...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 12 mai 2020

"VITEJIA" PE FACEBOOK NU DUREAZA MULT!

Buna seara, dragii mei!

Cu destui ani in urma, intr-o seara, aflandu-ma in Delta Dunarii, ascultam o persoana care povestea despre o "teapa" luata de la un "tiriplici", cu o suma destul de maricica la acea vreme. Respectiva persoana il platise pe "tiriplici" pentru un serviciu, iar acesta nu l-a facut.

Pai si, dvs, ce ati facut?....am intrebat imediat. Raspunsul a venit scurt: Mirciulica, in primul rand, nu-mi mai vorbi cu dvs, iar in al doilea rand, raspunsul este...NIMIC!

Cum, NIMIC? Vorbim despre o suma foarte mare de bani! Il lasati sa va tepuiasca????

Persoana respectiva m-a privit parinteste, dupa care mi-a spus: Este o suma mare, intr-adevar, dar lucrurile se vor regla in viitor!

Nu va pot spune cine era persoana, dar va pot preciza faptul ca, DACA AR FI DORIT, in trei secunde i-ar fi facut viata un cosmar, respectivului "tiriplici".

Eu am o vorba:

CU SISTEMUL NU AI CUM SA TE PUI!

Oamenii, cu adevarat, puternici (nu numai in Romania), care iti pot DECIDE destinul intr-o clipita, niciodata nu-i vei vedea afisandu-se intr-o masina de mare fita, postand poze pe Facebook, cu ceasul foarte scump la vedere, stand cu trabucul in gura la o masa pe care troneaza o sticla de sampanie scumpa samd.

CREDETI-MA, NICIODATA!

Revenind la momentul din Delta, as incheia afirmand ca...PENTRU MINE, A FOST O IMENSA LECTIE DE VIATA!

Buuuuun.....

Peste 3 zile, dupa doua luni de RESTRICTII, se va ridica "bariera". Deja DEONTOLOGII LU' PESTE PRAJIT fac tot soiul de speculatii vis-a-vis de ceea ce va urma, daca se va reusi sau nu, sa se instituie STAREA DE ALERTA, daca se vor mai putea sau nu, da amenzi, daca populatia va respecta noile reguli de prudenta samd.

CEL MAI RAU IN VIATA ESTE SA NU CONSTIENTIZEZI REALITATEA!

Norodul (nu generalizez!) se bucura cand o buna parte dintre politicieni, incearcand sa castige in mod neelegant ceva electorat, militeaza pentru renuntarea la aproape orice urma de chibzuinta in ceea ce priveste REVENIREA LA NORMAL, facand ping pong pe Facebook cu "aberatiile" respectivilor politicieni...

IN MOD CLAR, NU SE CONSTIENTIZEAZA REALITATEA!

Ce se va intampla daca nu vor fi respectate noile reguli?

RASPUNSUL ESTE UNIC: SE VOR REIMPUME RESTRICTIILE PE CARE LE-AM SUPORTAT, CU GREU, TIMP DE 2 LUNI!

Stiu! Multi nu cred! Ba, mai mult, intr-o FRENEZIE pe care numai pe Facebook o intalnesti, zeci de mii de oameni dau like-uri unui video postat de un anume personaj, Cezar Ionascu, care invita norodul la NESUPUNERE fata de noile reguli!

Si, instant, imi reamintesc momentul cu..."Pai, si dvs, nu faceti nimic?".

Stiti cat dureaza VITEJIA pe Facebook? Exact, pana in momentul in care intelegi ca AI FOST LUAT IN SERIOS, iar cele 20-30 de mii de persoane care ti-au dat like, nu vor SUPORTA impreuna cu tine eventualele "MUSTRARI". :))))

Corea de Sud este in fata noastra cu vreo 2-3 pasi. La ei "bariera" a fost mai demult ridicata si...ce sa vezi, DIN NOU COBORATA! Toate barurile si cluburile au fost, DIN NOU, inchise pe o perioada nedeterminata. Pastrand contextul, primarul din Milano este la un pas sa reimpuna interdictiile. La fel incep sa stea lucrurile, si in Franta!

DA, ASA ESTE! TOATA PLANETA ESTE PLINA DE DEMOCRATIE, DAR DE ACUM INAINTE, CU TOTII VOM FI OBLIGATI SA NE SUPUNEM NOILOR REGULI!

Iar ZMEII de pe Facebook, in foarte scurta vreme vor intelege faptul ca, daca au reusit o perioada de timp sa faca pe VITEJII, impresionand norodul NEINITIAT, a fost pentru ca li s-a permis! :))))

Si, iar imi vine in minte intrebarea: "Pai, si dvs, nu faceti nimic?".

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu