era clara:

"Eeeeee, n-ai vazut ce spun astia pe la televizor??? Ungurii aia imputiti, niciodata nu-i vor condamna pe criminalii lui Marian Cozma. Deja, totul s-a musamalizat".

Din fericire, INCA O DATA, ni s-a dovedit de catre UNGARIA, ca cel putin din punct de vedere al "LEGII", este cu mult peste noi.

Poate gresesc si nu am dreptate, insa nu stiu de ce, tind sa cred ca, daca criminalii lui Marian Cozma ar fi fost judecati in Romania, nu ar fi fost sub nicio forma condamnati PE VIATA, ci....mult mai putin.

Da, da, da....O SPUN RASPICAT:

IN ROMANIA, DIN PACATE, CRIMA ESTE INCURAJATA !!!!

Nu stiu daca ati observat, insa....majoritatea pedepselor pentru CRIMA, se incadreaza undeva intre 8-10 ani. Rar, doar atunci cand cazurile sunt foarte mediatizate, se ajunge pe la pedepse de 15-20 de ani.

Asa s-a ajuns ca azi, orice bezmetic caruia nu-i place figura ta, pune mana pe cutit si isi spune in barba:

"Da-l in..., il omor si ma duc la puscarie."

Normal, cand pedepsele pentru CRIMA, sunt extrem de mici !!!

Daca si in Romania, orice CRIMA ar fi pedepsita cu detentie pe viata, iar eliberarea conditionata sa nu intre in discutie mai devreme de 30 DE ANI, cei care utilizeaza sintagma "Da-l in..., il omor si ma duc la puscarie", ar fi infinit mai putini.

Hai sa recunoastem: Daca cineva de pe acest mapamond, vrea sa comita o crima, cred ca cel mai bine si-ar alege tara noastra, unde JUSTITIA ESTE EXTREM DE BLANDA CU CRIMINALII.

Inchei acest comentariu, subliniind RESPECTUL MEU FATA DE MODUL IMPECABIL CU CARE JUSTITIA DIN UNGARIA A SOLUTIONAT UCIDEREA RAPOSATULUI MARIAN COSMA !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu