...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 5 august 2022

SUNT MANDRU CA IMI PETREC CONCEDIUL IN ROMANIA!

Buna seara, dragii mei!

Sincer, n-am mai scris de scarba! Daca am ajuns sa traiesc ziua in care sute de milioane de europeni, nu numai ca se lasa manipulati in ultimul hal de VITEJIA FOSTULUI ACTORAS DE COMEDIE DIN UCRAINA (cand altele sunt "socotelile"), dar mai si striga voiosi "Slava Ucraina" desi tarile lor se pregatesc sa intre in grava recesiune....din umilu-mi punct de vedere, nu mai este nimic de spus!

Apropos, si cu acesta inchid subiectul! Cred ca toata lumea a auzit despre AMNESTY INTERNATIONAL, si nu cred ca exista cineva care sa creada ca aceasta extrem de cunoscuta organizatie ar putea vreodata sa fie controlata de propaganda de la Kremlin. :)))

Asadar, Amnesty International, desi foarte tarziu (la aproape 6 luni de la inceperea razboiului) A ACCEPTAT SA DECLARE ca acei baieti de la Kiev care conduc Ucraina si care au fost transformati peste noapte in EROI PLANETARI, se fac vinovati pentru expunerea populatiei civile in fata atacurilor rusesti, DATORITA FAPTULUI CA AMPLASEAZA MUNITIE IN SPITALE, SCOLI SI GRADINITE!

A durat 6 luni pentru ca Amnesty International sa accepte faptul ca indiferent cat ar fi de criminala armata lui Vladimir Putin, nu ar fi bombardat scoli si gradinite daca din acele locuri nu ar fi existat armament ucrainian cu care era atacata.

Am promis ca inchid subiectul, si ma voi tine de cuvant! Insa veti vedea ca nu va mai trece multa vremea si cu totii vom trebui sa acceptam ca pe fostul actoras de comedie nu l-a interesat nici cat negrul sub unghie FAPTUL CA TRIMITE LA MOARTE ZECI DE MII DE UCRAINIENI, fara sa aiba nici cea mai mica sansa in fata Rusiei, indiferent de cat armament va primi din partea SUA.

Acum sa trecem la Romania, unde la fel de dezamagit am fost sa constat cata lume a putut sa creada in imensa si generala manipulare din massmedia cu STATIUNEA MAMAIA CEA EXTREM DE SCUMPA.

Dupa ce in lunile mai, iunie si iulie ziarele si televiziunile s-au intrecut in a speria romanii pentru ca nu cumva sa isi petreaca concediul la Mamaia, ca un facut, la inceputul lunii august au inceput sa apara stiri despre litoralul care este plin si statiunea Mamaia care nu este atat de scumpa precum a fost prezentata.

EU AM STIUT ADEVARUL INCA DE LA INCEPUTUL SEZONULUI, DAR MI-A FOST SILA SA MAI SCRIU!

Ce sa scriu? Sa scriu despre o jigodie de ziarist care la inceput de sezon a publicat un articol care a devenit celebru, prin care romanii erau speriati ca la Mamaia un sezlong costa 100 lei/zi, o pizza costa 80 de lei si o sticla de apa minerala la 0,75 l costa 25 de lei? DAR, JIGODIA DE ZIARIST A UITAT SA PRECIZEZE FAPTUL CA TERASA ASYLUM (care era data spre exemplu) ESTE TERASA SI PLAJA CLUBULUI LOFT, UNUL DINTRE LOCURILE CELE MAI SCUMPE SI EXCLUSIVISTE DIN MAMAIA!

Dragilor, stiti cati turisti romani au fost ultra speriati de acel nemernic de articol???? 

CE PEDEAPSA AR MERITA ACEA JOGODIE DE ZIARIST?

Pe scurt, daca nu am trai intr-o societate total anormala, acea jogodie de ziarist ar trebui sa fie acuzat de TRADARE NATIONALA, iar pedeapsa sa fie exemplara!!!!

Bineinteles ca se pune intrebarea cine a avut de castigat de pe urma acelui criminal articol, preluat de toata massmedia...????

CUMVA, AGENTIILE DE TURISM CARE AVEAU LA VANZARE VACANTE IN GRECIA SI TURCIA??? :)))))

Acum, insa, la inceput de august, dupa ce 90% dintre turistii romani si-au antamat deja vacantele (majoritatea in Grecia si Turcia), pentru prima data de la inceputul sezonului incep sa vad la televiziuni reportaje corecte despre Mamaia si restul litoralului!

CE NOROC AU ACESTI TRADATORI NENOROCITI DE TARA CA NU MAI ARE CINE SA-I PEDEPSEASCA PENTRU FAPTELE LOR!

Foarte pe scurt, adevarul despre Mamaia!

Precum in ultimii 11 ani am fost cazat la Hotel Comandor din Mamaia pe o perioada de 15 zile. Pretul cazarii, precum este in toata tara la un hotel de 4 stele....undeva la 100 euro/noapte cu mic dejun.

NOTA: Si la Piatra Neamt la Hotel Central pretul este de 80 euro/noapte cu mic dejun.

Mancarea nu costa foarte mult daca mananci la terase cu autoservire (exemple: Estival si Tabara Nord din zona "La butoaie"....unde 2 persoane mananca un pranz (felul 1, 2 si desert) cu aproximativ 100-120 lei.

Corect! In zona "La butoaie" o felie de pizza costa 10 lei, insa sunt felii mari....nu de pizza obisnuita. (un cetatean ca mine se satura din 2-3 felii)

Daca vrei sa mananci la o terasa restaurant, cum spre exemplu este terasa Bueno de langa Hotelul Hawai (in nordul statiunii), pot sa va spun ca o masa de 5 persoane adulte si doi copii in varsta de 13 si 14 ani....cu platou de branzeturi, vin Mysterium, vita, coste de porc, paste, pui picant, deserturi.....a costat 834 lei, ceea ce mi se pare un pret absolut decent. (in jur de 120 lei/persoana)


Sezlongul costa 25 lei daca faci abonament si 30 lei fara abonament. O apa plata de 2 l cumparata de la supermarket costa 5 lei iar o bere la halba pe plaja costa intre 8 si 10 lei.

Apa marii curata si fara alge!

Ceea ce mi s-a parut scump a fost porumbul fiert care costa 10 lei/bucata.

Ca si grad de ocupare, statiunea Mamaia in perioada 16-31 iulie a fost in jur de 65-70%....in niciun caz goala, astfel cum era prezentata de TRADATORII DE NEAM SI TARA CARE FILMAU PLAJELE LA PRIMA ORA A DIMINETII, ALEGANDU-LE PE ACELEA CARE NU AVEAU UN HOTEL IN SPATE....si care erau goale!

Niste nenorociti! Puscaria ar trebui sa le fie pedeapsa....pentru acte de tradare nationala!

Acum, dupa ce agentiile au vandut cat de mult au putut concedii in Grecia si Turcia, si cand mai sunt 3 saptamani de sezon in Romania, au inceput sa apara si stiri pozitive despre litoralul romanesc!

DA, DIN NOU, AM STAT DOUA SAPTAMANI LA MAMAIA, SI A FOST FOARTE BINE!

Mai mult! Dupa ce am plecat de la mare, am dat o fuga pana la Piatra Neamt (unde o noapte la hotel Central costa 80 euro...asadar, acestea sunt preturile in toata tara, nu numai pe litoral) pentru a vizita Manastirea Sihla unde este pestera Sfintei Teodora (absolut superb), dupa care am trecut Carpatii si am mers pentru o zi la Timisoara, apoi am mers la Manastirea Prislop, dupa care am zabovit doua zile in superbul Sibiu (hotelul Continental avand camera tot la 80 euro/noapte cu mic dejun), iar acum pentru ultimele 3 zile de vacanta ma aflu in Poiana Brasov la Hotel Alpin.

DA, IUBESC ROMANIA SI SUNT MANDRU CA IMI FAC CONCEDIUL IN TARA MEA!








Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu