...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 30 decembrie 2020

ANA MARIA PRODAN, TE ASIGUR CA PANA SI CEA MAI BATRANA SI SURDA MAMAIE DIN ROMANIA A AFLAT CAT DE BOGATA ESTI SI CE VIATA PLINA DE LUX SI OPULENTA TRAIESTI!

Buna seara, dragii mei!

Imi place mult, Denice Rifai! Mereu mi-a placut, atat ca ziarist cat si ca femeie. Desi se desfasoara pe un canal de televiziune pe care nu-l agreez absolut deloc, EMISIUNEA "40 DE INTREBARI CU DENICE RIFAI" mi-a starnit interesul.

Dar, in aceasta seara, JUR CU MANA PE INIMA ca n-am putut privi pana la final emisiunea care o avea invitata pe Ana Maria Prodan, datorita faptului ca nu imi mai puteam stapani STAREA DE VOMA!

Priveam ecranul televizorului, iar stomacul imi zvacnea din ce in ce mai tare!

Dialog:

Denice Rifai: Doamna Prodan, puteti sa ne spuneti cat costa bijuteriile pe care le purtati in aceasta seara?

Ana Maria Prodan: Pai, hai sa vedem! Una....doua...trei....cinci...opt....zece bratari....adica 50.000 euro....plus....vreo 50 mii euro....plus....10....30....30....10...10.....mda, vreo 190.000 euro bratarile. Apoi, inelul de logodna de la firma X....inca 150.000 euro....celalalt inel de la firma Y....inca 30.000 euro....si ceasul de la firma Z....inca 130.000 euro.....in total vreo 500.000 euro.



Nota: firmele accesoriilor nu le-am retinut.

ACESTA A FOST MOMENTUL IN CARE AM RENUNTAT LA A MA MAI UITA LA EMISIUNE!

Dar, pana atunci, mai aflasem de la doamna Ana Maria Prodan, urmatoarele:

- doar de curand, i-a facut cadou doua masini lui Reghe (antrenorul de fotbal, sotul)....un Rolls Royce si un Lamborghini;(sper sa nu gresesc)

- are o geanta de 300.000 euro, pe langa alte zeci de genti a caror valoare se ridica la zeci de mii de euro/bucata;

- doar colectia de ceasuri valoreaza vreo 500.000 euro;

- garderoba valoreaza CATEVA MILIOANE DE EURO;

Bine ca nu a mai vorbit si de IMOBILIARELE familiei, probabil alte milioane si milioane de euro.

Dar, de departe, cea mai tare declaratie pe care am auzit din gura doamnei Prodan a fost faptul ca le-a spus copiilor sai ca daca o asculta si fac performanta in diversele domenii in care activeaza, MAMICA LOR le va oferi o viata plina de lux si opulenta a carei limita......ATENTIE MARE....nici cerul nu o reprezinta!!!!

Repet! A carei LIMITA de lux si opulenta nici CERUL nu o reprezinta!!!!

Bai, voi va dati seama cati oameni PUTRED DE BOGATI exista in Romania, pe langa care o avere ca cea a doamnei Ana Maria Prodan, PARE O FIRIMITURA????

N-am vazut in viata mea pe cineva care sa produca, de cate ori are ocazia sa apara in presa sau la televizor, O ASEMENEA ETALARE APOCALIPTIC DESANTATA A AVERII !!!

Bai, chiar si cele mai grotesti si primitive iesiri in decor ale lui Gigi Becali (pe vremea cand avea vreo 45-50 de ani) vis-a-vis de etalarea averii,  NICI MACAR NU SE APROPIE DE CELE ALE DOAMNEI PRODAN!

Ma intreb, sincer:

Distinsa doamna Prodan are cumva dubii asupra faptului ca pana si cea mai surda si batrana mamaie din Romania nu a aflat cat este ea de bogata si in ce lux si opulenta traieste????? :))))



Doamna Prodan, NU A EXISTAT VREUN ARTICOL DE PRESA SAU VREO APARITIE LA TELEVIZOR A DVS din ultimii 10 ani in care sa nu fie subliniat, pana la saturatie, faptul ca sunteti ffff bogata si traiti intr-un lux absolut orbitor!

OARE, NU V-TI PLICTISIT SA TOT REAMINTITI ACEST LUCRU????

PS: Din cate am inteles, primul invitat al lui Denice Rifai pe 2021 va fi ADRIAN NASTASE. Diferenta este absolut ametitoare! :))))

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu