...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 2 iunie 2011

STATI FARA GRIJA....NU ESTE O VICTIMA !!!

Buna dimineata, dragii mei !


Ce mai faceti scumpii mei?

Inca de aseara, am vrut sa lamuresc o problema, dar....drumurile m-au dus la barul "Zvon" unde am zabovit pana pe la ora 1 noaptea cu niste prieteni, iar cand m-am intors acasa, mi-a fost cam lene sa ma apuc sa scriu. :):)

Dragii mei, cineva acredita ieri ideea ca, JUNGLE MAN (prietenul meu, prezentat putin mai jos), AR FI O VICTIMA CARE TREBUIE SA STEA NUMAI LA CHEREMUL MEU, iar in caz contrar, imediat il fac "praf". :):):)

NIMIC MAI FLAS, SI...ESTE O MARE EROARE SA CREDETI ASA CEVA !!!

Hai, sa-l mai vedem o data pe Jungle Man.



As putea insirui SUTE de exemple, insa ca de obicei, am sa punctez doar cateva.

Uite, chiar acum, peste fix 1 ora, trebuie sa ajung la Service-ul Opel de pe Soseaua Fundeni, pentru ca, in sfarsit, s-a rezolvat problema cu bara din spate, care mi-a fost "feliata" acum 3 saptamani de o tipa in trafic.

Ieri, dupa ce plecasem dimineata de acasa, m-am intors pe la ora 11. Jungle Man m-a sunat si mi-a spus sa merg cu el pana in oras (de unde abia ma intorsesem), ca trebuie sa faca niste plati si ii este lene sa mearga singur.

Eu, dupa cum v-am spus, abia ajunsesem acasa, imi era foame, mai aveam si alte treburi, insa I-AM SPUS, OK. Si....in 30 de minute ma urcam din nou in masina si mergeam in oras cu el.

Tot ieri, i-am spus si eu lui Jungle Man, ca azi, la ora 13 trebuie sa fiu la Service-ul Opel de pe Sos Fundeni, iar faptul complicat este ca, trebuie sa-l iau cu mine si pe baietelul meu, datorita faptului ca bunica piciului trebuie sa mearga la doctor, exact la aceeasi ora.

Astfel, l-am rugat pe Jungle Man sa mearga azi cu mine la service, pentru ca imi este greu sa stau cu ochii si pe baietelul meu cat si pe mecanicul care o sa-mi monteze bara la masina.

DECI....RETINETI !!!! I-AM SPUS INCA DE IERI.

In stilu-i caracteristic, asa cum se intampla de ani de zile, n-a spus nici "da", n-a spus nici "nu", INSA TOT CE POT SA SPUN, ACUM, CU 1 ORA INAINTE DE A FI LA SERVICE, ESTE CA N-A MAI DAT NICIUN SEMN DE VIATA.

Hai, sa facem un pariu !!!

Si azi, asa cum s-a intamplat si acum vreo 2 saptamani cand l-am rugat sa mearga cu mine pana la Mangalia, o sa dea un sms sau o sa ma sune, pe la ora 14, cu o ora dupa ce eu o sa fiu deja la service cu masina. :):):)

Bineinteles ca n-am ce face, o sa-l imbrac pe baietelul mei si il voi lua cu mine, o sa vad cum ma voi descurca la service (stiti ca trebuie sa stai cu ochii pe mecanici), si....in niciun caz nu-i voi da acum vreun telefon lui Jungle Man, ca sa-i aduc aminte ce l-am rugat ieri.

CINE CREDE CA JUNGLE MAN, ESTE VICTIMA MEA, SE AFLA INTR-O IMENSA EROARE.

In primul rand, exact dupa cum i-am spus si lui si cum v-am spus si voua, lui Jungle Man ii pasa de o singura persoana pe acest pamant....MAMICA LUI.

Daca este vorba de MAMICA, credeti-ma ca scoate sabia si ucide fara nicio remuscare, sau....daca este nevoie, pe loc, isi taie o mana sau un picior.

In rest, din nou, credeti-ma, fix in cot il doare de toti care sunt in jurul sau, si.....locul fruntas il detine chiar subsemnatul. :):):)

Daaaa, normal, daca cineva se uita la poza mea si la poza lui, la modul cum vorbesc eu si cum ma comport (fiind mai vulcanic), bineinteles ca ajunge la concluzia ca Jungle Man este o VICTIMA a cheremului meu, insa....ESTE O CUMPLITA EROARE.

In acesti 6 ani de cand suntem prieteni, daca s-ar face un calcul, EU, am depus efort si sentimente INFINIT MAI MULTE DECAT A DEPUS EL, iar daca azi inca mai avem o relatie de prietenie, in mare parte mi se datoreaza.

Ok, oricine are dreptul sa conteste ceea ce am scris mai sus, insa....credeti-ma, stiu ce vorbesc.

Uite, chiar acum ma uit la ceas si vad ca este 12:20. Au mai rams 40 de minute pana trebuie sa ajung la service. Am sa inchei acest comentariu si il voi imbraca pe piciulica, dupa care il voi lua de manuta si vom merge impreuna.

Pe Jungle Man, exact cum a facut si acum 2 saptamani cu Mangalia, FIX IN P--A IL DOARE DE CE L-AM RUGAT IERI.

Insa, TOT IERI, subsemnatul, desi....abia venise din oras, era mort de foame si mai avea si treaba, la rugamintea lui Jungle Man, s-a urcat in masina si a mers cu el.

Voi, puteti crede ce vrei, insa....JUNGLE MAN, NICI PE DEPARTE NU ESTE VICTIMA CHEREMULUI MEU.

Precum exemplul de mai sus, as putea sa mai dau alte SUTE, insa....este suficient.

Hai, fie, sa mai adaug inca un exemplu, pe scurt. Cand i-am taiat "motul" baietelului mei, bineinteles ca l-am invitat si pe Jungle Man. Imi pare rau ca n-ati fost de fata sa vedeti cum INSTANT, a inceput sa se gandeasca ce "scuza" sa gaseasca ca sa nu vina.

Si atunci, a procedat, exact in stilui caracteristic, nespunand nici "da", nici "nu". Iar, ulterior, a trimis un sms in care mi-a spus ca nu o sa vina, ca nu stiu ce probleme are, bla, bla, bla.

Insa eu, daca MAMICA lui, de-a lungul timpului a tras un "vant" ceva mai dureros si l-a sunat pe Jungle Man sa-l anunte ca "moare", INSTANT am sarit in masina si am condus 230 de km. Asta chiar si cand, baietelul meu avea 2-3 luni. :):):)

Sa mai scriu????

Pai, credeti-ma, as putea scrie timp de vreo saptamana. :):):)

Va pupicesc scumpii mei. :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu