...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 19 iunie 2022

SI IN BANGLADESH AU RAMAS MILIOANE DE OAMENI FARA CASA, DAR NU CRED CA VA INTERESA PE NIMENI DIN EUROPA DE SOARTA LOR!

Buna seara, dragii mei!

Dupa cum majoritatea din Europa nu a aflat (pentru ca "trompetele" americane din presa europeana nu sunt platite in acest caz sa informeze intr-un mod agresiv in care sa atraga atentia), in aceste zile in Bangladesh au avut loc inundatii musonice devastatoare care au lasat "pe drumuri" milioane de cetateni.

O NENOROCIRE!


Dar, dupa cum singuri veti putea observa, de data aceasta nu va sari nici Marea Britanie, nici Franta, Germania, Olanda, Belgia precum si alte zeci de tari europene sa DEPLANGA SI SA SPRIJINE MASIV FINANCIAR tragedia acelor cetateni care au ramas fara un acoperis deasupra capului si care isi vor creste copiii (pentru cine stie cat timp) sub cerul liber.

Exact ca acum 4 luni, am o unica intrebare:

CU CE SUNT MAI PUTIN IMPORTANTI COPII DIN BANGLADESH DECAT CEI DIN UCRAINA???

Cand ramai fara un acoperis deasupra capului din motive independente de vointa ta, nu cred ca ar trebui sa conteze motivul pentru care ai ramas fara casa!

Dar, pentru ca Statele Unite nu au interes in zona, cu siguranta ca tragedia care a cazut pe capul milioanelor de cetateni nevinovati din Bangladesh, nu va motiva ELITA EUROPEANA sa ajute cu zeci de miliarde pe nefericitii care au ramas fara casa.

Ultimele week-enduri le-am petrecut in statiunea Mamaia unde....ce crezi, este plin de ucrainieni, bineinteles, REFUGIATI!

Ba, chiar in Loft, dai cu nasul de ei, astfel cum mi s-a intamplat mie aseara!

Pai, cum facem, brava Europa?

Cu Ucraina muma si cu Bangladesh....ciuma? 

Bineinteles, DOAR O PARERE! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu