...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 8 aprilie 2020

DACA VI SE PARE MANCAREA PROASTA IN CARANTINA, PRIVITI LA MANCAREA CARE LI SE OFERA, IN SPITALE, CELOR PE CARE I-ATI IMBOLNAVIT DE CORONAVIRUS!

Buna seara, dragii mei!

Li se spune, pompos, DIASPORA! Si, la drept vorbind, aducandu-mi aminte despre comentariile de la Europa Libera pe care le ascultam, in clandestinitate, acum mai bine de 30 de ani...as fi tentat sa descriu DIASPORA, ca fiind acei cetateni romani, in majoritate, INTELECTUALI, bineinteles, civilizati si corecti, care isi desfasoara activitatea in afara tarii.

In realitate insa, PROCENTUL cetatenilor romani (din totalul diasporei) care isi desfasoara activitatea in afara tarii, si care sunt oameni CIVILIZATI, CU RESPECT FATA DE LEGE este net inferior celui compus din purtatorii de maieuri si slapi, mari amatori de seminte si manele, multi dintre ei certati destul de puternic cu legile (atat din tara, cat si de peste hotare) samd.

Astazi, daca s-a ajuns la decizii dure privind intrarea in carantina institutionalizata a tuturor cetatenilor romani care se intorc acasa din zonele cu probleme, S-A INTAMPLAT DATORITA NESIMTIRII CRUNTE A ACESTUI PROCENT MAJORITAR AL DIASPOREI, care nu a respectat izolarea la domiciliu, ajungand sa paralizeze intreaga economie, pe langa miile de persoane pe care le-a imbolnavit!

Iar, Romania, tara pe care ei (ma refer la acel procent) au luat-o ani de zile in deradere si batjocura, NU I-A LASAT DE IZBELISTE, BA, DIN CONTRA, I-A PRIMIT CU BRATELE DESCHISE, OFERINDU-LE TIMP DE 2-3 SAPTAMANI INTAIETATE (!!!!) LA TESTARE SI TRATAMENT (stiti povestea cu "definitia de caz"), PE LANGA OFERIREA DE CAZARE SI MASA, GRATUIT, PE PERIOADA CARANTINEI!

Care sunt reactiile acestui PROCENT?

Pffff....nemultumire totala fata de mancarea si cazarea care le sunt oferite!

In acest context, am avut curiozitatea sa vad ce mancare li se ofera: salam, sunca, branza, masline (la micul dejun), cartofi sau orez cu pulpa de pui, piure de cartofi cu ficatei de pui (la pranz) samd.

SI, SUNT NEMULTUMITI!

Nemultumitilor, v-ati uitat ce mancare li se ofera, IN SPITALE, miilor de romani pe care, VOI, CEI VENITI DE AFARA, CARE NU ATI RESPECTAT IZOLAREA, i-ati imbolnavit?

VOI AVETI TUPEUL SA VA DECLARATI NEMULTUMITI???

Ce ar trebui sa spuna batranii ajunsi in spitale, familiile pe care LE-ATI INDOLIAT, copiii pe care i-ati condamnat sa stea 2 luni inchisi in casa, cetatenii care s-au vazut fara salariu si loc de munca, patronii care si-au vazut afacerile ruinate samd????

BAI, CHIAR NU VA ESTE RUSINE????

Tara asta de cacat, Romania, asa cum va place sa o descrieti cand vorbiti despre ea, NU V-A LASAT DE IZBELISTE, desi majoritatea dintre voi n-ati platit niciodata impozite si taxe...

INAINTE SA VA DECLARATI NEMULTUMITI DE CONDITIILE PE CARE VI LE OFERA ROMANIA, LA INTOARCEREA IN TARA, INTREBATI-VA CAT DE NEMULTUMITI SUNT MILIOANELE DE ROMANI, CARE PANA LA INVAZIA VOASTRA...DUCEAU O VIATA NORMALA!

Si, mai intrebati-va un lucru!

CAT DE USOR AR FI FACUT FATA PANDEMIEI, ACEST STAT PE CARE VOI IL DISPRETUITI, DACA NU AR FI ALES SA VA AJUTE SI SA VA SUSTINA!

Credeti ca este obligatorie aceasta sustinere?

Pai, de ce ar fi obligat STATUL sa sustina un "combinator" care are la produs in Italia cateva prostituate, individ care nu a platit in viata lui vreun impozit statului roman? Si...am dat doar un exemplu!

BAI, DACA ROMANIA ESTE O TARA DE CACAT, ASA CUM VA PLACE SA COMENTATI PE FACEBOOK, DE CE V-ATI INTORS, IMEDIAT CUM MINUNATELE TARI CA ITALIA, FRANTA, ANGLIA, GERMANIA SAMD AU FOST INVADATE DE PANDEMIE?

De ce nu ati ramas ACOLO, sa aiba grija de voi PROFESIONISTELE sisteme de sanatate????

De ce v-ati INGRAMADIT sa va intoarceti in tara asta de cacat, unde nimic nu este bine facut????

In final, nemultumitilor, am sa va arat cum arata mancarea care imi era servita in spital, atunci cand am facut infarct.


Si, am mancat-o! Fara nazuri si fara fitze! Era foarte buna! Dar, spre deosebire de voi, EU NU AM FOST PLIN DE "BASINI", sa fac comentarii despre tava care parea slinoasa, despre recipientele in care era servita mancarea, ca n-ar fi de unica folosinta samd!

Acum, hai sa vedem ce mancare vi se serveste, voua, in carantina!



Nu va convin conditiile de cazare, in carantina? Dar, unde ati dori sa stati? In hoteluri de 5 stele?

CAND VA INTOARCETI, PRECUM HOARDELE, CATE 15-20 DE MII PE ZI, unde ar putea statul roman sa va gaseasca cazare? O face, unde poate!

Inainte de a fi nemultumiti de conditiile in care sunteti cazati, priviti la conditiile in care incep sa fie cazati CEI PE CARE I-ATI IMBOLNAVIT (pentru ca locurile in spitale se cam termina), la cat sunt chinuiti, asteptand cu orele sa fie vazuti de medicii care sunt depasiti de situatie samd.

Sunteti plini de "aere" (uite ca, am gasit forma "plastica"), si nu exagereaza deloc cei care va descriu ca pe niste figuranti care vorbiti intre voi in ITALIANA, atunci cand va aflati in Romania. (culmea! figuranti pe nimic!)

Chiar eu am trait un asemenea moment, la Sibiu, dupa ce ma intorsesem de la Manastirea Prislop. Asadar, eram in Centru Istoric din Sibiu, la una dintre terase, cand niste romani care stateau la masa vecina, VORBEAU INTRE EI IN ITALIANA! Mai penibil de atat, nu se putea!

PS: Pacat de ADEVARATA DIASPORA care, mare parte din ea, bineinteles, nu s-a intors in tara, iar cea care s-a intors in tara, a respectat cu strictete regulile de izolare! ESTE TOTAL NEDREPT sa fie asociata cu purtatorii de slapi si maieuri!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu