...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 5 ianuarie 2021

NU MUGUR MIHAESCU POARTA VINA, CI CEI CARE SE TOPESC DE RAS LA GLUMELE SALE!

Buna seara, dragii mei!

Nu stiu cat de grav este faptul ca Mugur Mihaescu impreuna cu cativa cetateni au luat in BASCALIE masurile anti Covid pe care guvernantii se chinuie de luni de zile sa le faca a fi cat mai bine respectate.

Sincer, ma doare fix in .....(cot, desigur) de orice a spus la televizor Mugur Mihaescu in noaptea dintre ani! Cum tot fix in....(cot, desigur) ma doare si de luarea de pozitie a nu stiu carui membru CNA (imi vine sa vars) fata de grotescul spectacol de la TVR.

Acelasi CNA (imi vine sa vars) nu are absolut nicio reactie la....spre exemplu, emisiunea de la Kanal D unde de ani de zile un grup de tineri (sunt foarte bland in exprimare), baieti si fete, se cearta mai rau decat in ghetourile din suburbiile Bucurestiului, si nu de putine ori se ameninta, injura si SAR LA BATAIE!!!!

Existenta unei astfel de emisiuni pe un post de televiziune este doar consecinta ABISALULUI PROSTITUTIEI INTELECTUALE A SOCIETATII ROMANESTI care a fost atins in ultimii ani!

Cu toate acestea, CNA-ul doarme cu suspine...:))))

Revenind la scandalul de 50.000 de euro din noaptea dintre ani, cu profund regret constat ca exista destui romani care SE POT AMUZA LA PRESTATIA LUI MUGUR MIHAESCU!

Bai, am aproape 48 de ani, iar atunci cand vreau sa rad, revad cu placere BD in actiune, BD la munte si la mare, BD in alerta, Nea Marin Miliardaru' etc etc....

Le-am revazut de ZECI DE ORI !

Dupa ce am crescut cu Jean Constantin, Dem Radulescu, Stela Popescu, Arsinel, Papaiani, Toma Caragiu, Puiu Calinescu.....Doamne Dumnezeule, cum mi-ar putea smulge vreum zambet (macar) prestatia lui "Garcea"??????




DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE, ESTE ABSOLUT IMPOSIBIL!

Si pentru ca tot a venit vorba despre "Garcea" (politistul idiot), cu mana pe inima o spun (desi, sunt profan in materie) ca nu putea sa existe o interpretare mai penibila decat cea a lui Mugur Mihaescu!

De-a lungul timpului multi actori de comedie au IRONIZAT prostia unor militieni sau....mai tarziu, politisti, DAR AU FACUT-O CU STIL SI MASURA!

Nu-i si cazul lui Mugur Mihaescu!

PS: In ceea ce priveste prestatia lui Dan Bitman in noaptea dintre ani, spun doar atat:

UN SENIOR CU PURTARE DE PUSTAN PLIN DE COSURI SI INCONSTIENTA! :))))


Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu