...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 24 decembrie 2020

IMBECILULE, INAINTE SA TOPAI DE BUCURIE, SA NU UITI CA MASCA MEA TE PROTEJEAZA PE TINE!

Buna seara, dragii mei!


CRACIUN FERICIT, TUTUROR!

Acum 31 de ani sarbatoream primul Craciun fara Ceausescu. Aveam 16 ani si 4 luni, iar zilele 21-22-23 decembrie le-am petrecut in centrul Bucurestiului, alaturi de sute de mii de manifestanti.

In aceasta seara deschid un site de stiri si vad un titlu mare: CURTEA DE APEL A DECIS CA MASCA NU ESTE OBLIGATORIE IN SPATII DESCHISE!

Citind articolul am aflat despre un avocat, Minodora Ion, care pe pagina personala de Facebook striga URAAAAA, AM CASTIGAT PROCESUL!

Ok, faptul ca datorita acestei ABSURDE DEMOCRATII, orice individ are dreptul sa dea in judecata pe oricine si pentru orice, nu este foarte important!

FOARTE IMPORTANT VA FI NUMARUL IMBECILILOR CARE ISI VOR SMULGE DE PE FATA MASCA, TOPAIND DE BUCURIE!

Mai exista un avocat, Iulian Urban, care dupa decizia Curtii de Apel Bucuresti ii cere public  ministrului sanatatii sa-l demita pe Raef Arafat din orice functie publica, iar, in plus, IAR STATUL ROMAN SA FIE OBLIGAT SA PLATEASCA MASTILE TUTUROR CETATENILOR CARE LE-AU FOLOSIT IN SPATII DESCHISE, PE LANGA ANULAREA AMENZILOR DATE PENTRU NEPURTAREA ACESTORA! (solicitare facuta tot in numele drepturilor date de democratie!)

Doamne Dumnezeule!!!!! 

Bai, accept ca Raed Arafat poate nu mai este omul de acum 15-20 de ani, dar sa se ajunga a i se cere demisia din orice functie publica, pentru faptul ca a hotarat o masura de protectie VALABILA PE TOT GLOBUL, NU DOAR IN EUROPA, imi pare ceva de domeniul SF...

CATE VIETI A SALVAT SMURD-UL?????

CATI PARINTI AU AVUT OCAZIA SA-SI MAI VADA COPIII IN VIATA (am dat doar un exemplu), DATORITA INTERVENTIEI PROMTE A ELICOPTERULII SMURD?

Ok, imbecilii si oligofrenii (care nu-s deloc putini) pot replica de maniera....Da' ce domne', a cumparat Arafat din banii sai elicopterul Smurd?

Nu, nu a cumparat din banii sai elicopterul sau masina de salvare echipata corespunzator pentru interventia de urgenta, DAR ARAFAT A FOST PRIMUL ROMAN CARE A INDRAZNIT SA SE LUPTE CU SISTEMUL PENTRU A CREA UN SERVICIU DE URGENTA, ALTUL DECAT CEL EXISTENT LA ACEA ORA (Ambulanta, daca nu ma insel) A CAREI PRESTATIE LASA MULT DE DORIT!

Imi este o imensa scarba! Nu ma intereseaza politica si in fund ma doare daca Raed Arafat are preferinte psd-iste, liberale, usr-iste samd.....TOT CEEA CE STIU ESTE CA AR TREBUI RESPECTAT PENTRU MIILE DE VIETI SALVATE DE CATRE SISTEMUL MEDICAL DE URGENTA PENTRU CARE S-A ZBATUT ZECI DE ANI!

Ok! In alta ordine de idei, hai sa vedem de ce ar trebui sa ne smulgem mastile de pe fata, topaind de bucurie ca un avocat a reusit sa castige in instanta dreptul de a nu purta masca in spatii deschise?!?

PE CINE PROTEJEAZA MASCA?

Inainte de a ti-o smulge de pe fata si de a topai de bucurie, sa nu uiti un lucru:

MASCA MEA TE PROTEJEAZA PE TINE, IMBECILULE!

Uita-te pe strada cati STRANUTA SAU TUSESC fara a avea cel mai mic gest de a-i proteja pe cei din jurul lor!

Cand exista o hotarare a autoritatilor pentru a purta masca si in spatii deschise (intr-o perioada de varf al pandemiei), MASCA IL VA IMPIEDICA PE ACEL CETATEAN CARE STRANUTA SAU TUSESTE FARA SA SCHITEZE VREUN GEST DE PROTECTIE, SA TE INFECTEZE!

Pastrand retorica, au fost destui cretinoizi care faceau spectacol pe site-urile de socializare CA EI AU DREPTUL DE A NU CREDE IN VIRUS SI DE A NU PURTA MASCA, iar cand au ajuns la ATI unde si-au trait ultimele clipe de viata, abia respirand, indemnau oamenii sa ia in serios virusul!

Inteleg perfect fericirea doamnei si al domnului avocat datorata faptului ca au anulat o hotarare a sistemului, desi decizia nu este definitiva! Cu acest prilej, capata si notorietatea dorita!

Dar, NOI, de ce ar trebui sa topaim de fericire?

Repet, imbecilule!

MASCA MEA TE PROTEJEAZA PE TINE! SA NU UITI ACEST LUCRU!

PS: Realizez ca dupa foarte multa vreme am fost destul de dur in exprimare, dar pur si simplu am ajuns la satutatie! 

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu