...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 21 iunie 2011

MINCIUNA....CEL MAI BUN ADEVAR.

Buna ziua, dragii mei!


Dupa 2 saptamani, aseara, pe la ora 19 intram in Bucuresti de pe Autostrada Soarelui, in zbieretele cumplite ale piciului meu care tinea mortis sa stea pe scaunul soferului. Degeaba am incercat sa-l potolesc timp de vreo 30 km, degeaba am tipat la el, degeaba am oprit intr-o parcare si l-am "plesnit", inclusiv.....degeaba, l-a luat in brate Jungle Man pe scaunul din dreapta mea, iar eu......am redus viteza la 90-100 km/ora, postandu-ma pe banda a doua, unde se ruleaza cu viteza mica.

Degeaba, degeaba, degeaba, bai fratilor.....piciulica tinea mortis sa ajunga pe scaunul meu, sa tina de volan, sa puna mana pe schimbatorul de viteze, samd. Cred ca a plans si urlat, pe putin 20-25 de minute, pana a adormit epuizat. :):):)

Cateva ore mai tarziu, pe la 22,30, am adormit si eu epuizat, trezindu-ma azi, dupa 14 ore de somn. :):):) Am uitat sa va spun ca am un deficit de somn absolut urias, dupa ce.....chiar nu va mint, in ultimele 3 saptamani, n-am dormit mai mult de 2-3 ore pe noapte.

In fine, nu de acest lucru vreau sa scriu ci de cu totul altceva.

Bai, nene, azi, cand m-am trezit, am venit in bucatarie sa beau o gura de cola si sa fumez o tigara. In timp ce trageam din tigara, am vazut un ziar, ce-i drept, vechi de vreo 2 saptamani.

Rasfoindu-l, mi-au cazut ochii pe un articolas si o fotografie, ocazie cu care am aflat de un fost sau actual sportiv (inca nu imi este clar daca s-a retras din activitate), care.....DIN NOU, S-A INSURAT.

Scumpii mei, instant, mi-am adus aminte de zecile de stiri ce mi-au ajuns la ureche in ultimii ani, cu privire la faptul ca acest domn, si-a neglijat cumplit copiii proveniti din prima casatorie, ajungand sa nu-i mai caute nici macar de SARBATORI, asta ca sa nu mai vorbesc de pensia alimentara, samd.

Acum, vazand ca se casatoreste din nou, instant....fara pic de rautate, n-am putut sa nu-mi spun in "barba" (care n-o am):

"Ha, ha, ha, acum, acest domn, probabil, cu noua sotie o sa mai faca cativa copii, si......."

Daaaaaa, scumpii mei, n-am mai terminat de rostit ceea ce aveam in minte, pentru ca mi-am adus aminte de o discutie pe care o aveam cu al meu cumnatel (sotul surorii mele), pe plaja, acum cateva zile, urmare careia a trebuit sa accept ca IN ZIUA DE AZI, a te incumeta sa spui LUCRURILOR PE NUME, este o mare gafa, foarte greu tolerata de majoritate.

Dupa cum va spuneam, intr-o zi, cand am ramas pe plaja doar eu si cu al meu cumnatel, stand tolaniti pe sezlong, am inceput sa discutam despre BLOGUL MEU, despre ceea ce scriu si....modul cum o fac.

Ocazie cu care, cumnatelul, mi-a sugerat sa ma pliez pe REGULILE SOCIETATII DE AZI, aproape unanim acceptate si....atunci cand am ceva de spus, s-o fac in asa fel incat sa para mult mai comestibil si sa nu supere pe nimeni.

Mi-a dat si cateva exemple, spunandu-mi:

"Mai, Mirciulica, n-ai inteles inca ca, in ziua de azi, NIMENI NU MAI VREA ADEVARUL??? Oamenii au fost atat de obisnuiti a fi mintiti, incat....tot ce isi doresc acum este sa fie mintiti frumos."

Vazandu-ma ca am cascat niste ochi mari, cumanatelul meu a continuat:

"Mirciulica, n-ai vazut cand se duce cineva la doctor cu copilul in stare grava, dupa ce i-a administrat dupa "ureche" niste medicamente??? Doctorul, desi....realizeaza 100% ca daca acel individ nu ar fi ajuns la el cu copilul, urmare medicamentelor date dupa "ureche" risca sa-si nenoroceasca copilul, TOTUSI.....nu-i spune acestuia ca este un dobitoc, ca putea sa produca o tragedie, samd.....ci.....DIN CONTRA, alege sa-i spuna ca A EXAGERAT UN PIC CU ACELE MEDICAMENTE, dar ca nu este nimic grav".

De ce alege aceasta varianta???

Simplu: doctorul are nevoie de pacienti si.....INCASEAZA BANI DE LA ACEL DOBITOC CARE A FOST LA UN PAS SA-SI NENOROCEASCA COPILUL.

Mai mult, cumnatelul meu mi-a mai dat inca un exemplu:

"Mirciulica, n-ai vazut atunci cand cunosti o femeie??? Chiar daca esti casatorit si ai un copil, SUB NICIO FORMA NU TREBUIE SA-I SPUI ADEVARUL !!! Din contra, daca te intreaba, inventezi o povestioara, pe care bineinteles ca respectiva poate s-o creada sau nu, insa....IMPORTANT ESTE CA O MINTI FRUMOS. Daca-i spui ca esti casatorit si ai un copil, acelei tipe, din start, ii dai senzatia ca este FEMEIA CARE OCUPA LOCUL 2 IN VIATA TA. Asa, mintind-o, ii creezi un confort, ajungi a te culca cu ea, iar dupa aceea poti sa-i spui adevarul".

Cumnatelul a continuat:

"Mirciulica, n-ai vazut cum este cu femeile grase???? O vezi pe una ca este cat o BALENA, ca atarna suncile pe ea, insa NICIUN DOCTOR SAU NUTRITIONIST n-o sa-i spuna ADEVARUL, ci o sa-l nuanteze, spunandu-i ca este usor RUBENSIONA".

Una peste alta, la finalul acelei discutii purtate cu al meu cumnatel pe plaja, a trebuit sa accept ca azi, MAJORITATEA OAMENILOR, au devenit atat de dependenti de minciuna, incat.....tot ce asteapta de la cei cau care interactioneaza, ESTE SA FIE MINTITI FRUMOS, SA AUDA EXACT CEEA CE VOR.

Scumpii mei, aducandu-mi aminte de acea discutie purtata cu al meu cumnatel si revenind la acel fost sau inca actual SPORTIV, care tocmai ce s-a casatorit din nou, voi incheia acest comentariu, spunand:

Respectivul domn, a facut foarte bine ca s-a recasatorit. Acum, astept cu nerabdare sa vina pe lume inca.....cativa copilasi. BINEINTELES CA, NU EXISTA RISCUL CA SI ACESTI COPII, PESTE NISTE ANI, SA PRIVEASCA POMUL DE CRACIUN SAU OUALE DE PASTE SI......SA-SI INTREBE MAMA: "Mami, tati, nici macar acum, de sarbatori, nu ne-a sunat?".

Nuuuuuuu, iubitii mei, faptul ca acest domn, de ani de zile si-a neglijat cumplit copiii proveniti din prima casatorie, neplatindu-le pensia alimnetara si....mai grav, nedandu-le nici macar un telefon de SARBATORI, nu inseamna nici pe departe ca este CEVA FOARTE GRAV.

Din contra, o sa vedeti voi ca, ACUM, CAND S-A RECASATORIT CU ALTA FEMEIE, daca o sa faca alti cativa copii, in niciun caz n-o sa repete greselile ci.....o sa imbatraneasca langa aceasta femeie, urmand sa aiba o grija exemplara atat de copiii facuti cu aceasta cat si de cei pe care-i are din prima casatorie.

Nu credeti???? :):):)

Bai, eu cred cu tarie si n-am niciun dubiu ca asa o sa fie. :):):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu