...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 20 mai 2020

RASPUNS CATRE UN "RATACIT"!

Buna seara, dragii mei!

Pfff! Stateam si ma gandeam de cati ani nu a mai reusit cineva sa-mi dea "foc", astfel incat sa am o reactie, aici, pe blog.

Asadar...

RASPUNS CATRE UN "RATACIT"!

Am citit cu atentie si rabdare e-mailul plin de otrava pe care mi l-ai trimis, iar, acum, dupa cum observi, ADUC DOVEZILE DE CARE FACEAI VORBIRE!

M-ai acuzat ca sunt COMUNIST, asa cum a fost intreaga mea familie, facand reclama pozitiva Rusiei si lui Putin.

Bai, "ratacitule", cum as putea sa fiu COMUNIST atata timp cat bunicul meu din partea mamei (omul a carui poza o port zi de zi in buzunar, iar daca ar fi sa-mi fac vreodata un tatuaj, cu chipul lui l-as face), DUPA CE A INVATAT DE-A RUPT IN ANII '20, REUSIND SA TERMINE FACULTATEA DE DREPT DIN CADRUL UNIVERSITATII BUCURESTI, a fost dat afara din MAGISTRATURA dupa abdicarea Regelui Mihai, pentru ca a REFUZAT sa se inscrie in partidul comunist???

Cum as putea sa fiu comunist, cand bunicul meu nu numai ca si-a vazut distrusa cariera in magistratura (ajungand sa lucreze muncitor necalificat, dand la lopata pentru a-si hrani familia), DAR I-A MAI FOST CONFISCAT SI PAMANTUL?

Pentru ca m-ai acuzat ca mint in ceea ce priveste studiile bunicului meu, am cautat prin casa si am gasit DIPLOMA DE LICENTA IN DREPT eliberata de catre Universitatea Bucuresti, pe numele bunicului meu.


Bai, ratacitule, stii cat de USOR i-ar fi fost bunicului meu sa se inscrie in Partidul Comunist, iar, ulterior, sa "IMPARTA" ani grei de puscarie unor oameni absolut nevinovati?

DAR, A REFUZAT TOTAL! Cu pretul confiscarii averii si a distrugerii carierei!



Mai departe....

Ma acuzi ca provin dintr-o familie comunista, pentru ca...mama mea a lucrat in comertul exterior.

Bai, ratacitule! Saraca mama (Dumnezeu sa o odihneasca) A DORIT SA FACA MEDICINA, insa in anii '50 "dosarul" sau nu era corespunzator! Asa ca, UNICA SCOALA PE CARE A PUTUT SA O URMEZE A FOST SCOALA DE CONTABILITATE!

Tine minte! NICIUNUL DINTRE PARINTII MEI NU A FOST MEMBRU DE PARTID! Ambii aveau "dosare" care nu faceau cinste partidului!

Da! Asa este! Mama mea, desi nu era membra de partid, pentru ca "structurile" o stiau o femeie ULTRA CINSTITA, la orice ora avea usa deschisa la presedintele UCECOM, ea fiind cea care "pazea" (financiar vorbind) averi imense ale statului. Tocmai pentru ca nu era membra de partid, mai sus de CONTABIL SEF nu a reusit sa ajunga! Dar, de respectat, o respectau toti maharii comunisti din sectorul ei de actiune...ERA ULTRA CINSTITA, ratacitule!

Sa-ti mai povestesc despre mama?

Pe 18 martie 2017 cand mama mea a murit, deschizandu-i sifonierul din modestul apartament de 3 camere situat in cartierul Militari, AM CONSTATAT CU LACRIMI IN OCHI FAPTUL CA SARACA MAMA AVEA SI EA 3 ROCHITE, SI ACELEA DESTUL DE OBOSITE.

Tu vorbesti despre mama ca ar fi fost comunista?

Spre stiinta ta, iti spun doar atat! MAMA MEA PUTEA SA FIE PRINTRE PRIMELE PERSOANE CARE AR FI PUTUT SA PUNA MANA PE UNELE DINTRE SPATIILE DETINUTE DE CATRE COOPERATIVELE MESTESUGARESTI, pe langa alte nenumarate "combinatii" ce se puteau face in acele vremuri de dupa evenimentele din 1989!

Dar, mama, saraca de ea, o femeie...nu cinstita...CI IMBECIL DE CINSTITA, a venit acasa si i-a spus, aproape, tremurand, tatalui meu, urmatoarele:

"Mihai (asa il cheama pe tata), astazi am fost chemata de X (un mahar) care m-a intrebat daca accept postul de DIRECTOR FINANCIAR. Ulterior, a inceput sa-mi povesteasca ca, acum, dupa ce Ceausescu a cazut si este democratie, noi, cadrele de conducere, vom avea salarii foarte mari, prime, vom cumpara spatii comerciale, vom face afaceri cu relatiile existente...una peste alta, NE-A PUS DUMNEZEU MANA IN CAP".

Poate te intrebi de unde imi amintesc, totul, cuvand cu cuvant... aveam 17 ani si am tras cu urechea la discutia parintilor mei, purtata in sufragerie.

STII CE A FACUT MAMA? A PROFITAT CA PUTEA SA IASA LA PENSIE CU DECRETUL LUI ILIESCU, SI S-A PENSIONAT!

Niciodata, dar, absolut niciodata, MAMA NU AR FI ACCEPTAT SA-SI RISTE LIBERTATEA PENTRU AVERE SI BANI! Culmea este ca, atunci, in anii '90, multi dintre cei care lucrau in comert exterior au profitat din plin de ceea ce economistii numesc ETAPA ACUMULARII PRIMITIVE DE CAPITAL!

Despre tata nu am ce sa scriu, el fiind un banal proiectant in cadrul unui institut. Nimic deosebit.

In ceea ce priveste mizeriile pe care le-ai scris despre mine, una mai aberanta decat alta....nu voi comenta prea mult, CONSIDERAND CA PE MINE CHIAR POTI SA MA JIGNESTI, CUM VREI TU!

Atat iti spun! NU SUNT! Iar, daca ar fi cum spui tu, AS FI MANDRU, si mi-as servi tara cu maxima corectitudine si patriotism! Bati campii grav!

As putea si eu sa te jignesc, dar nu o voi face! DIFERENTA DINTRE NOI DOI ESTE IMENSA!

Esti constient ca ai face orice pentru BANI SI PUTERE, in timp ce eu, desi nu sunt un om bogat, iar, in plus, sunt plin de datorii, pentru a-ti da doar un exemplu...am refuzat total sa ma razboiesc in instanta cu varul si, totodata, nasul meu de botez, desi avocatii pe care i-am consultat mi-au spus ca am sanse sa castig de 100%. Iar, refuzul de a ma LUPTA in instanta cu PARINTELE MEU SPIRITUAL (ti-am spus ca era nasul meu), m-a facut sa RENUNT la o suma (in euro), atat de mare, incat, un lingau precum esti tu...AI FI FACUT ORICE, NUMAI SA AJUNGI A PUNE MANA PE EA!

Eu am renuntat, total impacat, chiar daca, repet, in viata mea nu am avut nici macar un depozit! CI, DOAR CREDITE! :))))

Pentru mine, a ma lupta in instanta cu nasul meu de botez, PENTRU NISTE NENOROCITI DE BANI, ar fi insemnat cea mai mare dovada a faptului ca sunt robul banului, purtand degeaba la gat sfanta cruce.

Nasul meu nu mai traieste (a murit acum un an), plecand pe lumea cealalta cu "greutatea" ca a furat de la cel pe cate l-a botezat. Pacatul lui....

Repet, ratacitule! Noi doi, in vecii vecilor amin, NU NE PUTEM COMPARA!

Eu daca RESPECT pe cineva, nu o fac pentru ca imi da bani!

Daca sunt loial cuiva (uitand sa vorbesc si sa aud), nu o fac pentru ca imi da bani! Ci, pentru ca a reusit sa-mi castige respectul!

Cand imi fac semnul crucii, chiar cred cu putere in Dumnezeu!

DUMNEZEU SA TE AIBA IN PAZA, RATACITULE!


Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu