...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 12 decembrie 2020

ASADAR, PANA LA URMA, VACCINUL DICTATORULUI VLADIMIR PUTIN NU ESTE DOAR UN BLUF!

Buna seara, dragii mei!

Am recunoscut intotdeauna ca imi place Vladimir Putin. Desi familia mea a avut mult de patimit datorita venirii comunistilor in Romania, prezentul presedinte al Rusiei mi-a castigat admiratia in momentul in care, AJUNS IN FUNCTIA SUPREMA (in anul 2000), ajutat de catre patriotii din FSB, a reusit sa starpeasca reteaua de TRADATORI ORDINARI care se dezvolatase in vremea conducerii lui Boris Eltin, bineinteles, camuflati in oameni de afaceri, functionari ai statului, politicieni samd.

Orice om care detine un gram de inteligenta nu are cum sa nu realizeze ca URA IMENSA A AMERICII impotriva lui Vladimir Putin se datoreaza faptului ca, de peste 20 de ani, a dat cu "flit" oricarei tentative de acaparare INDIRECTA a puterii in Rusia, de catre dusmanii acesteia.

Iar pentru acest lucru, Vladimir Putin are totala mea admiratie si pretuire! Punct!

In alta ordine de idei, cred ca ne aducem cu totii aminte faptul ca, acum vreo 3 luni de zile, AMERICA SI OCCIDENTUL contesta total capacitatea Rusiei de a produce atat de repede un vaccin contra Covid 19, INTOXICAND intregul mapamond cu faptul ca criminalul regim al lui Vladimir Putin vrea sa inceapa vaccinarea in masa, fara a avea prea multe informatii despre vaccinul Sputnik V.



Vaiiiii, ce mai era la gura tuturor "TROMPETISTILOR" ANTI-RUSIA din intreaga lume!!!!

Dar, uite ca, acum cateva zile, AstraZeneca a anuntat ca vrea sa combine vaccinul sau cu cel rusesc, Sputnik V!

ASADAR, PANA LA URMA, VACCINUL LUI PUTIN NU ESTE ATAT DE CRIMINAL! :)))))

Mai mult! In momentul in care Rusia a anuntat ca a dezvoltat un vaccin care are eficacitate de 90%, TOATE "TROMPETELE" ANTI-RUSIA au sustinut ca este un bluf al dictatorului de la Moscova, dar dupa ce AstraZeneca a dezvoltat un vaccin al carui eficacitate se situeaza la 70%, COMBINAREA ACESTUIA CU VACCINUL RUSESC, NU MAI ESTE UN ACT CRIMINAL! :))))

Imi place Vladimir Putin! Punct!

PS: Toata lumea stie despre Putin ca ar fi un DICTATOR! Dar, putini se intreaba de catre cine este facut DICTATOR? Cumva....de catre TRADATORII DE TARA care nu pot ajunge sa puna in aplicare cerintele dusmanilor Rusiei, asa cum s-a intamplat in foarte multe tari DEMOCRATIZATE IN ULTIMII 30 DE ANI CU "AJUTORUL" AMERICII SI OCCIDENTULUI?!?

Intreb, nu dau cu paru' !

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu