...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 18 aprilie 2020

VOI SUNTETI POLITISTI, MAI, PISICUTILOR FRICOSI?!?

Buna seara, dragii mei!

Bai, ce mi-a fost dat sa vad in aceasta seara, cu greu ma va mai putea convinge cineva ca Romania detine....POLITIE.

Ceea ce am vazut in aceasta seara intr-un cartier din Hunedoara unde....BAIIII, ABSOLUT INCREDIBIL, o gramada de politisti se uitau fara sa aiba reactie, CUM SUNT UMILITI DE CATRE NISTE INDIVIZI, BAIIIII...UMILITI IN ULTIMUL HAL!!!!

Le-au fost sparte oglinzile de la masini, o ploaie de pietre s-a napustit asupra lor, un individ mai cu tupeu....baiiii....ATENTIE MARE!!!!.....le deschidea portierele de la masini (politisti se baricadasera in masini) tragandu-le masca de protectie de pe figura, facandu-se ca ii lovesc, dandu-le pumni in geamul de la masina....IAR, EI, POLITISTI INARMATI, AU FUGIT CA NISTE PISICUTI CU COADA INTRE PICIOARE!

Sa-i vezi cum intrau in masini (erau cel putin 6 masini de politie) si ce mai dadeau in marsarier sa...FUGA! :))))

Doamne Dumnezeule!

Iar, individul cel mai violent, cel care le sparsese cele mai multe oglinzi si care ii umilise cel mai mult pe politisti....NU A FOST RETINUT, ramanand pe strada, precum un Rembo, dupa fuga politistilor! :)))))

Alooooo, asa ceva, nu poate exista!

CE POLITISTI SUNTETI VOI, MAI, FRICOSILOR????????

Bai, daca aceasta scena se intampla in America....nici nu are sens sa mai vorbesc despre ceea ce ar fi urmat!

RUSINE POLITIA ROMANA!

Ca simplu cetatean, privind modul in care v-au pus pe fuga cativa indivizi, DUPA CE V-AU UMILIT IN ULTIMUL HAL, DUPA CE V-AU DEVASTAT MASINILE, cand voi aveati pistoale la voi...ZAU CA NU VA PUTETI NUMI POLITISTI!

Bai, soriceilor, DEMOCRATIE ESTE SI IN AMERICA (mult mai multa decat la noi), dar niciodata nu vor ajunge niste derbedei sa faca politistilor ceea ce v-au facut voua la Hunedoara.

ASTAZI AM REALIZAT CA ROMANIA, DIN PACATE, NU ARE POLITIE!


Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu