...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 22 aprilie 2020

DOAMNA AVOCAT COSMINA CERVA, SPER SA FIE VORBA DOAR DESPRE....IPOCRIZIE!

Buna seara, dragii mei!

Astazi, fara sa vreau, prin intermediul mass-mediei, am privit o desfasurare de IPOCRIZIE sau...INEPTIE (inca nu m-am hotarat), cum rar mi-a fost dat sa vad!

Bai, voi ati auzit despre doamna avocat COSMINA CERVA?


Eu, pana astazi, jur ca nu am auzit, insa cautand, rapid, pe Google, am vazut ca este o persoana ale carei pareri sunt prezentate in mass-media.

Iar, una dintre parerile doamnei avocat este aceea ca....NU POTI RASPUNDE UNUI VAL DE VIOLENTA, TOT CU VIOLENTA, referindu-se la interventia ferma a politiei si trupelor speciale, urmare violentelor desfasurate de catre cetatenii certati cu legea.

Bai, daca doamna avocat se ocupa cu divorturi, partaje sau contestarea amenzilor de circulatie, jur ca as intelege DELIRUL cu intoarcerea si celuilalt obraz.

Cum adica, la violenta sa nu se raspunda cu violenta, ATUNCI CAND VORBIM DESPRE POLITIE SI JANDARMERIE???

O asemenea INEPTIE nu am auzit in viata mea, marturie fiind MILIOANELE DE EXEMPLE ale comportamentului organelor de ordine, incepand cu SUA si terminand cu cea mai neinsemnata tara de pe glob! :))))

Intr-un delir apoteotic, doamna avocat INVATA NATIUNEA SI, TOTODATA, FORTELE DE ORDINE, despre modul in care acestea trebuie sa ajunga la SUFLETUL cetatenilor care fac violente bla bla bla....ca nici nu mai pot scrie asemenea aberatii apocaliptice.

Ma intreb daca doamna avocat, macar o data in viata, a trecut prin zonele rau famate ale Bucurestiului? :))) Nu mai vorbesc despre zonele din tara, de multe ori, mult mai periculoase decat cele din capitala.

Sau...daca doamna avocat a vorbit, macar o data, cu un cetatean certat cu legea si violent prin purtare?

Am spus "cetatean certat cu legea", PENTRU CA TERMENUL DE INTERLOP, asa cum este inteles de popor, este nedrept folosit in aceasta perioada, cand se vorbeste despre violente.

GREII LUMII INTERLOPE NU AU FOST PANA ACUM IMPLICATI IN VREO VIOLENTA DESFASURATA PE PERIOADA STARII DE URGENTA SI NICI NU CRED CA VOR FI IMPLICATI!

Smecherii stiu cand trebuie sa stea cuminti!

Revenind la scandalagiii violenti din strada, PE CARE I-AM VAZUT CU TOTII, cum isi poate imagina cineva INTREG LA MINTE, ca respectivii pot fi pusi la respect cu vorba buna, cand ei au atacat politistii in masinile de politie, deschizandu-le portierele si agresandu-i, inclusiv, cand aveau pistoalele scoase????

Doua secunde va rog, pentru ca trebuie sa derulez textul pentru a-mi reaminti cum o cheama pe doamna avocat...

Pai, doamna Cerva, daca fortele de ordine nu ar fi revenit cu o riposta in forta (in America, spre exemplu, riposta ar fi avut accente letale)....stiti ce s-ar fi intamplat cu echipajele de politie????

Va spun eu! Echipajele de politie ar fi avut surpriza sa fie atacate in orice zona, inclusiv de catre pustanii teribilisti, nemaivorbind de adultii pusi pe scandal!

CAND UN POLITIST ESTE UMILIT (asa cum s-a intampla, in special, la Hunedoara) SI MASINILE VANDALIZATE, daca riposta nu este la cota cea mai inalta de fermitate, ACTELE DE VIOLENTA LA ADRESA ORGANELOR DE ORDINE VA CRESTE EXPONENTIAL!

Jur! Asemenea aberatii, CULMEA, PROMOVATE IN MASS-MEDIA, nu am auzit nici macar in gura Vulpitei! :))))

Daca este vorba doar despre o expunere magistrala de IPOCRIZIE, atunci lucrurile se mai relaxeaza!

Insa, mi-e tare teama ca este vorba de...altceva! :))))

PS: Inca ceva, doamna avocat! Spuneati ca cetateanul nu trebuie sa se sperie cand vede politistul. PAI, NICIUN CETATEAN CORECT SI CINSTIT NU POATE SA SE SPERIE CAND VEDE UN POLITIST!

Dumneavoastra va speriati? Imi place a crede ca...nu! :))))

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu