...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 3 iunie 2011

NU EXISTA ABSOLUT NICIO LEGATURA !!!

Buna seara, scumpii mei!


Scumpii mei, poate ca cei mai multi dintre cititorii fideli ai acestui blog, vor injura printre dinti cand vor vedea ca si in aceasta seara, voi scrie de acelasi subiect pe care l-am abordat in ultimele zile.

Insa, dupa cum ma stiti, sunt un om corect si nu vreau sa las lucrurile "neterminate". :):):) Promit insa ca, este ultima data cand mai scriu de acest subiect.

Buuuuun, s-o luam usor, pas cu pas.

Ca multi alti romani, in aceste ultime cateva zile, am fost extrem de interesat de scandalul care s-a iscat la acel liceu catolic.

Dupa 2-3 zile in care am citit cu maxim interes fiecare comentariu adaugat pe blogul meu la postarea "ELEV LASAT REPETENT.....DE CE???" (pustiul, colegii de clasa, diversi parinti, samd), precum si mailurile primite pe adresa mai sus mentionata, mi-am facut cat de cat o parere.

Scumpii mei, voi, cei care-mi cititi cu regularitate blogul, habar nu aveti ce s-a intamplat de cand am postat acel comentariu "ELEV LASAT REPETENT....DE CE???". Zeci de sms-uri, mailuri cu muuuuulte "amanunte" si informatii, precum si zeci de postari la respectivul comentariu.

Le-am citit pe toate cu maxima atentie si pot afirma ca TOATE au fost scrise intr-un limbaj decent, cu mult bun simt.

Acum, vreau sa fac cateva precizari, pentru cei care au unele reticente vis-a-vis de corectitudinea pledoariei mele:

a) intre mine si acest pusti, nu exista absolut NICIO LEGATURA !!! Prima data cand l-am vazut in viata mea, a fost acum cateva zile la televizor, asa cum l-au vazut sute de mii de romani.

b) NICIODATA, DAR....ABSOLUT NICIODATA, NU MI-AS PERMITE SA-MI BAT JOC DE CITITORII BLOGULUI MEU, ASCUNZANDU-LE ASPECTE IMPORTANTE, ATUNCI CAND VORBESC DESPRE UN SUBIECT. Oricum, sunt sute si sute de persoane, care pot confirma ca, desi....la inceput au fost socati de duritatea modului meu de exprimare, AU ALES SA SE INTOARCA PE BLOGUL MEU, TOCMAI PENTRU CA S-AU SATURAT DE "CLISEE", DIPLOMATIE IEFTINA, SAMD.

c) chiar in seara asta, am primit un mail, extrem de "consistent" de la un ANONIM, care intr-un mod foarte politicos, mi-a adus la cunostinta un sir luuuuung de acte reprobabile, pe care, cica....acel pusti le-ar fi facut.

Nu i-am raspuns la mail, pentru ca, adresa dupa care mi-a scris, mi-a ridicat niste suspiciuni, insa....i-am raspuns in acest comentariu.

Stiti ce nu inteleg????

Tabara care este impotriva pustiului, declara sus si tare ca respectivul are NOTE IN MAJORITATE DE 5, CA ABIA A "TRECUT" LA MULTE MATERII, SAMD.

Pustiul, se apara, postand pe blogul meu comentarii in care DECLARA CA, CATALOAGELE (scuzati cacofonia), STAU ORICAND LA DISPOZITIE, PENTRU A DOVEDI CA IN TOTI ANII, A AVUT MEDII CU MULT PESTE NOTA 5.

Ma intreb si eu, asa, prostanac cum sunt, de ce, in prima seara, macar profesoara de limba engleza, cand a intrat in "direct" la tv, NU A ACHIESAT POSIBILITATII DE A FACE PUBLICE NOTELE ACESTU PUSTI, LA TOATE MATERIILE, varianta pe care pustiul a acceptat-o 100%????

De ce???? Era atat de simplu si s-ar fi spulberat orice inexactitati.

Apoi, am vazut ca sunt multi care-l acuza pe pusti ca este UN DERBEDEU, un betiv notoriu, ca a mituit politistii ca sa-si ia carnetul, etc, etc, etc, insa....DIN NOU, ma intreb, de ce, macar profesoara de limba engleza si profesorul de religie care au intrat in "direct", nu au sustinut aceste acuzatii, cand....dupa cum spune tabara impotriva pustiului, sunt zeci de persoane care pot confirma RESPECTIVELE ACUZATII???

De ce??? Poate nu ati sesizat, insa....ambii profesori care au intrat in "direct" la tv, s-au limitat la niste acuze "subtirele" ca si gravitate (ca a intrat cu ceaiul la ora, ca intarzia 15 minute, ca vorbea in timpul orei, etc, etc), insa....NICIUN CUVANT DESPRE ACUZELE CU ADEVARAT GRAVE CARE PUTEAU RECLAMA MASURA DE....REPETENTIE.

ATENTIE MARE, MARE, MARE !!!!

In acea seara, vazand ca cei doi profesori se limiteaza la niste acuze "subtirele" ca si gravitate, care din punctul meu de vedere, in niciun caz nu pot sa reclame REPETENTIA, m-am dus cu gandul ca, poate....intr-adevar, pustiul nu este nebun cand spune ca EXISTA UN COMPLOT IMPOTRIVA SA.

Mai mult, ok....ACCEPT ca pustiul este un mincinos notoriu, insa SA NU UITAM: Au intrat in direct si alti parinti a caror copii invata la acel liceu, oameni seriosi care si-au declinat identitatea si....AU CONFIRMAT CA IN ACEA INSTITUTIE DE INVATAMANT, DOMNESTE TEROAREA SI ABUZUL, EXACT CUM SUSTINEA PUSTIUL.

Inca ceva, extrem de important, pe care numai un om rau intentionat, nu l-ar putea admite ca fiind destul de "suspiicios":

Inainte ca pustiul sa intre in direct la acea televiziune, SITUATIA SA ERA EXTREM DE CLARA: RAMASESE REPETENT. Parintii sai cat si el (din spusele lui, insa mi-e greu sa cred ca mintea, este absurd), deja facusera "carari" pe la usa directoarei, pe la INSPECTORAT, samd.

Cum a intrat in direct si a inceput sa "vorbeasca", cum....brusc, a intervenit profesoara de engleza care i-a adus la cunostinta ca ARE ACCEPTUL CONSILIULUI PROFESORAL SA INTRE LA "BAC". :):):)

Desi, subliniez ca este DOAR O PARERE, am imense rezerve ca asa au stat lucrurile. Nu stiu, de ce, insa...parca as tinde sa cred ca, speriati de faptul ca pustiul a intrat in "direct" la o televiziune si a inceput sa "vorbeasca", profesorii au dat "inapoi" si...au anuntat ca L-AU PROMOVAT IN URMA UNUI CONSILIU PROFESORAL CARE SE DESFASURASE, CAND?????....EXACT IN ACEA ZI. :):):)

Repet, am imense rezerve. :):)

Ce Dumnezeu, n-are logica. Pustiul, promoveaza la toate materiile, cand se acrediteaza ideea ca este "varza" la invatatura, insa....este anuntat ca a ramas repetent pentru nota de la purtare. Pai, mult mai logic era sa-l lasi corigent la o materie, mai cu seama ca se sustine la unison ca pustiul este extrem de slab la invatatura. Cu totii stim cat de usor este ca un profesor sa demonstreze unui elev, mai cu seama daca mai este si slab la invatatura ca....a ramas pe merit corigent. :):):)

Poate gresesc, insa....ceva nu se "pupa".

Atat mai vreau sa spun: Sa fim clari:

INTRE MINE SI ACEST PUSTI, NU EXISTA ABSOLUT NICIO LEGATURA !!!

Pledoaria mea "pro-pusti", a existat numai dupa ce am vazut ca profesorii explicau REPETENTIA, prin insiruirea unor motive extrem de "firave" ca si GRAVITATE, care in niciun caz nu puteau reclama o asemenea masura DRASTICA !!!

ATAT SI NIMIC MAI MULT !!!

Cei care cred ca exista fie si in proportie de 0,000000000001% situatia ca intre mine si acel pusti sa existe o anumita "relatie" inter-umana, fie cat de indepartata, credeti-ma pe cuvant ca, SE AFLA INTR-O CUMPLITA EROARE !!!

Nu vreau sa fiu rautacios, insa, imi este imposibil sa nu ma intreb:

Cei care si-au pus aceasta intrebare, CUMVA, asa sunt obisnuiti, sa ADOPTE O POZITIE "PRO", NUMAI DACA SUNT IN RELATII APROPIATE CU "SUBIECTUL" SAU DACA II MANA VREUN INTERES??? :):):)

In cazul meu, niciodata n-o sa fie valabil. Va asigur de acest lucru !!!

P.S. Iubitii mei (ma refer la cititorii fideli), dupa cum am promis, este ultima data cand mai abordez acest subiect, iar de maine o sa trecem la "oile" noastre. Oricum, am inteles ca, PUSTIUL, a promovat clasa a XII-a si saptamana viitoare intra in examenul de BAC.

Altfel spus, si profesorii au scapat de pusti, si pustiul de profesori. :):):)

Hai, strangeti-va mainile si lasati un loc de "buna ziua", asa este frumos!!!

Ce a fost, a fost!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu