...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 3 mai 2020

CIPRIAN MARICA, NU STII TU SA FII BARBAT?

Buna seara, dragii mei!

Se spune despre fotbalisti (peste tot in lume) ca sunt saracuti cu duhul. Se mai spune faptul ca, multi dintre ei, chiar daca reusesc in cariera si ajung sa fie bogati, dupa niste ani ajung faliti, tocmai datorita faptului ca sunt saracuti cu duhul :))))

Insa, opinez ca, mai rau decat sa fii saracut cu duhul (acolo, tata, nu e vina ta!), ESTE SA TE SCALIZI INTR-UN PENIBIL ABSOLUT.

Acum ceva vreme, cand am vazut cum explica fostul fotbalist, Dan Alexa, CROSEUL DE DREAPTA primit de la Ana Maria Prodan, anume ca s-au suparat de la o discutie despre transferuri, am apreciat ca...MAI PENIBIL DE ATAT, PUR SI SIMPLU NU SE POATE.

Nu trebuie sa fi avut scoala vietii pentru a-ti da seama dupa violenta loviturii, ca nu parea a fi prima data cand se intampla, pe langa faptul ca o asemenea reactie din partea unei femei, nu poate veni decat daca este foarte puternic implicata emotional! :))))

Dar, asa cum mi s-a intamplat mereu atunci cand am crezut ca mai rau nu se poate, viata a tinut sa-mi demonstreze contrariul...:))))

Dupa cum, probabil, cu totii ati aflat din media, fostul fotbalist Ciprian Marica a fost prins cu prosopul in jurul braului, intr-o camera de hotel, cu sotia unui prieten, chiar de catre acel prieten, care a si inregistrat faza. :))))

La cateva zile de la aparitia acelui filmulet in spatiul public, CONFORM UNOR ARTICOLE DIN PRESA, ar fi aparut si reactia lui Ciprian despre acea patanie, care ar fi....TINETI-VA BINE!!!...ca i s-a facut o inscenare! :))))

Bai, am ras cu lacrimi!

Cum sa spui ca ti s-a facut o INSCENARE, cand ai fost prins in camera de hotel cu SOTIA UNUI PRIETEN????? :)))))

Bai, daca ar fi fost orice femeie din lume, MAI PUTIN...SOTIA UNUI PRIETEN, intr-adevar, puteai sa sustii ca ti s-a facut o inscenare pentru a-ti strica imaginea, fix cand intentionai sa intri in politica, cu sanse mari de a fi propus ministru al sportului.

DAR, CAND ESTI PRINS CU PROSOPUL PE TINE, IN CAMERA CU SOTIA UNUI PRIETEN, DE CATRE ACEL PRIETEN (!!!)....NU POTI SUSTINE O ASEMENEA ABERATIE! :)))))))


Sa arunce cu piatra, cel fara de pacat! Asadar, cu totii gresim in viata! Nu exista om fara de greseala, PENTRU CA VIATA BATE FILMUL!

Dar, daca ai fost "prins", nu te poti apara precum femeile care pun placa cu...NU ESTE CEEA CE PARE! :)))))

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu