...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 24 iunie 2011

NU DE MINE, TREBUIE SA VA FERITI !!!

Buna seara, dragii mei!


Scumpii mei, cum naiba ma sucesc sau ma invartesc, ca....numai pe la 4-5 dimineata ma culc. Uite ca, este deja ceasul 1,30 si n-am deloc somn, asa ca am sa ma apuc sa scriu.

Bai nene, in seara asta, initial, am citit un mail care mi-a fost trimis de catre o distinsa domnita, iar ulterior, dupa cateva ore, am ajuns sa vorbim si la telefon.

Habar nu aveam ca imi citeste blogul de peste jumatate de an (aici este partea frumoasa, niciodata n-am de unde sti cine imi citeste blogul), asa ca....distinsa imi cunostea destul de bine viata, mai mult stia cu lux de amanunte tot prin ce am trecut.

A hotarat sa ma abordeze, pentru ca....zice ea, n-a mai rezistat sa nu-mi faca un pic de morala, vis-a-vis de niste aspecte negative pe care le-a sesizat la mine.

Pe scurt, PRINCIPALELE REPROSURI ce mi-a fost aduse de catre distinsa doamna, a fost:

a) desi inca (spune doamna), mai am mult "potential", am ales sa ma blazez;

b) sunt mult prea dur si nemilos in exprimare, acceptand foarte greu ca exista si "exceptii";

c) faptul ca am ales solutia "compromisului" in cuplu;

Scumpii mei, INCA O DATA SI DACA, imi voi spune si eu parerea despre aceste principale reprosuri, pe care nu le-am auzit pentru prima data.

Hai sa le luam pe rand:

a) Acel mult "potential" pe care doamna inca il mai vede la mine, VA SPUN EU CA....NU EXISTA.

Dati-mi voie sa stiu mai bine ca oricine daca mai am sau nu..."potential". :):):)

NOTA: Nu va luati dupa poze, pentru ca....multe mere par in "regula" la suprafata si in interior sunt degerate.

b) Vis-a-vis de DURITATEA IN EXPRIMARE, care supara de cele mai multe ori, am sa argumentez cu puterea unui "exemplu" minor, insa in urma caruia se pot trage multe invataminte.

Fiti atenti aici. :):):)

Dupa cum stiti, eu locuiesc in cartierul Titan. Sa-i dea Dumnezeu sanatate primarului, pentru ca a facut mii si mii de locuri de parcare atat pe bulevarde cat si in jurul blocurilor.

Prin 2007, desi inca nu aveam pe buletin adresa din Titan (ci...cea din Militari), am hotarat sa-mi iau si eu un loc de poarcare cu plata. Am mers la primarie si spre norocul meu, a fost posibil sa-mi procur un loc de parcare dupa ce am incheiat un contract de comodat (la adresa din Titan), desi...dupa cum am precizat, eu aveam pe buletin adresa din Militari.

Contractul de comodat, expira pe la inceputul anului 2009, moment in care, dupa cum stiti, aveam o relatie "extra" cu o femeie pe care am iubit-o cu toata fiinta mea. (n-am cum sa-mi neg trecutul, niciodata n-o voi face)

La un moment dat, i-am spus acelei femei cu care aveam o relatie "extra" ca trebuie sa merg neaparat sa-mi trec pe buletin adresa din Titan, pentru ca altfel nu mai puteam tine locul de parcare. (intre timp se schimbase legea si nu mai se putea cu contract de comodat, fiind obligatoriu ca pe buletin sa figureze adresa aferenta locului de parcare).

Iubitii mei, atunci cand i-am spus acelei femei cu care aveam o relatie "extra" si pe care o iubeam nebuneste, ca voi merge sa-mi schimb adresa din buletin, NICI PRIN CAP NU MI-A TRECUT CA AR FI VREO PROBLEMA, insa....cascati ochii mari la ce va voi povesti in continuare.

Respectiva doamna, la auzul vestii, a pus un "botic" de spuneai ca i s-au inecat toate corabiile. Si....asa, cum va place voua, pe un ton foooooooarte mieros si aproape cu lacrimi in ochi, m-a rugat sa n-o fac, pentru ca....ATENTIE, daca imi schimb adresa din Militari (de la parintii mei) cu cea din Titan (de la consoarta mea), asta inseamna ca ma pregatesc s-o parasesc si n-am de gand sa mai tin aceasta relatie ani si ani de zile, asa cum ii spuneam mereu.

Bai, nene, initial....cand am auzit, am crezut ca GLUMESTE.

Daca spun ca o IUBEAM ENORM, nici pe departe nu surprind sentimentele pe care le aveam fata de ea. Pur si simplu o idolatrizam, respiram si traiam prin ea.

Normal ca am incercat sa-i explic ca n-are absolut nicio importanta ce adresa este la mine in buletin, ca fac aceasta schimbare ca sa nu-mi pierd locul de parcare, avand in vedere ce probleme imense sunt in cartiere cu lipsa locurilor de parcare.

NOTA: Distinsa doamna locuia la vila, avea locul asigurat.

Degeaba, degeaba, degeaba, oricat am incercat sa-i explic, oricat de rabdator am fost, n-am avut absolut nicio sansa. Distinsa domnita nici nu vroia sa auda si ma privea atat de trista de parca ii spuneam ca mai am 1 ora de trait.

AICI AM SA VA ROG SA CASCATI BINE OCHII !!!

Cum n-am ajuns la niciun rezultat, discutia s-a incheiat cu "Ok, faci ce vrei, insa ma doare extrem de tare gestul tau".

A doua zi dimineata, trebuia sa merg la organele statului sa incep demersurile pentru schimbarea adresei atat din buletin cat si din talon.

Insa, MIRCIULICA CEL DUR, cand s-a trezit dimineata, a fumat o tigare si a rostit in gand:

"Ok, daca pentru EA (femeia ce-o iubeam), este atat de important acest lucru, foarte bine, n-am sa-mi mai schimb adresa din buletin si....asta este, da-l naibi de loc de parcare. Important este ca O IUBESC si nu vreau sa creada ca am de gand s-o termin cu ea".

Asa ca, AM RENUNTAT LA DEMERSUL DE A-MI SCHIMBA ADRESA DIN BULETIN, implicit acceptand riscul de a pierde locul de parcare (si...stiti ce greu este cu parcarea in cartiere).

Cand i-am spus ca nu-mi mai schimb locul de parcare, a fost extrem de bucuroasa de ziceai ca am castigat la LOTO.

ATENTIE MARE !!!!!

Peste nici 1 luna jumatate, respectiva domnita, in cel mai marsav stil cu putinta, A EXECUTAT RELATIA, iar apoi....DIN NOU, ATENTIE MARE....a inceput sa iasa si sa se reguleze cu diversi tipi de pe site.

Ce faceam eu in acel timp ???? :):):)

O stiti prea bine, mai ales cei care imi cititi blogul de multa vreme, asa ca nu trebuie a mai preciza. :):):)

Acum, probabil, iar veti considera ca sunt DUR SI NEMILOS, insa....candva o sa va dati seama ca nu este deloc asa.

Asadar, CREDETI CA, respectiva domnita care la un moment dat, aproape cu lacrimi in ochi, plina de durere, ma ruga sa nu-mi schimb adresa de pe buletin, pentru ca acest demers ar fi insemnat ca vreau s-o termin cu ea, dupa ce a EXECUTAT MISELESTE RELATIA CU MINE si...ulterior, la nici cateva saptamani, cand adormea in bratele altui barbat de pe site, dupa o serie de orgasme ancestrale, ISI MAI ADUCEA AMINTE DE FAZA CU "LOCUL DE PARCARE" SI ADRESA DIN BULETIN ???? :):):)

Hai sa fim seriosi, scumpii mei !!!

Imi pare rau de un singur lucru. Ca n-ati avut ocazia s-o vedeti pe distinsa doamna, la cateva saptamani dupa despartirea de mine, cat de "fresh" pleca la intalnirea cu un alt barbat, cat de ironica era si pusa pe glume. :):):)

Nu ma credeti, puteti sa-l intrebati pe Jungle Man, el a avut acest privilegiu de a o vedea. :):):)

Iar eu, MIRCIULICA CEL DUR, aratam de ziceai ca sunt un cadavru viu. Si....era doar inceputul unei lungi perioade de suferinta cumplita.

NOTA: Locul de parcare am reusit sa mi-l iau pe ultima suta de metri, insa.....daca, respectiva domnita EXECUTA RELATIA cu 1 luna mai tarziu, azi nu mai aveam un loc de parcare. :):):)

Vedeti voi, iubitii mei, NU SUNT DUR DELOC sau....mai bine spus, de multe ori am fost dur in cuvinte, insa.....am actionat cu sufletul acolo unde trebuia sa actionez cu creierul.

Ce-o sa-mi spuneti, CA AM AVUT GHINION??? :):):)

Ca am iubit nebuneste o femeie care n-a dat "2bani" pe mine, care s-a regulat cu alti barbati la nici cateva saptamani dupa ce urla de o stiau toti cunoscutii ca MA IUBESTE CU DISPERARE, CA SUNT SUFLETUL EI PERECHE, samd????

Nu trebuie sa-mi spuneti, pentru ca....STIU. :):):):)

Insa, vedeti voi, CINE LASA "GARDA" JOS MAI ALES IN SOCIETATEA DE AZI, plina de prefacuti si ipocriti, cu siguranta ajunge sa si-o fure.

Eu, eram sa pierd doar un loc de parcare, pentru ca, AM JUDECAT CU INIMA SI SUFLETUL.

Hai sa-i intrebam pe cei sau...cele, care au pierdut MULTI BANI SI BUNURI IMOBILE, pentru ca.....au fost blanzi in vorba si fapta, permisivi, samd.

Nu taticu', stiti cum este vorba:

Prima data, este GRESEALA, a doua oara....ESTE DEJA PROSTIE.

Eu, credeti-ma, am depasit de multa vreme...."a doua oara". :):):)

c) Vis-a-vis de "compromisul" in cuplu (cu consoarta mea), pe care l-am acceptat, nu este prea mult de discutat, pentru ca....imi stiu limitele.

Cu acea femeie cu care am avut o relatie "extra" timp de 1 an de zile si pe care am iubit-o absolut nebuneste, mi-am consumat toata energia pozitiva in zadar, am ajuns cu nervii la pamant, am avut probleme mari de sanatate, iar in prezent, NU-MI DORESC DECAT LINISTE.

Cine crede ca SUBSEMNATUL, mai are putere sa TREACA MACAR 5% PRIN TRAUMELE URIASE PE CARE LE-AM TRAIT SI DUREREA CUMPLITA CARE MI-A SFASIAT IN BUCATI INIMA SI SUFLETUL, se inseala amarnic. :):):)

AM IUBIT CU DISPERARE, mi-am jucat CORECT ultima "carte", am luptat pana la epuizare, am acceptat abjectii si umilinte cumplite (UNICE IN VIATA MEA), iar in final, dupa ce am reusit cu greu, greu, greu, greu, sa ma ridic de jos....NU-MI DORESC DECAT LINISTE. :):):)

P.S. In final, un sfat:

Nu de unul ca mine, cu gura mare, trebuie sa va feriti in viata, ci....exact de cei foarte blanzi in exprimare si fapta, care de cele mai multe ori, exact cand nu va asteptati, va dau lovitura de "GRATIE". :):):)

Hai sa va mai spun ceva:

Eu am 2 cumnati. Unul, sotul surorii mele, celalalt, sotul surorii consoartei mele. Amandoi cumnatii, au o vorba despre mine:

"Macar cu Mirciulica, totul este clar. Frumos sau urat, mereu stim ce gandeste despre noi. Periculos este cu cei care ne zambesc mereu, sunt foarte amabili si habar nu avem ce gandesc despre noi si cand ne pot lovi". :):):)

Hai, va pupicesc cu drag. Ma duc sa ma culc pentru ca maine dimineata la ora 8,30 trebuie sa ajung cu piciul la "control" la Grigore Alexandrescu. Saracutul de el, mi se rupe inima cand ma gandesc ca a trebuit sa fie "cusut" pe limba.

Brrrrrr, Dumnezeule, nici nu pot sa-mi imaginez cum este sa fi "cusut" pe limba. In ce hal a putut sa cada si sa-si sfartece limbuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu