...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 2 ianuarie 2011

Ce va doresc, in noul an???

Buna seara, dragii mei!

Si azi, am destule sa spun, asa ca....s-o iau pe indelete. :):)

Incep acest comentariu, prin a cere scuze acelora care, poate, s-au simtit lezati vizual de "duritatea" limbajului uzitat in primul comentariu scris pe anul 2011, insa....uneori, cand se depaseste limita de bun simt, nu ma dau in laturi, a da o replica pe masura, acelora care, la adapostul unui profil fara poza, ma improasca cu invective.

Pana la urma, voi, stiti foarte bine ca, in multe randuri am specificat ca sunt imun la invective, chiar eu, acum cateva luni, v-am pus la dispozitie al doilea meu numar de telefon, sugerandu-va sa-l folositi, atunci cand simtiti ca trebuie sa "scuipati" cu invective, insa....NU DEPASITI MASURA !!!

Oricand, accept orice tip de injuratura la adresa mea, insa....chiar nu are niciun sens sa fie introdusi si parintii mei, copilul, samd.

In fine, una peste alta, acelora care, poate....s-au simtit lezati vizual de ceea ce am scris in comentariul anterior, va cer scuze.

Revenind la "oile noastre", n-am sa va intreb cum ati petrecut de Revelion, pentru ca....aceasta intrebare imi provoaca instant o stare de voma, insa.....pentru ultima oara, am sa aduc in discutie acesta hidoasa sarbatoare, in care, de cand te nasti, ti se indoctrineaza faptul ca trebuie sarbatorita cu mare fast. :)

Pe 31 decembrie, dintr-o regretabila eroare, de care se face raspunzatoare consoarta mea (deja....sunt imun), a trebuit sa ajung, acolo unde nici prin cele mai negre visuri n-as fi vrut....AUCHAN.

Chiar daca am intrat ca un "fulger" si....tot asa am incercat sa ies, din nebuneala care cuprinsese supermarketul, totusi, mi-a atras atentia ceva, care o sa constituie subiectul acestui comentariu.

Fiind langa raionul cu "haleala" pentru copii, pregatindu-ma sa-i iau baietelului meu niste "cereale", fara sa vreau, am auzit un dialog, purtat la telefon, intre un distins domn, in jur de 32-35 de ani, cu o persoana.

Domnul, vorbind la telefon, ii spune respectivei persoane:

"Mai, chiar nu intelegi? CUM SA FACI REVELIONUL SINGUR? REVELIONUL NU-L POTI PETRECE SINGUR (!!!). Hai cu mine."

Respectiva persoana cu care vorbea la telefon, cred ca il refuza, fapt ce l-a facut pe distinsul domn, sa insiste:

"Cum sa faci, mai, revelionul singur? Ai inebunit? Este o seara in care nu ai cum sa fii singur? Dar, nu se face asa ceva!"

Eu, motanul de tomberon, imbracat in trening si...cu mana prin rafturi dupa "cerealele" destinate guritei pretioase a baietelului meu, am inceput sa zambesc, nereusind a ma abtine sa-l privesc pe distinsul domn. :)

Idiot cum ma stiti si avand creierul odihnit, am inceput sa "compilez" in gand:

"Bai, frate, oare, pe acest domn, l-as putea auzi, in alte situatii cum SI-AR SPUNE SINGUR IN GAND, ca: nu se poate a nu avea caracter, sau...nu se poate a fi un om fara onoare, sau....nu se poate sa fure sau sa insele, sau.....sa nu-si recunoasca o vina, sau...sa nu minta, sau.....sa nu profite, etc, etc???"

Eu, in deliru-mi bine stiut, as paria ca sintagma "Nu se poate", in cazul acelui distins domn, cat si al IMENSEI MAJORITATI A ROMANILOR, nu se aplica decat in cazuri precum, o "reclama"....seara de REVELION.

In niciun caz, aceasta sintagma "Nu se poate", n-are aplicatibilitate in cazuri ce tin de cele enumerate mai sus. Ci, din contra, in acele cazuri, sintagma "Nu se poate", suporta o mica modificare, transformandu-se in "Lasa, baiiiii, toata lumea face asa". :):)

Acum, extinzand rationamentul, n-am rezistat sa nu ma gandesc, cati dintre voi, cei care-mi cititi blogul, n-ati fost nemultumiti de modul cum ati petrecut Revelionul, acest fapt, atragandu-va intr-o stare de proasta dispozitie in seara zilei de 31 decembrie.

Bai, artistilor, hai sa va spun, cum a petrecut motanelul, Revelionul :):) Fiti atenti, pentru ca....cronologic, trec in revista, toata ziua de 31 decembrie:

- pe la ora 9, am fost trezit, ca de obicei, in urletele si zbieretele baietelului meu, care avea un conflict cu mamica sa;

- pe la ora 10, m-am apucat si am scris un comentariu pe blog;

- pe la ora 12:30-13, mi-am adus aminte ca n-am luat paine si....am renuntat a-mi mai face o baie fierbinte, zbughind-o, la magazin.

- intre ora 14 si 17, m-am tot uitat pe la televizor.

- de la ora 17 pana pe la ora 20, am "fredonat-o" prin casa, de nici nu-mi mai aduc aminte ce am facut, pana in momentul in care, surioara mea draga, m-a sunat si mi-a adus aminte ca pe la ora 21, ne asteapta la ea. Nu ca uitasem, insa....n-aveam niciun chef.

- pe la ora 20:30, am avut o "ciocnire" cu consoarta mea, dar nu mai mult de 5 minute, cat sa nu ma enervez si sa-mi creasca tensiunea, urmata de "tragerea" unei perechi de blugi pe mine, un tricou si o geaca, si....decolarea cu "bijuteria" in brate (baietelul meu), spre domiciuliul surorii mele.

- la fix, 21:27 (stiu pentru ca m-am uitat la telefon), am parcat masina langa Parcul IOR, si....am urcat la sora mea in apartament, unde m-a intampinat cumnatelul meu, cu zambetul sau irezistibil, care a stat la baza procesului de cucerire a surioarei mele. In jur, mai erau cei 2 copii ai sai, unul facut cu sora mea, celalalt cu fosta sotie. Asadar, eram 4 adulti si....3 odrasle.

- pe la ora 22, ne-am pus la masa, am mancat (nu atat cat ar fi vrut sora mea care.....poate avea impresia ca, tocmai am picat din jungla, ocazie cu care am descoperit mancarea), dupa care...la 12 noaptea, mi-am tinut "bijuteria" in brate, aplicandu-i zeci de "ventuze" pe obrajorii sai catifelati, in timp ce-i uram "La multi ani". Cand s-a apropiat de noi, mamicuta sa, dorind sa-l pupe, micutul, i-a "carpit" o palma, fapt ce m-a "uns" pe suflet, cu gandul la "ciocnirea" ce-o avusesem cu cateva ore inainte. Dupa ce am savurat la maxim, vaicarelile consoartei mele "Vaiiii, mami, dai in mine cand eu am venit sa te pup si sa-ti spun LA MULTI ANI", i-am plasat "bijuteria", care era "croita" sa-i mai aplice cateva palme, razand la ea, si....m-am indreptat in pas voios spre bucatarie, pentru a savura linistit 2 tigari.

- de pe la ora 0:20 pana pe la 1:45, am purtat o dicutie amiabila si placuta cu cumnatelul meu, profitand de faptul ca gingasele fapturi ale feminitatii, trebuiau sa aiba grija de odrasle.

- la fix, 1:50, baietelul meu, a adormit aproape in picioare (si asa...a rezistat eroic), asa ca, l-am imbracat cu grija ca sa nu-l trezesc si am decolat spre casa.

- pe la ora 2:10, am ajuns acasa, l-am dezbracat, l-am pus in pat, mi-am luat laptopul in brate, ducandu-ma in bucatarie, unde m-am uitat pe cotele meciurilor de la englezi ce aveau sa se dispute pe 1 ainuarie.

- pe la ora 3:30, m-am indreptat multumit spre dormitorul unde-mi fac somnicul de frumusete, lafaindu-ma intr-un pat maaaaare, in care nu trebuie sa tin seama ca....mai are si altcineva drepturi de "teritoriu" :):) Deh, avantajul de a dormi singur, pe care l-am descoperit cand s-a nascut baietelul meu :):):)

Acum, dragii mei, vi se pare voua ca....din tot ce am scris, ar fi ceva cu adevarat interesant, referitor la "MAGICA" noapte de Revelion, cu exceptia momentului in care mi-am tinut "bijuteria" in brate la 12 noaptea??? :):)

Bineinteles ca, NUUUUU, dragii mei, si....va mai spun un secret:

Chiar m-am uitat acum in oglinda, si....cu satisfactie am observat ca, nu mi-au iesit nici pete pe mine, nu mi-a cazut nici parul, nu mi s-a strambat nici nasul, nu mi s-a desprins nici vreo lucrare dentara sau....implant (daaaa, am 2 implanturi in gura), samd.

Bai, nene, incredibil, in ciuda CRUNTEI BANALITATI IN CARE AM PETRECUT REVELIONUL, totusi....am ramas acelasi om care eram si in seara zilei de 31 decembrie. :):)

Ufffff, ce frica mi-a fost, atunci cand am refuzat a-mi petrece "MAGICA" noapte de Revelion, la Rin Grand Hotel sau....la Casa Centrala a Armatei, crezand ca....daca nu petrec Revelionul intr-un decor sclipitor si zgomotos, n-o sa mai fiu acelasi om care eram pe 31 decembrie.

DAR, AM RISCAT SI....NU STIU DACA AM CASTIGAT, INSA....N-AM PIERDUT :):)

Bai, ca ma enervati, cand va aud cu prostia asta de "Nu se poate sa nu...", atunci cand vine vorba de Revelion !!! Ce nu se poate, bai fratilor????

Nu se poate sa stai linistit, cu gandurile tale, sa savurezi un film, o placinta, un pahar cu cola, fara sa ai in jurul tau, muzica, barbati "manga", pitipoance penibile cu fusta pana la cur si "tatele" pe afara, si....bineinteles, privirea de "tampa"???

Dar, de ce, dragii mei, trebuie musai....de Revelion????

Anul, contine 365 de zile, si....dupa un calcul simplu, ar mai ramane inca vreo 364 de zile. Aaaaaaa, am inteles, celelalte 364 de zile, nu sunt atat de importante pentru ca...."Nu degeaba SPUNE ASTIA la televizor ca Revelionul trebuie sa-l petreci". :):):)

Fac o ultima precizare: Subsemnatul, daca si-ar sti baietelul in siguranta, credeti-ma ca, N-AS AVEA ABSOLUT NICIO PROBLEMA a petrece Revelionul singur, pentru ca, niciodata nu m-am plictisit atunci cand eram singur. Din contra....ma simt absolut perfect, fac ce vreau, nu ma "reguleaza" nimeni la creier, samd.

Bai, fratilor, lasand gluma la o parte, vreau sa va urez, pentru noul an, dupa cum urmeaza:

a) a avea un an PLIN DE INTELEPCIUNE, pentru ca multi dintre voi, va simt ca sunteti cam rataciti;

b) sa nu uitati niciodata ca, nu "eticheta" sclipitoare da valoare individului, si....sa va bucurati de fiecare clipa in care sunteti sanatosi, pentru ca multi indivizi putrezi de bogati, si-ar da toata averea pentru sanatatea voastra;

c) sa nu ezitati a va gandi si la lucrurile care poate nu va confera un confort mental, cum a fost cazul acelei fetite care datorita unui imbecil de medic, s-a nascut fara o manuta, si....CAND AM APELAT LA AJUTORUL VOSTRU, mai ales pe siteul de socializare, unde am trimis un mesaj la peste 100 de persoane, cu rugamintea de a dona niste bani, nu am gasit ecoul scontat;

d) sa nu va mai "iubiti" pe site, alegandu-va partenerul dupa niste criterii penibile, ci.....daca tot este sa ajungeti intr-o relatie intima cu o persoana, fie si pentru o scurta perioada de timp, sa va conturati niste criterii extrem de dure;

e) sa nu mai indragiti atat de mult banii, pentru ca....ar trebui sa nu uitati ca, in orice zi, prin vointa Domnului, puteti deveni putrezi de bogati, insa...nu in orice zi, pueti fi fericiti, din lucruri marunte;

f) multi dintre voi, n-ar fi rau sa luati in consideratie deschiderea unui blog (sunteti destui, infinit mai talentati la scris decat motanelul de tomberon), decat sa stai "agatati" pe site si sa contabilizati "buzele rosii" si sintagmele binecunoscute, de genul "Esti superba, as vrea sa ne cunoastem".

g) sa incercati pe cat posibil, a diminua la maxim, momentele in care puteti fi penibili, prin ceea ce debitati pe gura;

Etc, etc, etc, lista putand continua la nesfarsit, cu lucruri, dealtfel, pe care.....MI LE DORESC SI MIE. :):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu