...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 18 mai 2020

DOMNULE NELU TATARU, SIMT NEVOIA SA VA CONTRAZIC!

Buna seara, dragii mei!

Imi place NELU TATARU. Chiar imi place! Este un moldoveam foarte activ, iar saptamanile in care a cutreierat, ZILNIC, toate zonele de FOCAR Covid 19, m-au facut sa-l apreciez fff tare!


Mai mult! IMI PARE UN DOMN, observandu-se clar ca este obisnuit sa ocupe functii de raspundere. L-am urmarit in dese randuri dupa ce a devenit ministru al sanatatii atat in interviuri cat si in emisiuni tv, impresia lasata fiind a UNUI PROFESIONIST.

Cu toate acestea, in randurile ce urmeaza sunt nevoit A-L CONTRAZICE!

Am aflat din presa ca este fff dezamagit de felul in care s-a comportat o mare parte din populatie in aceste 3 zile care s-au scurs dupa expirarea starii de urgenta. Domnul Tataru a facut referire la ignorarea PURTARII MASTII, la ingramadeala de la vama, la petrecerile din parcul Herastrau samd, ADMITAND FAPTUL CA, DACA LUCRURILE VOR CONTINUA ASTFEL, ESTE FOARTE POSIBIL SA NE INTOARCEM LA STAREA DE URGENTA.

In acest context, intreb:

OARE, POPULATIA ESTE DE VINA PENTRU RELAXAREA TOTALA CU CARE PRIVESTE PANDEMIA DE COVID 19?

Pai, respectuos si argumentat (sper io) , voi expune un punct de vedere.

La jumatatea lunii martie, cand presedintele tarii a decretat STAREA DE URGENTA, iar guvernul a emis primele ORDONANTE....am fost printre cei mai speriati romani!

Dupa un infarct si un stop cardiac pe care il facusem cu 1 an si 3 luni inainte, auzind si faptul ca printre cele mai expuse persoane sunt si cele care au PROBLEME CARDIACE, va dati seama ce "morcovel" aveam in fundulet.

Am respectat, CU STRICTETE, cele 9 saptamani de izolare. Dar, pentru ca problemele cardiace pe care le am, reclama, in mod obligatoriu, PENTRU TOATA VIATA, plimbare timp de minimum 30 de minute in ritm alert...ZILNIC, AM IESIT DIN CASA!

Asadar, in fiecare seara, cu declaratia in buzunar, iar, in plus, am zis io ca este bine sa am la mine si o copie dupa biletul de externare din spital (care putea dovedi NECESITATEA OBLIGATORIE a miscarii zilnice)...parcurgeam in proximitatea blocului plimbarea de 30 de minute.

BAI, FRATILOR, NU ERA NIMENI PE STRADA! MAI MULT...MASINILE DE POLITIE CARE COLINDAU STRADUTELE SI MEGAFOANELE LOR IMI DADEAU FIORI RECI PE SIRA SPINARII.

Astfel au stat lucrurile timp de vreo 5-6 saptamani, PANA IN A DOUA ZI DE PASTE. (cred ca luni, 20 aprilie)

Incepand cu data de 21 aprilie, ATAT PRESEDINTELE TARII CAT SI PRIMUL MINISTRU AU INCEPUT SA ACCEPTE IDEEA CA LA DATA DE 15 MAI ESTE POSIBIL SA SE INCHEIE STAREA DE URGENTA, SI CA VA PUTEA FI POSIBILA O RELAXARE GRADUALA.

Startul la relaxare (din pacate) a fost declaratia primului ministru care aducea la cunostinta POPULATIEI faptul ca a cerut fortelor de ordine sa nu mai dea din prima amenzi, ci un avertisment!

Stiu! Intentia, laudabila! Insa...O IMENSA EROARE!

Bai, eu sunt un om corect si nu imi place sa bat campii! In plus, iar cei care ma cunosc o pot confirma, am si o memorie al naibi de buna!

VA SPUN CU TOATA SINCERITATEA CA, DUPA ACESTE DECLARATII, de unde pana atunci nu era nici tipenie de om pe strada cand imi faceam plimbarea (nu stiu daca intalneam 4-5 persoane in timpul celor 30 de minute), CU FIECARE ZI CARE TRECEA, oamenii reapareau pe strada, din ce in ce mai mult!

Inca ceva fff important!

MASINILE DE POLITIE care au fost extrem de active si vizibile in perioada 15 martie-20 aprilie, incepand cu data de 21 aprilie....CU FIECARE ZI CARE TRECEA, ERAU DIN CE IN CE MAI DISCRETE!

La o saptamana dupa Paste, cand s-a anuntat ca scoala nu se mai reia, cursurile urmand a se preda online...TROTUARELE AU INCEPUT SA SE UMPLE DE COPII!

Pe data de 2 mai (imi aduc aminte ca a fost o zi de sambata cu o vreme absolut superba), cand am facut plimbarea, AM FOST PUR SI SIMPLU SOCAT DE NUMARUL EXTREM DE MARE DE MASINI CARE TRECEAU PE BULEVARDUL 1 DECEMBRIE. Imi reamintesc perfect faptul ca mi-am spus: "Ce naiba sunt atatea masini? Unde se tot duc astia...DOAR ESTE SAMBATA SEARA,SI TOTUL ESTE INCHIS!"

Ce vreau sa spun....

REGULILE AU FOST EXTREM DE BINE RESPECTATE DE CATRE 95% DIN POPULATIE IN PERIOADA 15 MARTIE - 20 APRILIE.

Imediat dupa Paste, CAND PENTRU PRIMA DATA, atat presedintele tarii cat si primul ministru AU ADMIS ca dupa 15 mai sunt sanse mari sa se incheie starea de urgenta, iar o parte dintre restrictii vor putea fi ridicate, pe langa faptul ca s-a solicitat organelor de ordine sa aplice, mai intai, un avertisment...CU FIECARE ZI CARE A TRECUT, ECHIPAJELE DE POLITIE AU FOST DIN CE IN CE MAI DISCRETE, IAR OAMENII AU FOST DIN CE IN CE MAI MULT PE STRADA!

Doamne Dumnezeule! Nicio clipa nu arat acuzator spre presedintele tarii sau primul ministru! Ba, din contra! INTELEG PERFECT DE CE AU ALES SA VORBEASCA DESPRE EVENTUALELE RELAXARI, CU 4 SAPTAMANI INAINTE DE DATA LA CARE EXPIRA STAREA DE URGENTA!

Ambii erau constienti ca fiecare saptamana scursa de IZOLARE LA DOMICILIU apasa din ce in ce mai greu pe psihicul poporului, asa ca au voit sa ADUCA SPERANTA CA DACA VOM RESPECTA REGULILE PANA LA 15 MAI, situatia restrictiilor se va relaxa.

POPORUL INSA, ATAT A ASTEPTAT! Cand a auzit presedintele si primul ministru vorbind despre O POSIBILA RELAXARE, coroborat de un lucru fffff important...anume, discretia din ce in ce mai accentuata a prezentei echipajelor de politie pe strazi (treceau din ce in ce mai putin printre blocuri, nu mai opreau cand vedeau mici grupuri de cetateni)...S-A DECLANSAT O RELAXARE PREMATURA! Punct.

Domnul Nelu Tataru se mira de faptul ca la granita este un "furnicar" de catateni care vor sa intre in tara, fara masti si fara sa respecte distanta de 1,5 metri.

Pai, domnule Tataru, cine a admis pentru cei care se intorc in tara, SA RAMANA DOAR IZOLAREA LA DOMICILIU??????

Abia ce intelesesera romanii aflati peste hotare faptul ca, daca vor sa se intoarca in tara, vor trebui sa stea 14 zile in carantina.....SI, HOP, S-A DECIS RENUNTAREA LA CARANTINA!

Normal ca au dat, DIN NOU, navala in tara! Si, DIN NOU, nu vor respecta izolarea la domiciliu! Mai ales, acum, cand spre deosebire de jumatatea lui martie, TOATA POPULATIA S-A RELAXAT!

Am vazut ca sunteti dezamagit de faptul ca cetatenii nu poarta masti in magazine. De astazi, sigur, le vor purta! In weekend-ul ce tocmai s-a incheiat nu puteau primi amenzi.

Apoi, sunteti surprins, domnule Tataru, despre petrecerile din Herastrau....hmmmmm....pai, poveste veche cu "SMECHERASII" (si nu ma refer la tineretul prezent in parc) CARE FAC "PIPI" DE ZECI DE ANI PE LEGILE TARII, INCURAJATI CHIAR DE CATRE LEGIUITOR, prin desele "portite" sau....penibilele sanctiuni!

CORECT! Asa este! In toata aceasta perioada ffff grea, pe care, zic io, PRESEDINTELE SI GUVERNUL AU GESTIONAT-O PESTE ASTEPTARI, un obstacol permanent l-a reprezentat si il reprezinta ipocrizia cu care un numar insemnat de politicieni ajung sa sfideze aproape orice regula de bun simt (vis a vis de preventia in fata Covid 19) pentru a capata SIMPATIA ELECTORATULUI.

Daca mai punem la socoteala si Avocatul Poporului sau Curtea Constitutionala (cu declararea neconstitutionala a amenzilor), deja avem TABLOUL COMPLET al relaxarii populare, total inconstiente, care v-a socat atata de tare, stimate domnule NELU TATARU.

Imi pare foarte rau ca trebuie s-o spun: AMENZILE URIASE SI FERMITATEA CU CARE AU ACTIONAT FORTELE DE ORDINE AU FACUT POPULATIA SA RESPECTE TIMP DE 5 SAPTAMANI REGULILE DE IZOLARE SI DISTANTARE SOCIALA!

Ulterior, cu fiecare semn de BLANDETE aratat de catre autoritati, regulile au inceput sa fie din ce in ce mai mult ignorate.

Ramane intrebarea:

CATA PARTE DIN VINA, II REVINE POPULATIEI?

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu