...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 6 iunie 2011

FIX 1 AN DE....BLOG

Buna seara, dragii mei!


Scumpii mei, uite ca trecura 2 zile de cand n-am mai scris pe blog. Unii ar striga cu entuziasm "Ce bine, hooooou, mai du-te dracului de aici", iar altii, din contra. :):):)

Una peste alta, acum, la ora 2 noaptea, cand am aruncat o privire pe blog, am realizat ca tocmai s-a implinit 1 AN DE CAND AM DESCHIS ACEST BLOG. Da, scumpii mei, se intampla anul trecut, intr-o zi de sambata, pe 5 iunie. Chiar acum am recitit primul comentariu pe care l-am scris in acea zi, si nu-mi vine a crede ca de atunci si pana acum, am mai scris inca 270 de comentarii.

Timpul a trecut, usor, usor si....cu fiecare zi, am "adunat" tot mai multi vizitatori, desi, de cele mai multe ori, am scris exact ceea ce cred despre un anumit subiect, fara sa menajez pe nimeni, folosind un limbaj, deloc diplomatic.

Dupa 1 an de cand scriu, pot spune ca, prin decizia pe care am luat-o cand am deschis acest blog, n-am gresit deloc, ba din contra, cel putin pentru mine a fost extrem de benefic, nereferindu-ma la ceva "material", evident.

Aproape in fiecare zi, m-am adresat unor oameni, 90% dintre ei absolut necunoscuti. Pe unii i-am suparat, pe altii i-am bucurat, fiecare dupa cum m-a perceput.

Daca am vreun regret in tot acest an, este episodul petrecut acum cateva luni, cand acea "distrusa" de femeie m-a atacat intr-un mod absolut abject pe blog, deghizata in anonima, mimand ca de fapt ar fi 2 persoane care ma ataca.

Nu m-a deranjat ca m-a atacat, strigand tuturor ca sunt un jeg de om, ci....m-a deranjat faptul ca, TOCMAI EA, o minciunoasa patologica, care nu s-a dat inapoi in a plange cu sughituri in timp ce-mi spunea ca are o tumora pe creier si mai are un 1 de trait, sau ca....o innebuneste gandul ca dupa moartea ei, copilasul sau o sa ramana fara mana, asta in timp ce, in realitate NU AVEA NICIO TUMORA PE CREIER SI NU AVEA NICI VREUN COPILAS :):):)

Stiti, de ce, m-a deranjat???

Pentru ca, astfel de SCURSURI UMANE, sunt foarte prezente in societatea noastra. In plus, au si tupeul sa se erijeze in MIRONOSITE, aratand cu degetul spre indivizi ca mine, cand viata lor, pute mai rau decat o HAZNA PLINA DE CACAT, iar ca si caractere umane sunt ZERO, mintind cu o nerusinare incredibila si fiind MONUMENTE DE IPOCRIZIE.

Insa, exceptand pe acesta femeie "distrusa", o frustrata, vai de steaua ei, fara pic de caracter si verticalitate, pot spune ca, fata de restul cititorilor, am un respect deosebit.

Multi m-au contestat, multi poate chiar ma detesta, insa....niciunul n-a impins mizeria si duhoarea comportamentala, asa cum a facut acea "distrusa".

Ce imi doresc pe viitor???

Pai, nu prea multe. Sa-mi dea Dumnezeu puterea de a pastra acest obicei de a scrie pe blog atunci cand simt nevoia s-o fac si....vis-a-vis de cititori, mi-as dori sa-si asume macar un minim de responsabilitate atunci cand ma contesta.

Desi, am permis din nou postarea de comentarii DE CATRE ORICE ANONIM, mi-as dori ca pe viitor, sa gasesc cat mai putine comentarii de la acestia.

Uite, ma uitam si la acest pusti de 18 ani despre care am scris in ultimele zile. Bai, fratilor, oricine poate spune orice despre el, insa sa nu uitam:

SI-A ASUMAT TOTAL RESPONSABILITATEA !!!

A aparut in studioul unei televiziuni, si-a sustinut punctul de vedere, a facut o plangere la INSPECTORAT, samd.

Ulterior, a aparut si pe blogul meu, a raspuns tuturor atacurilor venite din partea ANONIMILOR, iar in plus, acum cateva zile mi-a dat un telefon sa discute cu mine si sa-mi multumeasca ca l-am sustinut.

Sa fim clari, PUSTIUL MI-A PLACUT !!!

M-am saturat de toti "PRETIOSII" care se apuca si acuza din spatele unor profile "ANONIME", fara sa-si decline identitatea, sub motivatia ca, vezi Doamne, prefera sa ramana anonimi.

Ma gandeam de multe ori, ce-o fi in mintea acestor persoane???

Ei, stau ascunsi precum gandacii de bucatarie in timpul zilei, si....la lasarea intunericului, intr-un anonimat deplin, arunca cu pietre. :):):)

Exact cum s-a intamplat acum cateva zile (cred ca joi) cand, am lansat PUBLIC o invitatie catre o individa care sub protectia ANONIMATULUI postase cateva comentarii abjecte la adresa mea. Atunci, am invitat-o la restaurantul Trattoria unde eram in acel moment, sa bem o cafea, sa mancam ceva si....sa ma injure privindu-ma in ochi, nu dupa un profil ANONIM.

Bineinteles, a refuzat. :):):)

Si...ca sa vedeti ca nu am mintit cu nimic, voi posta mai jos doua poze, facute in acea zi, cand eram la Trattoria impreuna cu Jungle Man:





Cine a fost la Trattoria de pe B-dul Decebal, sunt sigur ca recunoaste localul, iar in acea zi (joia trecuta), chiar am invitat-o la modul cel mai serios pe acea domnita ANONIMA care ma facuse cu "ou si cu otet" pe blog.

Asta nu inteleg aceste creiere "incinse", ca...ok, ai ceva sa-mi spui, nu-i nicio problema. Poti sa ma injuri si sa ma faci cu "ou si cu otet", in timp ce bei o cafea cu mine. De ce, s-o faci ascuns dupa un profil ANONIM???

Pana una alta, subsemnatul asa idiot cum este, si-a declinat IDENTITATEA, si-a postat numarul de telefon, fotografii, samd.

Iar atunci cand scriu, n-o fac ANONIM.

In fine, una peste alta, sa GANDIM POZITIV si sa speram ca pe viitor, vor fi din ce in ce mai putine persoanele cu un astfel de comportament, iar "balanta" intr-o disputa de opinii, o s-o incline numai...ARGUMENTATIA.

Va las scumpii mei, trebuie sa ma duc la somn, pentru ca maine am multe de facut, avand in vedere ca marti dimineata plec la mare.

Oricum, imi voi lua laptopul cu mine, asa ca....NU SCAPATI, voi scrie zilnic pe blog. :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu