...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 21 decembrie 2020

UN AVOCAT DOVEDIT INFRACTOR, AR TREBUI SA FIE MAI PRESUS DE LEGE?

 Buna ziua, dragii mei!


NU-MI PLAC AVOCATII! Am recunoscut mereu acest lucru! Nu-mi pot placea niste oameni care AU CA MESERIE de foarte multe ori....APARAREA NEADEVARULUI!

Daca civilistii nu-mi plac, pe penalisti ii detest! De foarte multe ori m-am gandit cum poti sa pui capul pe perna si sa adormi atunci cand esti constient de faptul ca TOCMAI CE AI SCAPAT DE PUSCARIE UN CRIMINAL SAU VIOLATOR, sau, in cel mai nefericit caz, AI REUSIT SA-I REDUCI LA MAXIMUM CONDAMNAREA????

Dar, nu numai ca pot pune capul pe perna si sa doarma linistiti, insa cu cat reusesc sa scape de parnaie mai multi INFRACTORI, cu atat notorietatea si faima acestor avocati, creste!

Zilele trecute, justitia romana, IN SFARSIT, a bagat la parnaie grupul infractional organizat care a facut obiectul dosarului "Ferma Baneasa", grup din care faceau parte printre altii, "Printul" Paul al Romaniei (un personaj absolut dubios, despre care mereu m-am intrebat cum de a fost acceptat la cel mai inalt nivel al politicii romanesti), Remus Truica (omul care-i deschidea usa lui Adrian Nastase, ajuns multi milionar in euro, Dan Andronic, ziaristu' care ani la rand ne-a dat tot soiul de lectii si....nu in ultimul rand.....UN AVOCAT!

Avocat care a fost bagat la parnaie pentru vreo 5 ani (daca nu ma insel), starnind furia Baroului Bucuresti si a multor alti avocati care au protestat astazi in fata Curtii de Apel Bucuresti, cu sloganuri de genul....."VRETI SA NE INCHIDETI GURA?"

Pe bune?????

Intreb, nu dau cu paru' !

CUMVA, UN AVOCAT ESTE MAI PRESUS DE LEGE????

Aloooo, in ce lume traim???? Bine, stiu prea bine in ce lume traim! :))))))

Cu alte cuvinte, Baroul Bucuresti si toti ceilalti avocati care au protestat in fata Curtii de Apel, SUSTIN CUMVA CA DACA UN AVOCAT INCALCA LEGEA AJUTAND UN GRUP INFRACTIONAL ORGANIZAT, NU TREBUIE SA FACA PARNAIE, PENTRU CA SI-A FACUT MESERIA?????

Pe bune???? Nu cred....:)))))))))  

Pai, presupunand ca un avocat face parte dintr-un grup organizat care se ocupa cu RETROCEDARI ILEGALE (cum a fost in cazul "Fermei Baneasa") sustinut de complicitatea unor functionari corupti, IN MOMENTUL IN CARE PROCURORII DESTRUCTUREAZA GRUPUL, avocatul trebuie sa scape de parnaie, pentru ca este DOAR avocat???? :))))))) 

Orice om de buna credinta care se documenteaza asupra dosarului "Ferma Baneasa" nu are cum sa nu accepte dovezile absolut irefutabile pe care le-au adus procurorii pentru a demonstra REAUA CREDINTA a avocatului condamnat la inchisoare, care stiind ca solicitarile de retrocedare ale unor imobile sunt TOTAL ILEGALE, a continuat demersurile pe langa institutiile statului, ajutand, in final, LA PREJUDICIEREA STATULUI CU 145 MILIOANE DE EURO!

Si, uite asa, dintr-un deschizator de usi a lui Adrian Nastase (chiar nu stiu daca ii facea si cafeaua), domnul Remus Truica a fost prezentat ani la rand de catre bolnava presa romaneasca, CA UN OM DE AFACERI PROSPER!

Nu!!!!...precum multi altii, acest Remus Truica nu era un om de afaceri, ci doar un infractor care daduse lovitura, cu largul concurs a unui avocat care a acceptat ilegalitatile si a altor functionari corupti!

Ma tot intreb care a fost rolul ziaristului Dan Andronic (iar "prietenii" stiu la ce ma refer), de altfel, singurul care a scapat de parnaie, luand 3 ani si ceva.....cu "suspendare"! :)))))

De-a lungul umilei mele existente, am incercat sa le arat multora ca in momentul in care accepti sa intri intr-un joc care te va transforma dintr-un neica nimeni intr-un milionar de prima pagina a ziarelor (pardon!....fituicilor, pentru ca ziare nu mai avem de cel putin doua decenii), chiar daca crezi ca AI SPATELE ASIGURAT, in realitate, ai devenit doar un PION pe o tabla de sah, a carei viata nu-ti mai apartine! :)))))))

Cei care fac astfel de racolari, evident ca fac selectia dupa PROFILUL "TINTEI" (sau a viitoarei "sageti")....fiind vizati, in special, oamenii slabi, fara caracter si credinta, care pentru a trai momentele in care toata tara va afla despre "noul om de afaceri", vanat de armata de pitipoance absolut penibile si moarte de foame, ACCEPTA, FARA SA CRACNEASCA! :)))))))

PS: Din momentul in care ai ACCEPTAT sa fii "sageata" (chiar cu pretul unor multe milioane de euro), este doar o chestiune de timp pana vei ajunge in parnaie, culmea, SACRIFICAT chiar de cei care ti-au garantat "spatele"! :)))))

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu