...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 26 decembrie 2020

DOMNULE MIRCEA DANEASA, TE RUGAM SA NE IERTI! NOI, PROSTII, NORODUL VOTANT, AM CREZUT CA DORMI CU SUSPINE!

Buna seara, dragii mei!

Bai, cel putin, acum, la umbra celor aproape 48 de ani, cantaresc mult pana sa arunc cu "piatra"! Viata mi-a aratat ca de gresit, CU TOTII O FACEM, important fiind sa ne asumam greseala si sa incercam sa invatam ceva din aceasta.

Nu mai departe de acum trei saptamani ecranele televizoarelor erau pline de declaratiile conducatorilor noii formatiuni politice AUR, care isi doreau sa marcheze intrarea in Parlamentul Romaniei prin promisiunea ferma ca toti cei alesi pe listele lor SUNT ROMANI ADEVARATI, OAMENI DE CARACTER bla bla bla...nu mai continui pentru ca imi vine sa vars. :)))))

Hai, sa vizionam o poza!



Domnul prins ca DORMEA in "front", este deputatul AUR, sculptorul Mircea Daneasa. 

Dupa cum, simplu, se poate vedea, omu' dormea dus, ii cazuse si masca, corpul fiindu-i absolut inert! :)))))

Nuuuuu, sa nu credeti ca RAD pentru faptul ca dormea in "front", desi aproape ca nu-mi vine a crede ca in magica formatiune politica AUR, plina de adevarati patrioti (in frunte cu marele ultras, George Simion, si neinfricata doamna avocat, Diana Sosoaca) dornici sa faca absolut orice le sta in putinta pentru a se lupta cu mafia PSD-PNL-USR-UDMR, ar putea exista astfel de somnorosi! :)))))

Rad cu lacrimi pentru explicatia pe care a oferit-o presei MARELE PATRIOT, atunci cand i s-a aratat poza: 

"NU DORMEAM! STATEAM INTR-O POZITIE CE SE NUMESTE PRESIUNE PE STERN.  ASTA ACTIVEAZA CEEA CE IN SANSCRITA SE NUMESTE....VISHUDDHA CHAKRA. ASTA ACTIVEAZA CONEXIUNILE  MINTALE SPECIALE!" :)))))

Asadar, omu' nu dormea cu suspine, ci isi luase o pozitie speciala (ce stim noi, prostii!) pentru activarea la maxim a conexiunilor mintale SPECIALE in vederea durului razboi pe care urmeaza sa-l duca, timp de 4 ani, cu mafia din parlament, pentru binele norodului care l-a votat! :))))))

Repet!

Sa arunce cu piatra cine nu a atipit (macar cateva secunde) la vreo sedinta, curs, intalnire, etc etc!

Sau, spre exemplu, sa arunce cu piatra cel care, tot la o sedinta, curs, intalnire, in ciuda oricarui efort pe care l-a facut sa nu se intample, nu a scapat un "vant", rugandu-se sa nu fie si mirositor, pentru a se face de tot rahatul! :))))

SUNTEM OAMENI, SI TUTUROR NI SE POT INTAMPLA LUCRURI JENANTE!

Dar, sa ai nesimtirea sa spui ca ai stat in nu stiu ce mare pozitie (pe care, bineinteles, noi, astia prostii, nu am renunoscut-o!), in conditiile in care esti prins de catre presa ca DORMI CU SUSPINE, ma face sa iau piatra si sa arunc!

PS: Nu credeti DOMNU' PATRIOT ca ar fi fost mult mai decent sa raspundeti ceva de genul, atunci cand presa v-a intervievat cu privire la poza in care erati surprins ca dormiti: "Da, din nefericire trebuie sa admit ca, spre rusinea mea, am atipit pentru cateva secunde. Avusesem o noapte in care mi-a fost rau si am putut sa adorm, doar spre dimineata. Inca o data, imi cer scuze! Chiar ma simt jenat!"


Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu