...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 24 august 2022

GASCA DE BAIETI DE LA KIEV AU AJUNS SA-L CERTE PUBLIC, PANA SI PE PAPA DE LA ROMA!

Buna seara, dragii mei!

In aproape 50 de ani de umila si nesemnificativa existenta, INDIFERENT DE CONTEXT, nu am auzit vreun om politic care sa-l certe si sa-l traga la raspundere pe PAPA DE LA ROMA!

Eu nu-mi aduc aminte sa fi indraznit cineva o astfel de obraznicie, indiferent de inaltimea politica la care se afla!

Dar, uite ca, dupa ce ECHIPA DE NEICA NIMENI CARE CONDUCE UCRAINA a fost ridicata la rang de "salvatoare a planetei" de catre SUA cu largul si neintelesul concurs al statelor membre, s-a gasit ambasadorul Ucrainei la Vatican sa-l certe si sa-l traga la raspundere pe PAPA DE LA ROMA pentru ca si-a permis sa declare public ca Daria Dughina este o victima nevinovata a razboiului.

Ok, accept ca din punctul de vedere al unui ucrainian Daria Dughina nu poate fi vazuta o victima nevinovata a razboiului, avand in vedere ca sustinea cu multa indarjire legitimitatea actiunilor armatei Rusiei in Ucraina, iar tatal ei era un foarte apropiat colaborator al lui Vladimir Putin.

ACEST LUCRU IL POT INTELEGE!

Dar, tu, marlane, un neica nimeni in lumea diplomatica mondiala (ma refer la ambasadorul Ucrainei la Vatican), NU AR TREBUI SA-TI PERMITI NICIODATA SA-L CERTI SI SA-L TRAGI LA RASPUNDERE PE PAPA DE ROMA PENTRU O DECLARATIE!

Vedeti, voi, dragii mei, eu niciodata nu am fost putinist sau rusofil (SUNT DOAR ROMAN!!!), dar imi este imposibil sa empatizez cu aceasta gasca penibila de neica nimeni care a pus mana pe puterea de la Kiev cu sprijinul masiv al SUA, si care acum, de cand au fost promovati de toata massmedia occidentala, INCEP SA-SI PERMITA O SERIE DE OBRAZNICII ABSOLUT NE NESUPORTAT!

Cine erau acesti baieti penibili pana cand SUA i-a impus ca salvatori ai planetei???? NISTE NEICA NIMENI !

Iar, acum, din niste neica nimeni au ajuns sa-si permita sa certe orice personalitate mondiala CARE INDRAZNESTE SA SUSTINA PUBLIC ALTCEVA DECAT DECLARA EI!

Dupa ce, spre exemplu, l-au facut praf pe presedintele Germaniei....si ma gandesc cum poate sa suporte ditamai presedintele Germaniei sa fie certat public de niste baieti care pana sa fie impusi fortat de catre SUA drept salvatorii planetei, nu indrazneau sa ridice privirea din pamant si priveau cu jind la usa Uniunii Europene, acum a venit randul PAPEI DE LA ROMA SA FIE FACUT PRAF!

Bai, fratilor! Nu sunt putinist si nici rusofil, insa cunosc destul de bine OBRAZNICIA SI TUPEUL UCRAINIAN, iar faptul ca timp de 6 luni SUA a impus in toata massmedia occidentala sa nu fie publicata vreo alta parere decat cea imbratisata de catre aceasta gasca de baieti care conduc Ucraina, tranformandu-i in SALVATORII PLANETEI, i-a facut sa-si piarda orice urma de decenta!

CUM SA-L CERTI PUBLIC PE PAPA DE LA ROMA???

Nu si-a permis niciun om politic al lumii civilizate sa faca acest lucru!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu