...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 6 mai 2020

DOMNILOR DE LA CURTEA CONSTITUTIONALA, CATI CETATENI CREDETI CA VOR MAI FI SPERIATI IN VIITOR DE AMENZI?

Buna seara, dragii mei!

CURTEA CONSTITUTIONALA A DECIS ASTAZI CA AMENZILE APLICATE IN PERIOADA STARII DE URGENTA SUNT NECONSTITUTIONALE!

La aflarea vestii va jur ca...am crezut ca este o gluma! Dupa ce m-am sters la ochi, mi-am dat doua palme si am purces la citirea intregului articol, am realizat ca ESTE CAT SE POATE DE REAL!

Bai, eu sunt prost! In plus, mai am si handicapul ca nu am studii juridice. Dar, cand nu inteleg ceva, incerc s-o iau logic, pas cu pas.

Asadar, cu voia voastra, am sa expun LOGICA unui prost, si profan, pe deasupra.

Dupa ce am acceptat ca stirea este reala (CCR-ul a decis ca amenzile sunt neconstitutionale), INSTANT, prin fata ochilor, mi s-a derulat urmatorul film:

SPARTACUS DIN RAHOVA (uite ca, pe el l-am retinut), precum si multi, foarte multi alti "nascuti smecheri" care NE-AU AVERTIZAT DE CATEVA SAPTAMANI CA GUVERNUL SI POLITIA II ABUZEAZA, IAR AMENZILE VOR FI ANULATE DE CATRE INSTANTA!

Sa fim clari! In aceste aproximativ zece saptamani de STARE DE URGENTA, orice cetatean care era amendat pentru ca nu respecta regulile impuse de catre conducerea tarii...de la Suceava pana la Craiova, SPUNEA CA ESTE ABUZAT SI CA VA DA STATUL IN JUDECATA!


Sa recapitulam:

1. La mijlocul lunii martie, presedintele tarii instituie starea de urgenta, urmare careia guvernul stabileste o serie de masuri care trebuiesc OBLIGATORIU respectate de catre cetateni.

2. Toate televiziunile ne prezinta DEZASTRUL DIN SPITALE, atat din Romania cat si din intreaga lume.

3. Incep sa curga infectatii, apoi decedatii!

4. Urmare gravitatii situatiei, economia tarii se opreste APROAPE TOTAL.

Cetatenii romani se impart in doua categorii:

- aproximativ 95% dintre ei se supun regulilor, avand un comportament EXEMPLAR:


- aproximativ 5% dintre ei sfideaza orice regula, ba, mai mult, o parte din acestia ajungand sa INCITE PE FACEBOOK LA NERESPECTAREA CARANTINEI;


Nu conteaza ca vorbim despre PNL, PSD, USR samd. Conteaza intrebarea:

INTR-UN STAT DE DREPT, SUPUS UNEI PRESIUNI IMENSE DATORITA SUTELOR DE MII DE CETATENI INTORSI IN TARA DIN ZONELE "ROSII", MULTI DINTRE EI NERESPECTAND CARANTINA SAU IZOLAREA, CE MASURI AR TREBUI LUATE????

Raspunsul este unic: INASPRIREA AMENZILOR!

Ceea ce s-a si facut!

Repet! Eu sunt un PROST, iar, in plus, am si handicapul de a fi profan din punct de vedere juridic. Insa, consider ca alta varianta nu putea sa existe, indiferent de ce partid ar fi fost la conducerea tarii!

Lucrurile sunt de-o LOGICA ELEMENTARA. Fiecare cetatean care nu respecta carantina sau izolarea putea imbolnavi alti cetateni care ajungeau in spital, punand o presiune si mai mare pe sistemul medical samd. Nu mai spun ca daca virusul s-ar fi raspandit mult mai mult, perioada de stare de urgenta si izolare ar fi fost mult mai lunga.

Acum, va intreb:

CINE A FOST AMENDAT?

Cumva,


1. Smecherii cu diploma, pentru care legile nu exista?

2. Persoanele obraznice care isi permiteau ca dupa saptamani bune de repetare pana la nebunie prin intermediul mass mediei a OBLIGATIVITATII "DECLARATIEI", sustineau ca nu au stiut ca trebuie sa o aiba?

3. Cetatenii care au considerat ca pot da petreceri in cimitir sau pe strada, fara sa le pese de legi?

4. Cetatenii care au continuat sa fie pe strada dupa ora 22, desi ORICE ROMAN nu avea cum sa nu stie ca acest lucru este interzis?

5. Cetatenii care alegeau sa "faca cumparaturi" in Militari, cand ei locuiau in Titan?

Asadar, ce au solicitat autoritatile????

Au solicitat, cumva, sa luam armele si sa mergem la razboi? Au solicitat, cumva, sa mergem sa descarcam vagoane de piatra sau sa sapam la un nou "canal"?

NU! NE-AU SOLICITAT SA STAM ACASA! ATAT!

Si, nu am facut-o doar NOI! A facut-o intreaga lume!

Daca s-au dat 300.000 de amenzi, la valorile mari care au fost....CATE S-AR FI DAT DACA AMENZILE AR FI RAMAS LA VALORILE INITIALE?

Intreb, nu dau cu paru'!

Am fost crescut, din frageda tinerete, SA STIU A RESPECTA INSTITUTIILE STATULUI SI, IMPLICIT, SISTEMUL.

Asadar, nu-mi voi permite sa COMENTEZ decizia Curtii Constitutionale prin care au fost declarate neconsitutionale amenzile aplicate in perioada de urgenta. Nu voi comenta, din acelasi motiv, nici SEZIZAREA pe care a facut-o Avocatul Poporului la Curtea Constitutionala, urmare a depunerii de catre CETATENII AMENDATI (cumva, cei enumerati mai sus?) a unor petitii.

Imi pot imagina insa....felul in care, cu tricourile ridicate peste burta, cei "nascuti smecheri", VOR PREDICA IN FATA "INVATACEILOR":

VAM spus eu, bai! Sa moara familia mea, eu sunt haladit, crezi ca ma FACE pe mine GABORI astia prosti? Nu VAM spus eu ca nu ARE ce sa ne faca GABORI astia prosti, si ca vom da statul in judecata pentru ca NEAU abuzat cand NEAU amendat? Baiiii, eu sunt smecher cu diploma, ma p-s pe toti GABORI...sa mor in parnaie daca NUI rup cu bataia cand ii prind pe strada in civil! Ati inteles, bai, fraierilor! Hai, LUATIMI repede o bere, pentru ca daca vrei sa inveti sa FI smecher, TREBE sa platesti.

Iar, asta nu-i nimic! Problema-i alta!

CE VETI FACE STIMATI DOMNI DE LA AVOCATUL POPORULUI SI CURTEA CONSTITUTIONALA, DACA, DOAMNE FERESTE, IN CONTEXTUL MONDIAL, UNDEVA, PRIN TOAMNA, SITUATIA VA FI LA FEL DE GRAVA SAU, CHIAR MAI GRAVA DECAT A FOST IN ACEASTA PRIMAVARA, IMPUNANDU-SE, DIN NOU, O STARE DE URGENTA SI MASURI FERME DE CARANTINA SAU IZOLARE???

Cati cetateni va vor mai lua in serios? Cati vor mai avea teama de AMENZI?

Acum, la final, am sa va arat o poza! Poate, doua!


Este ALEXANDR BORTNIKOV, seful FSB. (fost KGB)

In Rusia, spre exemplu, unde au si ei, Slava Domnului, destui "nascuti smecheri"....mesajul a fost scurt si clar:

CINE NU RESPECTA SAPTAMANILE DE DISTANTARE SOCIALA, VA STA 5 ANI LA PUSCARIE!

Imi vine sa si rad! Ma pricep la oameni, iar privind ochii distinsului sef FSB, vad muuuuulte!

Ce sanse are DEMOCRATIA EUROPEANA, unde cetatenii certati cu legea, INTOTDEAUNA, gasesc "portite" de scapare lasate chiar de catre LEGIUITOR, in fata unei tari ca Rusia, conduse de catre barbati precum Putin si Bortnikov?


INTOTDEUNA, VA CASTIGA RUSIA! CHIAR DACA O VA FACE INCET, FARA SA BATA TOBELE!

PS: Despre China nici nu mai aduc discutia! Am vazut cu totii cum a "paralizat" o planeta.

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Un comentariu:

  1. "CE VETI FACE STIMATI DOMNI DE LA AVOCATUL POPORULUI SI CURTEA CONSTITUTIONALA, DACA, DOAMNE FERESTE, IN CONTEXTUL MONDIAL, UNDEVA, PRIN TOAMNA, SITUATIA VA FI LA FEL DE GRAVA SAU, CHIAR MAI GRAVA DECAT A FOST IN ACEASTA PRIMAVARA, IMPUNANDU-SE, DIN NOU, O STARE DE URGENTA SI MASURI FERME DE CARANTINA SAU IZOLARE???" - ti-ai dat singur raspunsul ca ce impun altii sa respectam noi, adica vorbim de un Guvern Mondial controlat de bancheri si mari industriasi ai productiei de mancare, Monsanto, DuPont, Syngenta, Knorr,Unilever si altii , de unde mananci si te intrebi de ce te ingrasi incontinuu, si ca o sa ajungi la Fundeni pentru operatie de cancer de colon. Mascarada asta de acuma este facuta sa acopere faptul ca in ultimii 10 ani s-au inmultit decesele datorate Alzheimer-ului si cancerului de colon. De ce sa opresc economia daca la mine in tara nu sunt probleme? De ce decid altii ce sa fac , daca eu am inchis granitele ? Cu siguranta Romania nu mai este independenta! De ce pleaca lumea la munca in afara daca este asa periculos? In ultimul timp s-au inmultit zborurile pe cer , de ce?

    RăspundețiȘtergere