...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 15 aprilie 2020

NE MAI MIRAM CA MULTI DINTRE TINERI, NU VOR SA AUDA DE PREOTI SI BISERICI?

Buna ziua, dragii mei!

Astazi este MIERCUREA MARE, ziua cand Iuda l-a tradat pe Isus Cristos!

Nu-mi plac oamenii care nu cred in Dumnezeu! Si, ii evit! DAR, MA FERESC MULT MAI MULT DE OAMENII CARE SUSTIN CA SUNT CREDINCIOSI, IAR PRIN COMPORTAMENTUL LOR, DOVESESC CONTRARIUL!

ATENTIE!!!! ATENTIE MARE! MARE DE TOT!!!

Credincios a fost Constantin Brancoveanu! Motivele, imi place a crede ca le cunoastem cu totii!

NOI, CEILALTI, CREDETI-MA, PANA LA PROBA CONTRARIE, DOAR SUSTINEM CA SUNTEM CREDINCIOSI!

Spre exemplu....

V-ati intrebat, vreodata, cati dintre cei care se bat cu pumnul in piept ca sunt credinciosi, tinand toate posturile, mergand la biserica in fiecare sambata, DACA LI S-AR OFERI 100.000 DE EURO (nu spun mai mult) PENTRU A-SI SCHIMBA RELIGIA, ar accepta fara sa se gandeasca prea mult????

In ultimii ani, in foarte dese randuri, am asistat la discutii in care....CEL MAI GRAV, oameni tineri si foarte tineri, sustineau ca nu cred in Dumnezeu. Pur si simplu, in acele momente, SIMTEAM CUM IMI INTRA UN CUTIT IN INIMA!

In aceste zile, DIN PACATE, Biserica Ortodoxa Romana a mai etalat inca un motiv pentru care, din ce in ce mai multi tineri, PUR SI SIMPLU, NU SUPORTA PREOTII SI BISERICILE!

Oare, acei tineri sunt de vina???

Hai sa vedem...

Ce pot gandi, spre exemplu, sute de mii de tineri care aveau o mica afacere sau erau simpli angajati, TOTI, FIIND OBLIGATI SA RAMANA ACASA TIMP DE 30 DE ZILE, FARA VENITURI, si care numara zilele ramase pana la reluarea activitatii...vazand cum Biserica Ortodoxa Romana incheie un protocol cu Ministerul Afacerilor Interne, urmare caruia, se pot da nastere la "n" focare de contaminare cu Covid 19???

Ce ar insemna acest lucru??????

Pai, pe langa ANULAREA TOTALA a tot ceea ce s-a castigat in lupta cu virusul ucigas in aceste 4 saptamani de carantina, ar mai fi si PRELUNGIREA!!!!....ATENTIE MARE....PRELUNGIREA!!!!....cu inca nu stiu cate saptamani a conditiilor de carantina!

Hai, sa ne mai imaginam ceva!

Sa presupunem ca de maine suntem asupriti de un regim total ateu, care darama toate bisericile si distruge toate icoanele!

DRAGII MEI, DACA ESTI, CU ADEVARAT, CREDINCIOS, ICOANA DIN SUFLETUL TAU, CEA PE CARE O VEZI CU OCHII MINTII, NU TI-O POATE LUA NIMENI!

Orice regim, indiferent cat de ateu ar fi....NU POATE SA-TI SCOATA CREDINTA DIN SUFLET!

Oricine, zilnic, aflandu-se...ORIUNDE, poate spune in gand TATAL NOSTRU sau....DOAMNE ISUSE CRISTOASE, FIUL LUI DUMNEZEU, MILUIESTE-MA PE MINE, PACATOSUL!

Si, atunci??????

Pentru ce trebuie sa ne asumam un asemenea risc, cand stim care pot fi urmarile?????

De ce, Biserica Ortodoxa Romana a acceptat sa incheie un protocol cu Ministerul de Interne, ACCEPTAND, TOTODATA, sumedenia de riscuri la care s-ar supune CREDINCIOSII????

Eu mi-am crescut fiul cu respect maxim fata de biserica si preoti, PENTRU CA NOI TREBUIE SA FACEM CE SPUNE PREOTUL, NU CE FACE PREOTUL!

Fiul meu, singurel, in gand, in fiecare zi, se roaga lui Dumnezeu, pentru ca asa l-am invatat!

EU AM ACCEPTAT IMENSELE "DERAPAJE" ALE PREOTILOR, luxul orbitor in care traiesc foarte multi dintre ei, limuzinele super scumpe pe care le conduc, scandalurile sexuale in care sunt implicati....PENTRU CA IL IUBESC ATAT DE MULT PE DUMNEZEU, INCAT REFUZ SA MA GANDESC LA ASTFEL DE MIZERII OMENESTI!

Dar, atentie!!!!....TINERII DIN ZIUA DE ASTAZI, IN MAJORITATE, NU SUNT DISPUSI SA ACCEPTE!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu