...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 29 ianuarie 2011

CEL MAI BUN PRIETEN, AJUNS...CRIMINAL.

Buna seara, dragii mei.

In seara asta, voi scrie despre: "CEL MAI BUN PRIETEN, AJUNS...CRIMINAL"

AVERTISMENT: Prezentul comentariu, desi....100% real si cu adevarat educativ, totusi....poate fi EXTREM DE SOCANT (chiar nu glumesc), drept urmare, persoanele mai "sensibile" (se stiu ele care), ar trebui sa renunte a continua "citirea" si sa astepte urmatorul comentariu, care poate o sa aiba un subiect mult mai "comestibil" si care nu te face sa ti se "zbarleasca" parul pe tine.

Cei care hotarati sa cititi in continuare, faceti-va comozi, pentru ca, veti avea mult de tot de citit. :):)

SI...NU GLUMESC, O SA VI SE ZBARLEASCA PARUL PE VOI !!!

Nu de putine ori, persoane absolut bine intentionate, mi-au lasat "comentarii" la profilul de pe site sau chiar aici pe blog, in care imi urau sa am in continuare INSPIRATIE in a scrie.

Si...implicit, nu o data am raspuns ca, nu am nici cea mai mica nevoie de INSPIRATIE (!!!), pentru simplul si unicul motiv ca, tot ce am scris aici pe blog, este 100% real si fac referire la evenimente pe care le-am trait.

Unii poate ati fi tentati sa spuneti "Dar cine se crede si idiotul asta, de isi da cu parerea despre tot si toate???"

Pe buna dreptate, o astfel de intrebare este normala si sub nicio forma nu pot sa-i condamn pe cei care o rostesc, insa....ca de obicei, voi lasa TIMPUL sa decida, daca am dreptate atunci cand sustin ca am trait si vazut lucruri pe care unii le vad doar la televizor sau prin scenarii de filme (INSA...VIATA BATE FILMUL) sau daca....sunt doar un imbecil in plus, care mi-am facut un blog sa mananc "cacat", sa subestimez inteligenta vizitatorilor si sa profit de naivitate, asa cum se intampla in peste 95% dintre bloguri.

In seara asta, incep prin a va intreba, ce sansa ati acorda sa se intample ca: CEL MAI BUN PRIETEN AL VOSTRU, SA DEVINA UN CRIMINAL???

N-am spus un vecin de bloc, n-am spus o cunostinta, n-am spus un amic, ci....CEL MAI BUN PRIETEN AL VOSTRU.

Hai, sincer, ce sansa acordati???? Cat....1%...3%....5%....10%....cat????

Dupa ce incercati sa pronosticati in mod sincer un "procent", fiti atenti la ce urmeaza a va povesti. :):)

In anul 1998, perindandu-ma prin agentii de pariuri sportive, cunosc un tip, foarte finut, foarte educat, foarte ingrijit si elegant. Tipul, mai mic ca mine cu cativa ani, student la medicina (LA "STAT", NU LA "PARTICULAR").

Ne imprietenim, incepem sa ne vedem din ce in ce mai des, incepe sa vina la mine in casa, radeam, glumim, mancam impreuna, pariem pe fotbal impreuna, iesim in cluburi, in baruri si restaurante, etc, etc.

Practic, dupa foarte scurt timp, DEVENIM NEDESPARTITI. Circula la vremea respectiva o gluma printre cunoscuti ca: "Acolo unde este Mirciulica, sigur este si X" (n-am sa-i divulg numele).

In dese randuri, ma gandeam cu drag la momentul in care prietenul meu o sa termine facultatea si o sa DEVINA MEDIC, cum am sa merg eu la el la cabinet, etc, etc.

Insa, de multe ori, ceea ce vezi in filme, este cu mult sub ceea ce se poate intampla in VIATA REALA, si....numai imbecilele si imbecilii, netrecuti prin viata, dar....cu ifose si fite cat "cuprinde", pot ignora acest lucru, avantandu-se in judecati de valoare, bazate pe fix "ZERO" experienta de viata.

Daca vreti sa intelegeti cu adevarat "impactul" a ceea ce o sa va povestesc in aceasta seara, trebuie sa cititi cu foarte mare atentie si fara graba, pentru ca....voi incerca sa redau cat mai cursiv aceasta intamplare dramatica din viata mea, care are ca subiect o CRIMA.

Dupa cum spuneam mai sus, anii treceau si....eram extrem de multumit si fericit de prietenia pe care o aveam cu acel barbat.

Prin anul 2002, in februarie, dupa ce mersesem impreuna intr-un "service" auto, sa-mi repar ceva la masina, ne-am oprit undeva sa mancam si sa bem ceva. Stand de vorba in timp ce mancam, prietenul meu imi spune:

"Mai, Mircea, stii de ce, mereu te-am refuzat sa mergem la piscina, sa mergem la mare, samd??? Uite, eu sunt foarte complexat de parul destul de mult care-l am pe brate, pe piept, pe picioare, samd"

Initial, nu l-am luat in serios (si acum regret enorm), spunandu-i doar ca, din punctul meu de vedere, la cat am vazut eu, stand langa el, nu-mi pare deloc a avea o problema cu pilozitatea excesiva, nici pe maini, nici pe piept (atat cat se vedea din tricou), nici pe picioare.

Iar in plus, i-am spus sa nu uite ca, acum, asa este, "parul" pe piept nu mai este la mare "cautare", insa....in anii '60-'70-'80, acei barbati "parosi" erau considerati un exemplu de virilitate.

Va spuneam ca...SI ACUM REGRET CA ATUNCI AM TRECUT IN "FUGA" PESTE SUBIECTUL DESCHIS DE PRIETENUL MEU, iar in scurt timp, veti intelege si de ce.

Daca atunci, as fi insistat cu explicatiile, sa-l fac sa inteleaga ca, toate aceste complexe fizice (pilozitate, scula mica sau mare, stramba sau subtire, sani mici sau prea lasati, sfarcuri mari sau mici, etc, etc), sunt niste imbecilitati notorii, iar cei care rad de astfel de "neajunsuri" sunt de-o prostie absolut colosala, poate ca.....NU S-AR MAI FI INTAMPLAT NENOROCIREA.

Tot in acea perioada, eu, imi anulasem in "abonament" de telefon mobil, si...conform uzantelor de la acea vreme, compania de telefonie mobila, mi-a propus sa-mi transforme "abonamentul" in "cartela" ca sa nu pierd numarul.

Am acceptat, insa...nu pentru mine, pentru ca la acea vreme nu suportam "cartelele", eu avand inca 2-3 abonamente ci....gandindu-ma ca am sa-i dau cartela prietenului meu, care daca isi procura un telefon mobil, in sfarsit ar fi avut si el un telefon mobil ca si mine.

Ceea ce am si facut, i-am dat cartela prietenului meu, iar el....si-a facut rost de o "petarda" de telefon, dar cu care, pana la urma, puteam discuta cand aveam nevoie unul de altul.

Lunile au trecut si uite asa am ajuns in vara anului 2002. Intr-o zi de vineri, ca de obicei l-am sunat de la serviciu sa vorbesc cu el. Era foarte suparat si trist, pentru ca dobitocul de tata-sau, ii facea viata amara in casa, nu-i dadea bani desi....castiga foarte bine, cu mancarea in casa erau foarte mari probleme (fiecare avea "ratia" sa de mancare iar camara era inchisa cu lacatul), asta datorita zdrentei de femeie cu care se recasatorise tatal sau dupa ce, cu ani in urma mama sa a murit de cancer.

Atat tatal sau cat si mama vitrega, strangeau bani sa-si ridice nu stiu ce viloi, iar acestui baiat, ajuns la o varsta de barbat (27-28 ani), CARE ERA STUDENT LA MEDICINA LA "STAT" SI....BINEINTELES CA NU AVEA DE UNDE SA CASTIGE BANI, nu-i ofereau macar un minim necesar, sa iasa si el in oras cu o femeie, sa bea un suc, samd.

De multe ori, cand ieseam in oras, intelegand situatia, plateam eu toata consumatia, facandu-mi chiar placere, pentru ca era prietenul meu.

Revenind la acea zi cand l-am sunat, prietenul meu mi-a spus ca nu mai rezista, ca o sa caute in toata casa sa vada daca gaseste ceva bani si....o sa plece de acasa.

Din nou, nu l-am luat foarte in serios (REGRETAND SI AZI), rezumandu-ma sa-i spun ca, trebuie sa mai aiba rabdare inca 1 an pana isi termina facultatea si....sa se gandeasca ca indiferent cati bani o sa gaseasca in casa, n-o sa-i ajunga sa traiasca singur o vesnicie ci doar o mica bucata de vreme.

Am inchis telefonul, am terminat programul de la serviciu, am mers sa mananac la restaurantul "ZVON" (langa Piata Alba Iulia), asa cum faceam aproape in fiecare zi, iar a doua zi am plecat la o nunta.

Ajuns la nunta (pe la ora 18), mi-am dat seama ca in acea zi nu primisem niciun sms sau telefon de la prietenul meu si....l-am sunat. Nu mi-a raspuns, l-am sunat si mai tarziu, repetand apelurile din ora in ora, insa....niciun semn.

A doua zi, duminica, cand am vazut ca nu mi-a dat niciun semn de viata, i-am trimis un sms in care ii ceream imediat sa-mi spuna macar daca este "bine".

Nu am primit niciun semn, decat peste 2 zile, cand...prietenul meu m-a sunat si mi-a spus ca a plecat la matusa sa in provincie, unde o sa zaboveasca vreo 2 saptamani, ca este cu psihicul la pamant si....sa nu insist, dorind sa-l inteleg.

Au trecut vreo 2 saptamani de tacere, si....pentru ca se apropia 1 august, ziua mea de nastere, l-am sunat si i-am spus ca sub nicio forma nu accept sa nu fie in Bucuresti, sa mergem intr-un club si sa ne sarbatorim.

In fine, a venit ziua mea, ne-am intalnit (RETINETI !!! TOTUL PAREA ABSOLUT OK), am inceput sa ne vedem din nou zilnic, totul a reintrat in normalitate.

Intr-o zi, eram intr-o cocheta sala de pariuri, iar la un moment dat, mi-a venit sa intreb, de unde naiba are noul telefon mobil (il vazusem din prima zi cand s-a intors de la matusa sa din provincie, insa....nu intrebasem de unde il are). Mi-a raspuns scurt ca il are de la un amic care l-a lasat sa-l plateasca in "rate".

Imediat (asa s-a intamplat), am fost pana la bar sa-mi iau o cola, iar cand m-am intors, privindu-mi prietenul, mi-am spus ca am vedenii:

ERA "ALB" CA VARUL LA FATA!!! (retineti bine pentru ca este foarte important!!!)

L-am intrebat imediat, ce naiba a patit in cele 2 minute cat ma dusesem la bar, pentru ca arata la fata de parca vazuse o stafie.

Mi-a spus ca mi se pare, iar eu....n-am insitat.

A doua zi, pe la pranz, il sun si ii propun sa ne intalnim in aceeasi sala de pariurui sportive, la ora 16,30, ca sa prindem meciurile care incepeau la ora 17. Imi spune "ok" si ne vedem fiecare de treaba.

La ora 16:30, eram in acea agentie de pariuri, ma asezasem comod pe un fotoliu, imi luasem o cola rece si ma uitam pe meciuri. Se face ora 17, apoi...ora 17:15, moment in care-l sun pe prietenul meu.

DIN NOU....ATENTIE MARE !!!

Cand imi raspunde si imi spune "alo", va jur ca am fost convins 100% ca PLANGE. De fapt, l-am si intrebat, de ce, plange? Mi-a spus ca mi se pare, si....sa nu ma supar, insa el nu mai poate sa vina la intalnire, pentru ca (!!!)....cica, si-a spalat toate lucrurile si nu mai are cu ce sa se imbrace.

Bai, nene, fiind si vara, eram la mijlocul lunii august, am inceput sa rad si i-am spus textual:

"Baiii, esti nebun??? Afara sunt 35 de grade, trage un tricou pe tine si vin-o. Cand am vorbit acum cateva ore la telefon, nu stiai ca trebuie sa iesi in oras???"

M-a refuzat in continuare, sub acelasi pretext aberant, iar eu...n-am insistat.

Din acea zi, timp de cel putin 1 luna jumatate, prietenul meu n-a mai iesit in oras (RETINETI BINE, ESTE FOARTE IMPORTANT), insa vorbeam la telefon. Abia pe la inceputul lunii octombrie, a inceput sa vina iar la agentiile de pariuri (aveam un grup de prieteni, fiind mai multi), si....din nou, TOTUL PAREA "OK".

La-am intrebat, de ce, naiba a lipsit 1 luna jumatate, neiesind din casa, insa mi-a spus ca nu s-a aflat intr-o stare foarte buna si sa nu insist cu intrebarile, ceea ce am respectat.

DIN NOU....ATENTIE MARE !!!

Intr-o zi, pe la sfarsitul lunii octombrie, plec de la serviciu si....imi gasesc masina deschisa. Era o troaca de DACIA NOVA, insa....si daca vroiam sa las masina neincuiata cand plecam, imi era imposibil, pentru ca...."inchiderea" centralizata cu care era utilata masina, dupa 1 minut de la inchiderea usilor fara cheie in contact, se inchideau "automat".

Mi s-a parut curios, insa vazand ca nu a fost sparta masina, mi-am spus ca "cine stie ce s-a intamplat".

ACUM, AJUNGEM LA MOMENTUL CULMINANT !!! TINETI-VA BINE !!!

De la episodul cu masina, mai trecusera vreo 2-3 saptamani, aflandu-ne la sfarsitul lunii noiembrie, intr-o superba sambata cu un timp atat de frumos de spuneai ca este primavara, nu inceput de iarna.

Imi spal masina, mananc si....o roiesc la agentia de pariuri. Ma intalnesc cu toti prietenii, inclusiv cu cel mai bun prieten al meu.

Stai, stai, stai....am uitat sa va spun ca, de vreo 2-3 saptamani, prietenul meu imi spusese ca s-a angajat sofer la o firma, ca sa mai castige si el niste bani, iar cand l-am intrebat cum se descurca cu facultatea, mi-a spus ca stie el cum sa faca sa nu aiba probleme, dar....in realitate, el isi "inghetase" anul. (am aflat ulterior, DUPA NENOROCIREA PETRECUTA)

Asadar, am ajuns in sala de pariuri, si...JUR CA NU VA MINT (!!!), uitandu-ma prin sala, la un moment dat, vad la o masa, 2 barbati si o femeie. (DIN NOU, FOARTE IMPORTANT).

Privindu-i, asa in treacat, stiu clar ca mi-am spus in gand..."Ce naiba or face astia aici, pentru ca, n-au nicio treaba cu pariurile, li se vede pe fata". Nu stiu, de ce, am gandit asa, insa acele 3 persoane, imi pareau stinghere si nefamiliarizate cu sala de pariuri. La naiba, am sesizat, asa in treacat, un contrast, insa....n-am dat atentie. Dar, o sa vedeti ce bine am simtit.

In fine, dupa 2-3 ore de "pariuri" si vizionari de meciuri, prietenul meu spune ca pleaca acasa, insa.....nu ma mai mira comportamentul sau ciudat din ultima vreme, pentru ca ma obisnuisem.

Luni, pe la pranz, primesc un telefon la serviciu (pe interior), iar un barbat se recomanda ca fiind de la politie si imi spune ca ma roaga sa cobor pana la poarta, pentru ca este vorba de o amenda ca urmare ca mi-am parcat masina pe loc interzis.

M-a mirat, insa....asa fiind, masina parcand-o pe loc interzis, mi-am spus ca "Asta este, mi-am furat-o, poate au venit sa-mi blocheze rotile".

Cobor la poarta si....in fata mea, apar 2 barbati la 30-35 de ani, imbracati civil, care imi spun ca sunt de la politie, DEPARTAMENTUL "OMORURI" si ma roaga respectos sa ii insotesc la sediu, sa purtam o discutie.

In acel moment, m-a pufnit un ras, de se uitau oamenii la mine, iar eu, ma uitam in jur, sa vad care dintre prieteni imi face vreo "farsa", pentru ca....tocmai ce la televizor incepusera emisiunile cu camera "ascunsa".

Radeam in hohote, insa acei barbati erau foarte seriosi si insistau sa-i insotesc pentru ca.....ATENTIE (!!!), cica...eram martorul "cheie" intr-un omor, savarsit de un prieten al meu (!!!).

Va jur ca mai aveam un pic si ma tavaleam pe jos de ras, asteptand din clipa in clipa sa mi se spuna ca este o farsa si sa fiu felicitat ca n-am pus "botul".

Insa, dupa ce le-am cerut legitimatiile si mai mult....am dat telefon la 112, ca sa-i verific, fiindu-mi confirmat faptul ca sunt politisti de la "Omoruri", mi-a cam disparut zambetul de pe fata insa....tot nu-i credeam.

Moment in care, unul dintre ei, imi spune foarte politicos:

"Domnul Mircea, suntem oameni seriosi si stim ca nu sunteti vinovat de nimic, insa....va rog mult sa nu ma obligati sa merg la superiorii dvs., pentru ca nu vreau sa facem atmosfera care sa va dauneze, ci....doar sa purtam civilizat o discutie la sediul politiei".

Auzind ce mi-a spus si...privindu-l in ochi, mi-am dat seama ca omul nu glumeste, asa ca, mi-am inchis telefonul mobil, asa cum imi cerusera, insa....tocmai pentru acest lucru, le-am spus sa ma lase sa dau un telefon superiorilor mei si sa le spun ca ii insotesc la politie.

In fine, dupa ce am anuntat ca merg pana la politie, am ajuns in sediul de la Departamentul "Omoruri".

Cand intru in birou, dau cu ochii de un chip de femeie care mi-a parut cunoscut. (aduceti-va aminte de cele 3 persoane din sala de pariuri).

Ha, ha, ha, mi-am spus...deci....erau politisti sub "acoperire", iar una dintre acele persoane, era politista din fata mea.

Mi s-a oferit o cafea, si....inainte sa inceapa discutia, mai apuc sa spun plin de mine ca (AICI TOANTELE DE PE SITE SA BAGE BINE DE TOT LA CAP):

"Domnule politist, in continuare cred ca este o confuzie, ce tangenta sa am eu cu Departamentul Omoruri???"

Politistul imi spune:

"Domnule Mircea, este vorba de o crima, facuta de un prieten al dvs"

In acel moment, plin de mine (TOANTELE DE PE SITE, BAGATI LA CAP!!!), adaug revoltat cu o anumita zeflemea in privire:

"Domnule politist, EU (!!!), n-am prieteni care sa fie criminali, ci oameni de toata calitatea".

Politistul, zambeste amar si imi spune:

"Domnule, va rog eu, hai sa lasam "cliseele". Credeti-ma, mai aveti multe de invatat si vazut".

Apoi, ma intreaba scurt, cate numere de telefon mobil, am. Ii spun ca un singur numar, si....vazand ca insista, imi dau seama ca mai am inca 2 numere, unul folosit de mama mea si unul de consoarta mea, insa....toate 3 pe numele meu.

Politistul, foarte calm imi spune:

"Doar aceste 3 numere le aveti??? Sigur nu mai aveti si alt numar???"

Eram perplex, insa....gandindu-ma, mi-am adus imediat ca, desi, desfiintand abonamentul acela, cand l-am transformat in "cartela", numele mi-a ramas ca si utilizator, pentru ca inainte fusese "abonament", iar datele existau, la compania de telefonie mobila.

Ii spun politistului, ca mi-am adus aminte de acel numar si....tot brusc, rostesc numele prietenului meu, adaugand:

"Aooooleu, X.....a omorat pe cineva cu masina??? Vai de mine, cum s-a intamplat???". (gandindu-ma ca tocmai se angajase sofer)

Politistul, ma priveste din nou, "amar" si imi spune:

"Asa este, a omorat pe cineva insa....nu cu masina".

Moment in care, un alt tip slabut din acel birou, care pana atunci nu scosese niciun cuvant, imi spune foarte artagos:

"Hai, sa va arat eu, ce a facut unul dintre prietenii dvs., care sunt de o calitate exemplara, asa cum ati spus si...pentru care bagati mana in foc".

Si...deschide un album cu poze. Cand am privit prima poza, am crezut ca ma duc pe spate, cu scaun cu tot.

Pe un pat, era o tanara, plina de sange, nu i se mai vedea nici culoarea pielii si nici fata, de cat sange era.

Am ramas "mut" si....ma uitam ca boul in calendar.

A inceput o discutie cu politistii, IAR MEMORIA FOARTE BUNA PE CARE O AM, M-A AJUTAT ENORM SA IMI ADUC AMINTE PERFECT LUCRURI PETRECUTE CU LUNI DE ZILE IN URMA SI SA-MI EXPLIC, CEEA CE LA ACELE MOMENTE, REPREZENTA UN MISTER DE NEINTELES.

Asa, am inteles ca, prietenul meu, in acea zi, cand mi-a spus ca o sa caute bani in casa si o sa plece in lume, gasindu-i, spre seara.....a sunat de pe telefonul mobil (evident, cartela era pe numele meu), la una dintre prostituatele din ziar, cu gandul sa dea si el un "scurt".

A ajuns la prostituata, insa....fiind prima data cand s-a dus la un asemenea serviciu (asa mi-au spus anchetatorii ca le-ar fi spus, evident, dupa ce l-au arestat, nu atunci cand aveam prima discutie cu ei, si...cred, pentru ca, prietenul meu nu avea bani de prostituate), fiindu-i probabil frica de "pestele" fetii, a luat la el un briceag.

Ajuns acolo, a vorbit cu "pestele" fetii, care mai era cu un prieten, a platit pretul cerut si a intrat in casa cu fata.

Fata, i-a facut imediat un "scurt", si....ATENTIE MARE, la final, razand, i-a spus:

"Doamne, dar ce paros esti. Zici ca esti o maimuta"

In acel moment, prietenul meu, care daca ati fost atenti, la ce v-am povestit mai devreme, avea o IMENSA FRUSTRARE cu pilozitatea excesiva, de care incercase sa vorbeasca si cu mine intr-o zi, s-a enervat si i-a spus:

"Auzi, dar de ce, vorbesti asa urat cu mine si razi de mine???"

Din nefericire, acea fata nu s-a oprit din ras si....dupa ce a reiterat ca arata ca o maimuta, a inceput sa rada si mai tare.

Prietenul meu, din ce le-a povestit anchetatorilor (n-am sa inteleg niciodata, de ce, a facut acel gest), probabil intr-o clipa de dementa provocata de IMENSUL COMPLEX PE CARE-L AVEA si agravat de starea psihica foarte proasta ca urmare a relatiei cu tatal sau si mama vitrega, a scos bricegutul care il avea la el si....a adaugat:

"Ce-ai spune daca acum te tai. Ce zici, mai razi de mine?"

Fata speriata, a inceput sa tipe, iar el....din ce a declarat anchetatorilor, dupa arestare, s-a speriat la randul sau de gandul ca "pestele" si prietenul sau, ar fi putut s-o auda pe prostituata, de afara, asa ca....i-a aplicat vreo 30-35 de lovituri de cutit, omorand-o si aducand-o in starea in care o vazusem si eu in pozele politistilor.

Apoi, s-a spalat imediat, i-a luat telefonul mobil (aduceti-va aminte de "faza" de la casa de pariuri, in care s-a facut "alb" la fata cand l-am intrebat de unde are telefonul) si....a plecat in provincie la matusa sa.

Dupa aproximativ 2 saptamani, cand a revenit in Bucuresti, inainte de ziua mea, s-a comportat normal pana in ziua in care l-am intrebat de telefon, moment in care, probabil ca si-a adus aminte de tot ce facuse, "albindu-se" pe loc.

A doua zi, cand n-a venit la intalnire, motivand ca si-a spalat toate lucrurile, iar eu, avand clar impresia ca plangea cand l-am sunat, are o explicatie foarte simpla:

In acea zi, probabil, "pocnit" de remuscari si "presiunea" crimei (cu o zi inainte il intrebasem de telefon), a incercat sa-si taie venele, insa....desi, taietura era foarte urata (ii ramasese un semn foarte urat, din ce spuneau anchetatorii), n-a avut curaj sa merga pana la capat.

Cand l-am sunat eu si am avut impresia ca plange, nu stiu daca, era inainte sau dupa, incercarea de sinucidere, insa.....normal, fiind luna august, nu mai putea sa vina sa se intalneasca cu mine, pentru ca.....l-as fi intrebat, de ce, este bandajat la incheietura mainii si ce a patit (la incheietura mainii, este mai greu sa gasesti o scuza).

Asa ca, nu s-a mai intalnit cu mine, pana a venit timpul rece (inceputul lunii octombrie), cand putea sa-si puna bluze cu maneca lunga sau....pulovere.

Culmea este ca, niciodata, cat l-am mai vazut in acea perioada, n-am observat vreun semn la mana lui, cred ca avea grija sa fie ascuns bine.

STITI CARE ESTE CULMEA???

Ulterior, arestarii, avand o relatie extraordinara cu anchetatorii, carora le-am fost simpatic, am reusit sa aflu ca, foarte greu au reusit sa ajunga la el, iar primul lucru pe care l-au facut, a fost sa ia la "puricat" lista cu apeluri primite in acea zi de prostituata.

Au urmat luni de ancheta, zi si noapte, ocazie cu care, au interogat, directori de banca, ingineri, doctori, politisti, cadre militare, care erau clienti ai acelei protituate, iar anchetatorul imi spunea ca, tipa, dupa analize si autopsie, a fost gasita su sifilis, hepatita c, samd.

TOANTELE DE PE SITE!!!! ATENTIE MARE LA CE AM SPUS!!! ATI AUZIT, DA???

Doctori, ingineri, directori de banca, politisti, etc, etc....care erau clienti ai prostituatei!!!

Adica, exact genul de barbati care daca va abordeaza pe site, asa cum va place, serios si elegant, deja.....au mari sanse sa vorbeasca cu voi, pentru ca....deh, nu va abordeaza ca motanelul cu "Artisto". :):)

Tot anchetatorii mi-au mai spus, fara a-mi da amanunte (nici nu puteau), ca....prietenul meu, sunand de pe o cartela care era inregistrata pe numele meu, cand au ajuns la ea, EU AM FOST INITIAL CA BANUIT.

Fiind baiat destept, am inteles imediat ca, mai mult ca sigur, am avut o buna bucata de vreme, telefonul in "ascultare", iar "faza" cand mi-am gasit masina deschisa, nu era o intamplare, pentru ca.....mai mult ca sigur, am avut "plantate" niste microfoane in ea.

Fara sa stiu, am fost "filat" destula vreme, pana in momentul in care, dupa cum mi-au spus anchetatorii, si-au dat seama din discutiile telefonice, purtate cu prietenul meu, ca mai exista o persoana, care foloseste cu adevarat acea "cartela" folosita in ziua crimei si.....vorbeste chiar cu mine, care eram inregistrat cu acea "cartela".

Ascultandu-ne convorbirile, mai mult ca sigur ca, nu le-a fost greu sa faca "legaturile" si sa-si dea seama ca, prietenul meu facuse crima, mai ales ca eu mereu il intrebam siderat, de ce, nu mai iese in oras, de ce este schimbat in comportament, ce a patit, etc, etc.

Dragii mei, in final, atat mai adaug: Cand spun ca, am trecut prin viata, prin atat de multe si am vazut si mai multe, incat oricand....as putea scrie un roman, nu mint!!!!

Hai, reveniti-va !!!

Credeti-ma pe cuvant: Dupa vizita la Departamentul "Omoruri" si....ulterior, arestarea celui mai bun prieten al meu, efectuata in aceasi zi, timp de 3 saptamani, am mancat atat cat sa nu mor de foame, am fumat tigara de la tigara, am plans in fiecare zi si....n-am putut sa vorbesc cu nimeni.

NU VRETI SA STITI, PRIN CE AM TRECUT SI CE AM SIMTIT!!!

In final, dupa ce ati citit, aduceti-va aminte ce v-am intrebat la inceputul comentariului:

"Ce procent dati, ca: CEL MAI BUN PRIETEN AL VOSTRU, sa ajunga criminal??"

P.S. Acum, dupa ce ati citit, poate, cel mai socant comentariu pe care l-am scris pe acest blog, iar mie mi s-au redeschis fie si pentru cateva ore, niste traume uriase pe care le-am trait candva (daca ar fi fost singurele, ce bine ar fi fost), va propun sa ascultam o melodie absolut superba, trimisa pe site in aceasta seara de o amica, interpretata de un cantaret pe care-l consider "complet" si care-mi place foarte mult, chiar daca....nu este "stralucitor" si "impetuos" ca multi dintre afonii care populeaza domeniul muzical autohton si ne terorizeaza "urechile".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu