...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 24 ianuarie 2011

CHIAR REGRETI, CE SPUI CA...REGRETI???

Buna seara, dragii mei!

In aceasta seara, imi este cam lene sa scriu, asa ca mi-am ales un subiect "usurel", anume: "CHIAR REGRETI, CE SPUI CA...REGRETI???"

Dragii mei, cel putin din umilul meu punct de vedere, intotdeauna am considerat, ca "numitoare comune" in comportamentul tuturor oamenilor, urmatoarele:

- prostia (cu randul, fiecare dintre noi, in anumite momente am dat dovada de prostie);

- GRESEALA (nu exista om pe acest pamant care sa nu fi gresit, unii mai mult, altii mai putin, unii mai rar, altii mai des....insa, cu totii am gresit);

Ok, in mod clar, GRESEALA exista in comportamentul fiecaruia dintre noi. In plus, multi dintre noi, considera ca atunci cand gresesc, in functie si de gravitate, este musai sa mergi sa te spovedesti la un preot (mai cu seama femeile, cred acest lucru).

Eu, mai modest in gandire, consider ca daca ai pus seara capul pe perna si stii ca ai gresit fata de cineva, nu trebuie decat sa-ti faci rugaciunea inainte sa te culci, sa ai dialogul tau cu Dumnezeu, sa-i aduci la cunostinta ca ai inteles GRESEALA si....sa nu uiti a-i multumi pentru ca te-a facut s-o intelegi. In plus, a doua zi, daca exista posibilitatea s-o "repari", vei proceda in consecinta, iar daca nu mai exista aceasta posibilitate, trebuie musai sa ai puterea sa privesti in ochi persoana careia i-ai cauzat un prejudiciu, de orice natura ar fi si.....sa rostesti din tot sufletul cuvantul IARTA-MA.

Va propun sa analizam un pic, semnele dupa care poti realiza daca cineva, intr-adevar regreta GRESEALA si....daca, intr-adevar o sa-si schimbe comportamentul pe viitor.

Ca de obicei, n-am sa incep a expune nu stiu ce "teorii" de 2 lei, ci va propun spre gandire, un moment trait de mine, real 100%.

In anul 2009, exact in ziua cand s-a nascut baietelul meu, dupa ce, tot drumul de la Spitalul Elias si pana acolo, am plans ca un copil in timp ce conduceam masina, alaturi de Jungle Man (personajul din comentariile mele), am intrat in Catedrala situata in cartierul Titan, langa supermarketul Bila, la o statie dupa cimitirul care este pe traseul autobuzului 311, cum mergi in directia Macarale), cei din cartier, sigur o cunosc.

Am intrat in acea Catedrala, dorind sa cumpar o icoana si o cruciulita (baietelul meu se nascuse de cateva ore) si....sa-i multumesc lui Dumnezeu ca, desi....traisem si.....traiam inca, o perioada crunta pentru existenta mea, dupa ce slabisem 10 kg, aratam ca un cadavru viu si ma "taram" ca un caine, a avut grija ca baietelul meu sa se nasca sanatos.

Ulterior, acelei zile, de cate ori simteam ca trebuie sa merg la acea Catedrala, ma urcam in masina si ma indreptam spre ea, sa ma rog lui Dumnezeu si sa discut cu EL, Catedrala fiind si foarte aproape de mine, la 5 minute de mers cu masina).

Asa s-a intamplat si in acea zi, de care am sa va povestesc acum, cred ca se intampla prin luna mai sau iunie 2010 (uite ca nu mai retin exact). Asadar, ma aflam, din nou, in interiorul Catedralei, stateam in genunchi in fata Altarului si ma rugam la Dumnezeu, avand un dialog cu EL.

La un moment dat, aud o voce de barbat care rosteste in soapta:

"Ce ai sa-mi spui? Despre ce este vorba?"

Initial, pentru ca....din ce vazusem cand am intrat, credeam ca sunt singur in Catedrala, n-am realizat de unde vine acea voce de barbat, insa....imediat am auzit o voce de femeie, care tot in soapta, a rostit:

"Eeeee, parinte, am niste pacate sa-ti destainuiesc"

In acel moment, am realizat foarte clar ca, pe un scaun, in partea dreapta a Catedralei, o femeie se spovedea.

Ok, puteti sa ma judecati, sa ma faceti cum vreti, insa....fara sa vreau, am auzit ce a raspuns femeia dupa ce preotul a intrebat-o ce fel de pacate are sa-i destainuiasca:

"Eeeee, parinte, am pacate grele. Am facut betii, am facut sex anal si sex in grup".

Din nou, judecati-ma cum vreti, insa....cand, fara sa vreau (imi aduc aminte ca m-am si enervat pentru ca imi place sa fiu singur in biserica cand vorbesc cu Dumnezeu), am auzit ce a rostit in soapta acea femeie, n-am mai putut sa-mi fac nicio rugaciune, pur si simplu m-a bulversat, pentru ca....nu ma asteptam sa fiu martorul unei asemenea spovedanii.

Instant, mi-am spus in minte ca...."Uite ce femeie deosebita, in acceptiunea ei a considerat ca a GRESIT si....a simtit nevoia sa se spovedeasca, inainte de a-si indrepta GRESEALA".

Insa, imediat...am ramas cu gura cascata, asistand la continuarea dialogului:

Preotul ii spune: "Asa este, ai pacatuit grav si ai facut bine ca te-ai spovedit. Sa tii post si rugaciune".

Ce credeti voi ca-i spune acea femeie, preotului???

"Parinte, N-AM VRUT SA PACATUIESC (!!!!!!), INSA.....STITI CUM SUNT BARBATII, ITI CER SA FACI SEX ANAL, SA FACI SEX IN GRUP, SA FACI SEX ORAL SI SA BEI CU EI" (!!!!!!)

Baiiiiiii, fratilor, cand am auzit ce i-a spus distinsa "doamna" preotului, imi venea sa ma ridic si s-o iau la palme.

Am vazut "rosu" in fata ochilor si imi era sila ca ma aflu in aceeasi biserica cu o astfel de persoana.

N-am plecat din Catedrala, ci m-am asezat cumintel pe unul dintre scaunele existente, asteptand sa iasa de sub "sutana" preotului si....sa-i vad "moaca".

Pana a iesit, incercam sa mi-o imaginez, daca are fata de "penala" sau....de mironosita, pe care, daca indraznesti s-o intrebi pe strada cat este ora, se uita la tine de parca, ai vrea s-o violezi.

Nu stiu de ce, am pariat ca....ARE O FIGURA DE MIRONOSITA :):)

Dupa 2 minute, a iesit de sub "sutana" preoteasca, o distinsa doamna, exact asa cum mi-o imaginam a fi, adica....cu o figura de "ingenua" si mironosita, nici cu un fulg sa n-o atingi, plecand "tantosa" din Catedrala.

Cu ocazia asta, mi s-a confirmat inca o data ca, tocmai MIRONOSITELE, sunt infinit mai "penale" decat, culmea....cele pe care, chiar ele, le arata cu "degetul", insa....nu asta este important.

Cu adevarat important, este sa intelegeti ca....TOCMAI, PRIN SCUZELE PE CARE A INCERCAT SA-SI EXPLICE BETIILE SI SEXUL IN TOATE FELURILE CU PUTINTA, A ARATAT FOARTE CLAR CA, NU-SI ASUMA GRESELEILE, CI....S-A SPOVEDIT DIN COMPLEZENTA, INCERCAND ASTFEL, SA SE AUTOSUGESTIONEZE CA A SCAPAT DE PACATE.

Fie vorba intre noi, acele pacate ale ei, imi par infinit mai mici decat pacatul de a AMAGI, DE A MINTI, DE A FI IPOCRIT, DE A FI DUAL IN COMPORTAMENT, samd.

Insa, inchei acest mesaj, intrebandu-va:

Dupa "demonstratia" data de distinsa doamna, care a gasit imediat vinovatii, anume, barbatii, credeti voi ca regreta in vreun fel pacatele (ma rog, cele in acceptiunea ei) si....n-o sa le mai repete???

Bai, fratilor, ca sunt idiot, deja o stiti cu siguranta, insa....as pune ramasag ca, din luna mai sau iunie 2010, pana in aceasta seara cand scriu acest comentariu, distinsa doamna, a mai repetat cu siguranta "pacatele" pentru care s-a spovedit.

SA TINETI MINTE:

Cand cu adevarat simti ca vrei sa te schimbi, NICIODATA, DAR....ABSOLUT NICIODATA, NU VEI INCERCA SA GASESTI SCUZE PENTRU CEEA CE CONSIDERI CA AI FACUT GRESIT !!!!

Credeti cumva ca, daca, intamplator, as cunoste-o pe distinsa doamna, ar recunoste vreo data ca, in comportamentul ei, au avut loc toate cele spuse preotului????

:):):):):) Imi vine sa rad. :):)

Ooooooo, nici vorba, sa vezi ce mi-ar mai baga din "top" cu d-alea "grelele".....iubire, relatie serioasa, spiritualitate, rostind atat de duios "Motanele, tu vrei doar sex de la mine, pentru ca ai o relatie", etc, etc, insa.....daca as privi-o in ochi, fie si pentru 1 minut, as sti, tot ce a stiut si preotul :):):)

Intotdeauna am fost extrem de intelegator cu GRESEALA (cu totii putem fi rataciti un timp), insa....am fost neiertator, atunci cand mi-am dat seama ca, respectivul, nu numai ca nu-si recunoaste vina, insa....nici nu vrea sa se schimbe, in ciuda a tot ce rosteste in discutii. :):)

2 comentarii:

  1. care e adelina sau yna...ca pura curiozitate

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru "anonim": Buna dimineata! Sincer, nu stiu la cine si la ce te referi?? N-am inteles. Adelina sau yna???

    RăspundețiȘtergere