...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 28 mai 2020

CATA PROSTIE TREBUIE SA EXISTE PENTRU A-TI CUMPARA PRODUSE PROMOVATE DE CATRE INFLUENCERI PE INSTAGRAM?

Buna seara, dragii mei!

Cand vine vorba despre STRAINI, nu am cum, pur si simplu, sa nu iau apararea TUTUROR ROMANILOR....insa, cand ma refer la situatia din interiorul tarii, jur ca unii dintre iubitii mei romani SUNT PROSTUTI RAU! :))))

Acum cateva zile am citit in presa (dar, nu am avut chef sa scriu) despre un imens scandal care a izbucnit dupa ce mai multe domnisoare si doamne au depus plangeri penale datorita faptului ca AU FOST DESFIGURATE din cauza folosirii unor produse cosmetice impotriva acneei, produse agresiv promovate pe Instagram si Facebook de catre anumiti INFLUENCERI! :))))

Cand am citit si preturile pe care le-au platit clientele pe acele produse cosmetice...BAI, MII DE LEI....REPET, MII DE LEI!!!!...am crezut ca nu vad bine! :))))

Mut de uimire am ramas in momentul in care RECLAMANTELE povesteau ca nu aveau prea mari probleme cu tenul inainte de a-si da cu acele creme (probabil, ceva "cosuri" pe care le-am avut cu totii in viata, mai ales la tinerete)....dar au ales sa accepte ca au dezvoltat ACNEE VULGARA dupa un consult la cabinetul celei care detine respectivele produse! :))))

Incurajarea, CICA, a venit de la INFLUENCERII (Dumnezeule Mare!!!) care promovau intens acele produse pe Instagram! :)))))

Mor de ras! Cata prostie!

CINE SUNT MARII INFLUENCERI????

Ma abtin sa dau nume! Pur si simplu, IMI ESTE JENA! (dans pe mese, batai prin cluburi, personaje aflate ani de zile pe lista de cuceriri a baietilor de oras, falsi artisti (te apuca si rasu') samd.

Ramane intrebarea:

CUM, MAI, CAPETE SECI, PUTETI SA VA DESFIGURATI CU NISTE PRODUSE PROMOVATE AGRESIV DE CATRE NISTE....????

Bai, sunteti atat de prosti incat sa nu fiti in stare sa faceti diferenta intre VEDETE ULTRA CONSACRATE, platite cu bani grei de catre firme de mare renume, pentru a face RECLAMA unor produse de calitate superioara.....si niste INFLUENCERI care nu sunt NIMIC....bai, retineti....NIMIC!!!!....si care pentru ceva banuti accepta sa promoveze, CAT ESTE ZIUA DE LUNGA, o serie nesfarsita de produse, unele, dupa cum ati avut ocazia sa constatati, extrem de dubioase si periculoase?

Bai, voi puneti EGAL intre, spre exemplu, Stela Popescu (Dumnezeu sa o odihneasca) si....INFLUENCERII de toata jena pe care ii urmariti pe instagram? :))))

Cata prostie poate sa existe?

INTREB! NU DAU CU PARU' !

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu