...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 18 iunie 2011

MAREA BALACEALA.

Buna ziua, dragii mei!

Ce mai faceti scumpii mei? :):):)

Aseara, tocmai mi-a reprosat cineva care sustine ca imi citeste zilnic blogul ca in ultima perioada am scazut dramatic calitatea comentariilor, ceea ce a dezamagit-o profund.

Recunosc ca are dreptate, insa....aici, la malul marii nu prea am inspiratie, mai cu seama ca de aproape 2 saptamani sunt rupt de orice inseamna "stire" sau..."eveniment". In plus, nu stiu cum naiba fac ca, desi....frec menta la soare, abia imi gasesc timp sa scriu.

Ca sa nu adancesc si mai mult dezamagirea unora dintre voi, azi....cand iar scriu pe fuga, prefer sa postez mai putina vorbarie si mai multe POZE. :):)

Bai, fratilor, sincer, acum cateva zile, cand era urat afara si ploua, nici prin cap nu-mi trecea ce zile superbe vor veni pe litoral. De miercuri, vremea este absolut minunata, soarele desi este omniprezent pe cer, nu arde, iar apa temperatura apei din mare este tocmai buna.

Vorbeam aseara cu cineva din receptia hotelului care imi spunea ca fata de vremea superba de aseara, se asteptau ca cele 175 de camere sa fie aproape ocupate in acest weekend, insa.....mai aglomerat a fost in weekendul trecut, chiar daca vremea a fost mult mai urata si instabila.

Explicatia este banal de simpla. Weekendul trecut, inca nu se marisera preturile la camera, iar o "dubla" costa 200 ron/noapte, in timp ce acum costa 280 ron/noapte.

Iar aceasta nu este ultima scumpire, am inteles ca mai urmeaza inca doua, respectiv la 30 iunie si 15 iulie, cand....o camera "dubla" o sa ajunga la 400 ron/noapte.

In fine, dupa indelungi parlamentari, azi, a ajuns pe litoral si Jungle Man (prietenul meu), pregatit la maxim sa faca o baie in mare.

Initial mi-a spus sa-i iau o camera insa baiat bun cu ma stiti, i-am propus sa nu arunce in jur de 500 ron pentru 2 nopti de cazare si....i-am propus sa imparta camera cu mine, pentru ca patul este "dublu" iar spatiul suficient pentru amandoi.

Mi-a spus ca nu vrea sa ma deranjeze cu sforaitul, insa....nu stie cat am sa-l deranjez eu cu meciurile de baseball pe care le urmaresc pe laptop pana pe la 5 dimineata sau....mai rau, muzica care "duduie" de la discoteca Office. :):):)

Oricum, am stat de atatea ori in camera unul cu altul, mai ales cand mergeam in Delta, asa ca....n-o sa fie o problema sa convietuim in aceeasi camera.

Acum, hai sa va arat niste poze facute azi pe plaja si in apa marii. Este mult mai simplu. :):):)

Asadar, azi dimineata cand am ajuns pe plaja, misiunea nr.1 a fost sa-l fac pe piciulica sa intre din nou in apa, mai cu seama ca verisorul sau (baiatul surorii mele), nici nu vrea sa se apropie de mare. Asa ca, l-am dezbracat, l-am uns cu crema si....usor, usor, am intrat cu el in apa, mai intai....tinandu-l in brate sa se obisnuiasca cu "peisajul".



Apoi, cand a dat primele semne ca vrea in apa, n-am stat pe ganduri, pentru ca imi place tare mult sa-l vad in aceasta ipostaza.





Dupa care, piciulica a vazut skijet-urile care erau parcate pe apa langa mal si bineinteles ca a vrut sa se urce pe ele. Cum sunt baiat bun, am purces cu celeritate la indeplinirea dorintei piticotului.



Dupa ce mai m-a "frecat" inca vreo 30 de minute, cand in apa, cand pe skijet, piciulica a primit ordin ferm de la mamica sa sa treaca pe plaja langa ea, pentru ca....exista riscul sa raceasca. :):):)

Asa ca, profitand de grija materna a consoartei mele, impreuna cu cumnatul meu, am luat mingea si am zbughit-o in apa, sa ne balacim un pic. Cumnatelul, care stie ca habar nu am sa inot, mi-a propus sa trecem de geamandura, pentru ca, stie el ca apa nu este foarte mare. :):):)

La randu-mi, i-am propus sa jucam putin volei la un nivel al apei care sa nu-mi puna in pericol banala-mi existenta, asa ca.....am trecut la treaba. :):)





Obsesia declarata a cumnatelului meu a fost sa-mi dea mingiile in asa fel incat sa ma fac sa cad cu capul in apa, sa rada de mine, ceea ce a si reusit pana la urma. :):):)





Insa, dupa ce mi-am revenit din buimaceala, nu m-am lasat pana nu l-am intins cat am putut pe stimabilul meu cumnatel, asa ca, atunci cand am iesit din apa, eram la fel de uzi si de buimaci. :):)







Acum, dupa ce am terminat modestul comentariu, ma duc din nou pe plaja, unde Jungle Man si cumnatelul meu vor sa ma corupa sa ma dau cu skijet-ul. :):):)

Mi-au spus ca platesc ei 100 ron pentru 10 minute (atat este tariful) numai sa ma vada ca imi pun vesta de salvare, ma urc pe skijet si plec pe mare.

Da, da, da....in visele lor. :):):) Cand eu, habar nu am sa inot. :):):)

Va pupicesc cu drag, scumpii mei. :):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu