...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 30 mai 2020

CINE NU A PARTICIPAT, MACAR O DATA, LA SARBATORIREA UNUI COLEG DE BIROU?

Buna dimineata, dragii mei!

Multi se cred BARBATI! Doar...se cred!

A FI BARBAT nu inseamna sa ai bani, haine scumpe, vile sau masini de lux, nici macar sa ocupi functii importante...

Dupa cum, probabil, cunoasteti, in mediul on-line a aparut o poza cu Ludovic Orban si cativa colegi de-ai sai, cu ocazia ZILEI DE NASTERE a premierului. Hai, sa vedem poza:


Ok. Poza-i facuta intr-un birou, exista pe masa ceva mancarica si cateva pahare cu bautura, iar premierul trage dintr-o tigara!

"Barbatii" vremurilor de astazi arata cu degetul la incalcarea legii (bautura si fumat in birou), subliniind ca astfel se explica DEZASTRUL din cadrul ordonantelor date in timp de pandemie.

ADEVARATII BARBATI (din ce in ce mai putini) NICIODATA N-AR PUTEA SA ARUNCE CU PIATRA SAU SA ARATE CU DEGETUL O ASTFEL DE SITUATIE!

Cine nu si-a serbat, macar o data, ziua la birou?

Cine nu a participat, macar o data, la o masa pusa la birou, unde exista si putina bautura?

Cine nu a fumat, macar o data, intr-un loc interzis?

A FI BARBAT INSEAMNA SA NU LOVESTI PE LA SPATE!

Se pare ca acest lucru nu a inteles Cristian Vasilcoiu, craiovean la origini si un apropiat al Olgutei Vasilescu. (din cate relateaza presa)


Cristiane, craiovenii sunt baieti smecheri, de oras....TI-AI FACUT ORASUL DE RAS!

Sper sa nu fiu inteles gresit! N-am nicio treaba cu Ludovic Orban sau PNL-isti de langa el, cum n-am nicio treaba cu intreg esicherul politic.

VORBIM DESPRE ZIUA UNUI OM, PETRECUTA LA BIROU!

Dupa cum spuneam, sa arunce cu piatra cel fara de pacat! Nu cred ca exista vreun roman in aceasta situatie!

Cristiane, au fost situatii in viata, in care am avut in mana niste "chestii" carora daca le-as fi dat drumu'....ar fi cauzat prapad in viata unor persoane, culmea, care nu-mi erau prieteni....INSA, NU AM FACUT-O!

Ce ai lansat tu in mediul on-line, reprezinta motivul pentru care ORICE FEMEIE CARE SE RESPECTA ar evita cat se poate de mult sa se faca de ras cu un "barbat" ca tine....pentru ca, a ataca niste oameni (fie si pe cei cu care nu esti in bune relatii) cu faptul ca au inchinat un pahar in cinstea unui SARBATORIT, fie si la birou...MAI RUSINOS DE ATAT, NU SE POATE!

PS: Inteleg ca esti consilierul unui parlamentar din PSD. Intreb, nu dau cu paru':

DE-A LUNGUL CELOR 30 DE ANI, NICIUN NUME SONOR DIN CADRUL PSD, NU SI-A SARBATORIT ZIUA LA LOCUL DE MUNCA, PUNAND PE MASA CATEVA GUSTARI SI O STICLA CU VIN?

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu