...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 22 iunie 2011

PLICTISEALA ??? CE-I AIA???

Buna seara, dragii mei !

Scumpii mei, in aceasta noapte cand scriu prezentul comentariu, mi-am adus aminte de cateva momente petrecute cat am fost plecat pe litoral si....care, au ca numitor comun o stare des intalnita in randul majoritatii.....PLICTISEALA.

Bai, fratilor, personal, va dau cuvantul meu de onoare ca in cei aproape 38 de ani pe care-i am, NU AM CUNOSCUT PLICTISEALA.

Pentru mine PLICTISEALA, este un termen absolut necunoscut ca si traire. Pur si simplu nu stiu ce simti atunci cand te plictisesti.

Insa, de-a lungul banalei mele existente, am intalnit sute si sute de oameni care spuneau raspicat ca se PLICTISESC.

Bineinteles ca si in aceste 2 saptamani cat am fost plecat pe litoral, cu exceptia mea, tot grupul a suferit de PLICTISEALA. :):):)

S-o luam pe rand:

a) consoarta mea, imi spunea la un moment dat ca se cam plictiseste;

b) sora mea, deja dupa 3 zile la mare, decreta ca s-a plictisit si....abia il astepta pe cumnatul meu sa ajunga pe litoral, insa.....ulterior, si cu el s-a plictisit. :):):)

c) de cumnatelul meu, nici nu are sens sa mai vorbesc, pentru ca, desi....a venit pe litoral cu 5 zile mai tarziu decat noi, a stat ca pe "ace" pana a plecat. :):):)

d) Jungle Man, desi....a venit sa stea doar 3 zile la mare, intr-o seara cand am iesit cu el sa mancam ceva, avea o fata de spuneai ca i s-au inecat toate corabiile.



Asta in timp ce EU, dupa 2 saptamani pe litoral, eram super bine dispus si pus pe ras, inclusiv in aceeasi ultima seara petrecuta cu Jungle Man la un local din Mamaia.



Desi, ma stiti ca sunt un idiot, totusi....in prostia ce ma caracterizeaza, am incercat atat cat am putut sa-mi explic, de ce, sunt atatia oameni care se PLICTISESC.

Pai, in primul rand, pentru ca nu au absolut NICIUN FEL DE HOBBY-URI, care sa dureze ani de zile, indiferent de cine este in jurul lor.

Uite, in cazul meu, de peste 15 ani de zile, am ca hobby PARIURILE SPORTIVE. Aproape zi de zi (foarte rare fiind exceptiile), analizez meciurile care urmeaza a se desfasura, imi concep pariurile, apoi merg si le depun la agentie, dupa care....le vizionez "on-line" fie acasa in fata laptopului, fie la vreo agentie de pariuri cu un grup de amici.

Apoi, in ultimul an, mai am un hobby: SA SCRIU PE ACEST BLOG. Imi place foarte mult si....dupa cum vedeti, deja am peste 1 an de zile de cand scriu aproape zilnic.

In plus, mai am pescuitul, care uneori ma "pocneste" destul de tare sau....in alte perioade, imi place sa urmaresc la televizor tot soiul de emisiuni, in mare parte cu subiect politic si economic.

Cel putin in acest moment, dupa ani si ani de zile in care am batut cluburile, restaurantele, barurile si discotecile, nu pot sa zic ca ma mai dau in "vant" dupa acestea, insa......nici nu-mi trebuie, pentru ca, am alte preocupari care-mi ocupa timpul.

Spre exemplu cat am fost pe litoral, ma trezeam la 7,45, asta dupa ce ma culcam pe la 5 dimineata. Mergeam in restaurant sa mananc, apoi....pe la ora 9,15 mergeam pe plaja, unde stateam pana pe la ora 13. Intorcandu-ma in camera de hotel, imi faceam un dus si coboram la restaurant sa mananc la pranz, iar apoi....profitand ca piciul se culca, nu stiam cum sa-mi iau mai repede laptopul in brate si sa cobor la terasa de langa piscina, unde analizam cu maxima placere meciurile de baseball ce urmau a se desfasura noaptea tarziu.

Nici nu stiu cand treceau 2-3 ore, astfel facandu-se ora 17-18, moment in care mergeam din nou pe plaja vreo 2 ore, iar apoi.....seara, dupa ce mancam la restaurant, faceam o plimbare pe faleza cu piciulica. Pe la ora 22-23, ma urcam in masina si plecam la Constanta, sa-mi pun biletele la pariuri, iar apoi.....dupa ce ma intorceam la hotel, mai stateam la terasa savurand o tigara si un pahar cu cola.

Dupa ce urcam in camera de hotel, pe la ora 12 noaptea, imi aduceam aminte ca IAR, am uitat sa scriu pe blog, asa ca.....de multe ori, incepeam sa scriu. Din nou, nu stiam cand trec vreo 2 ore, si....uitandu-ma la ceas vedeam ca s-a facut 2 noaptea, moment in care imi incepeau meciurile de baseball. Pe la ora 5 dimineata ma culcam si.....ma gandeam ca peste nici 3 ore trebuie sa fiu "fresh" in restaurant, la micul dejun. :):):)

Bai, nene, asa idiot cum sunt, hobby-urile pe care le am, ma fac de multe ori sa-mi doresc sa fie ziua mai mare, pentru ca pur si simplu nu am timp suficient.

NICIODATA NU AM CUM SA MA PLICTISESC !!! VA JUR CA....CHIAR NU STIU CUM ESTE SA TE PLICTISESTI !!!

Uite, sa va dau alt exemplu. Cand stateam la piscina hotelului, SINGUR FIIND, ma pocnea cheful de trancaneala, asa ca INSTANT, imi alegeam cu privirea niste interlocutori, pe care-i abordam fara nicio problema si....sa vezi ca mai trancaneam cu ei vreo 2-3 ore, pana cand cobora din camera a mea consoarta, bineinteles PLICTISITA SI CU FUNDUL IN SUS si....nedand vreun semn ca ar vrea sa socializeze cu respectivele persoane.

Imi vine sa rad cand ma gandesc ca, ATAT CONSOARTA MEA CAT SI SORA MEA SPUNEAU CA SE PLICTISESC, CAND....HOTELUL ERA PLIN DE MAMICI CU COPIII, IAR UN DIALOG INTRE MAMICI SE PUTEA INFIRIPA EXTREM DE USOR. :):):)

Cum sa spui ca te PLICTISESTI??? :):):)

Bai nene, cei care au avut ocazia sa ma cunoasca, stiu prea bine ca si daca ma lasi singur intr-o padure, nu am absolut nicio problema sa intru in vorba cu lupii, ursii, vulpile sau alte lighioane, si....TOT NU MA PLICTISESC. :):):)

Sora mea, cumnatelul si baietelul lor, au plecat de pe litoral mai devreme cu o zi decat mine, iar....consoarta mea imi spunea ca este destul de rau fara ei. :):):) M-a pufnit rasul, pentru ca.....chiar inainte sa-mi spuna acest lucru, ma gasise la piscina, vorbind cu un "cuplu" foarte simpatic (amandoi medici stomatologi), iar cand consoarta mea si-a facut aparitia, bineinteles ca a rostit o ineptie, catre acei tineri:

"Buna. Cred ca v-a facut capul praf Mircea. Stiu, vorbeste mult, foarte mult. Nu stiti cum sa mai scapati de el, nu?"

Respectiva tipa, a reactionat imediat, spunandu-i exact ceea ce uraste sa auda:

"Nuuuuu, nici pomeneala, ne-a facut chiar placere sa vorbim cu el. Important este ca ARE CE SA SPUNA SI STIE SA COMUNICE".

Ma uitam si la sora mea. Cum sa nu te plictisesti cand, in fiecare seara, pleci la plimbare prin Mamaia, te opresti si mananci la cele mai fitoase terase sau restaurante, dupa care.....normal, te intorci la hotel. :):):)

Ok, o faci o data, o faci de doua ori, o faci de trei ori, insa.....tot te plictiseti pana la urma. :):):)

Unii ar spune, pai....DE CE, N-A MERS INTR-UN CLUB SAU DISCOTECA???

Stati linistiti scumpii mei, pe vremea cand bateam cluburile la "greu", nici nu stiti cate persoane plictisite am intalnit. Faptul ca seara iesi in club sau discoteca, nu-ti alunga plictiseala, pentru ca.....asa cum v-am mai spus, o faci o seara, doua, trei, patru....insa, daca nu ai un hobby cu adevarat puternic, care sa te entuziasmeze ani si ani la rand, in fiecare zi......probabil ca ajungi sa te PLICTISESTI.

Hai sa va mai spun ceva. :):):)

In ultimii doi ani, EXTREM DE MULT TIMP, L-AM PETRECUT SINGUR, CU GANDURILE SI OCUPATIILE MELE. Credeti-ma ca, absolut nicio clipa n-am simtit ca ma plictisesc.

Chiar daca mai sunt unele idioate care sustin ca am o activitate densa pe site-ul de socializare, va spun eu ca nu este deloc asa. N-am mai "bifat" de pe site, de nici nu mai stiu cata vreme. Daca in fiecare zi sunt "on-line", asta se datoreaza numai faptului ca imi promovez blogul prin acel site. Atat si nimic mai mult.

Uite, daca n-ar fi si persoane NESIMTITE, DE LA CARE DE POTI ASTEPTA LA ORICE, oricand....as face publica "parola" de la contul meu de pe siteul de socializare, atfel incat, oricine sa poata vedea cat de "activ" sunt eu pe acel site. :):):)

Nuuuuu, iubitii mei, cand v-am spus ca de peste 2 ani de zile, duc o existenta mai mult decat banala si nesemnificativa, nu v-am mintit cu absolut nimic. Asa este, insa.....NU MA PLICTISESC. :):):)

V-am spus, tot secretul este sa va cultivati niste hobby-uri care sa ramana vii timp de ani si ani de zile, indiferent de persoanele care se perinda prin jurul vostru, si.....o sa vedeti ca n-aveti cum sa mai cunoasteti PLICTISEALA.

Dar, cand esti, spre exemplu, ca o tipa langa care am stat 1 an de zile si care......desi, faceam eforturi colosale sa nu simta ca am "obligatii", in zilele in care nu ma vedeam cu ea, desi....avea copil, avea afaceri, deci Slava Domnului, putea sa foloseasca benefic acel timp, EA.....intra pe siteul de socializare de pe un cont de care eu nu stiam si se lasa "agatata" de alti barbati, se pune intrebarea:

Ce sa-i faci unei astfel de persoane???? :):):)

Am fost cu ea "n" weekenduri in Delta, ma vedeam cu ea aproape in fiecare seara, mergeam cu ea in provincie atunci cand avea treaba, ieseam si mancam la restaurant, mergeam sa ne jucam la "slot-machine", si....TOTUSI, daca o zi nu ma vedeam cu ea, INSTANT, INTRA PE SITEUL DE SOCIALIZARE SI SE LASA AGATATA DE ALTI BARBATI. :):):)

Spuneti voi, ce sa-i faci unei astfel de persoane???? :):):)

Pentru acea femeie, a nu te PLICTISI, insemna ca tot timpul sa fie in jurul ei un nou mascul care s-o curteze si s-o duca in "pat". :):):)

Sau....cum sa-i explic surorii mele ca, a merge non-stop prin restaurante si a face o plimbare, nu iti poate asigura faptul ca N-O SA TE PLICTISESTI. :):):)

Normal ca, sora mea se plictiseste daca nu are niciun hobby care sa nu tina de vreun mascul (acum este sotul, peste ani, poate fi alt barbat), ci.....NUMAI DE EA.

La fel este si in cazul consoartei mele. :):):)

Uite, va ofer spre disectie, cazul in care, spre exemplu, o femeie, iese in oras cu un barbat de pe site-ul de socializare, PENTRU CA.....SE PLICTISESTE.

De cate ori, nu s-a intamplat ca, acea decizie de a iesi cu un individ de pe site-ul de socializare, sa se arate a fi o decizie total gresita, iar urmarile sa fie destul de scump platite, prin hartuirea ulterioara, uneori si ani de zile.

Nuuuuu, scumpii mei, sub nicio forma UN SITE DE SOCIALIZARE NU-TI POATE TRATA LIPSA CRUNTA DE HOBBY-URI, CARE TE ADUCE IN SITUATIA SA TE PLICTISESTI.

Stiti prea bine ca nu am exagerat cu nimic, fiind mii si mii de persoane in aceasta situatie.

P.S. De-a lungul vremii, au fost si persoane IDIOATE care au ras de mine ca scriu zilnic pe acest blog, insa.....mai bine s-ar gandi ce fac ele in cele cateva ore pe care subsemnatul le aloca zilnic acestui blog. :):):)

Va spun eu, MAJORITATEA SE PLICTISESC DE MOARTE, cu....sau fara, "companie". :):):)

P.S. Gata, trebuie sa inchei acest comentariu pentru ca s-a facut ora 2 noaptea si imi incep meciurile de baseball. :):):)

Va pupicesc cu drag, scumpii mei. :):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu