...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 15 aprilie 2020

POPULISM IN VREME DE PANDEMIE!

Buna seara, dragii mei!

Oricine care va citi postarea intitulata Pentru mine Craciunul a fost pe...9 decembrie (se afla in arhiva blogului) in care am povestit despre felul incredibil in care am reusit sa scap cu viata in ziua in care am facut infarct si stop cardiac, DACA ESTE CREDINCIOS, ar accepta ca DOAR (!!!) Dumnezeu a facut dorit acest lucru.

ASADAR, INTR-O LUME MODERNA, PLINA DE IMBECILI CARE NE INVATA CA PUTEREA STA NUMAI IN NOI, EU, MIRCIULICA, UN MARUNT PACATOS, NU AM INCETAT, NICIODATA, SA CRED, CU PUTERE, IN DUMNEZEU!

Dar, afirm cu toata fiinta mea faptul ca, acordul incheiat intre Ministerul de Interne si Biserica Ortodoxa Romana....ESTE UN ACT ABSOLUT IRESPONSABIL!

ESTE CEA MAI PURA FORMA DE POPULISM!

Acelasi POPULISM pe care l-am vazut si la Mihai Ciolacu care il acuza de crima si tradare pe presedintele tarii, PENTRU DORINTA DE A MAI PRELUNGI, CU 30 DE ZILE, CARANTINA....pentru ca, dupa ce decretul prezidential a fost emis, acelasi domn sa spuna romanilor ca trebuie sa aleaga intre doua rele....pe de-o parte, sa accepte ca romanii sa mai stea inchisi in casa 30 de zile, iar pe de alta parte, sa accepte faptul ca...DACA NU AR VOTA PENTRU PRELUNGIREA STARII DE URGENTA, mai ales, acum, inaintea Paatelui, cazurile de contaminare cu Covid 19 ar putea creste vertiginos.

Pai, daca accepti ca ar creste cazurile de contaminare in cazul in care Romania ar iesi din carantina, DE CE L-AI ACUZAT DE CRIMA SI TRADARE NATIONALA PE PRESEDINTELE TARII, CARE A CONSIDERAT NECESAR A SE PRELUNGI STAREA DE URGENTA???

Asadar, ACELASI POPULISM, in forma pura!

Revenind la domnul Vela, ministrul de interne, as intreba:

DOMNULE MINISTRU, LA CE A MAI TREBUIT SA NE CHINUIM TIMP DE 30 DE ZILE, IZOLATI IN CASA (si, inca 30 de zile ce vor urma) DACA IN NOAPTEA DE INVIERE, CAND, IN MOD FIRESC, DATORITA IMENSULUI RISC CE DECURGE DIN IESIREA IN STRADA A MILIOANE DE ROMANI, CONDITIILE DE IZOLARE TREBUIAU SA SE SITUEZE LA MAXIMUM DE STRICTETE, DVS, PRINTR-UN ACORD, ABSOLUT HALUCINANT, PERMITETI IESIREA IN STRADA PENTRU A MERGE A LUA "LUMINA"????????

Nu mai spun despre posibilitatea fiecarei parohii de a distribui painea sfiintita, in zilele de vineri si sambata!!!!!


CREDINTA STA IN SUFLETUL NOSTRU!

Si eu doresc, cu toata fiinta mea, sa merg la biserica, sa trec pe sub masa, sa o ocolesc, sa iau acea painica sfiintita, sa iau lumina....DAR, NU VOI IESI DIN CASA!

Dumnule ministru de interne, ATI COMIS UN ACT DE-O IRESPONSABILITATE URIASA!

Cum veti controla masele de oameni care vor iesi din casa in zile de vineri, sambata, dar mai ales, IN NOAPTEA DE INVIERE??????

Timp de 30 de zile ne-ati vorbit despre posibilele focare care ar izbucni in cazul in care nu s-ar respecta, cu strictete, regulile de izolare, IAR, ACUM, PRINTR-UN POPULISM CRUNT, CE FACETI????

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu