...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 1 iulie 2023

IMBECILILOR, INCEPETI SA SACRIFICATI URSII CARE S-AU INMULTIT FARA MASURA, PENTRU CA VOM AJUNGE SA NU MAI IESIM DIN HOTELURI IN STATIUNILE MONTANE!

Buna seara, dragii mei!

Sunt la Poiana Brasov, cazat la Hotel Alpin, iar acum 30 de minute era SA DAU NAS IN NAS CU URSUL!

Mai exact, pe la ora 22 (culmea, nici nu stiu de ce!), in loc sa aleg a petrece seara intr-unul dintre confortabilele restaurante ale hotelului, am ales sa imi fac plimbarea de seara (pe care o fac aproape zilnic din momentul in care am facut infarctul) prin statiune. 

Asadar, am mers pe jos de la Hotel Alpin pana la Hotel Escalade, si, fiind prudent, am spus sa nu mai urc inca vreo 100-150 de metri pana la baza partiei, TOCMAI DE TEAMA SA NU DAU NAS IN NAS CU URSUL, asa ca am facut cale intoarsa.

Si, cum ma intorceam eu linistit spre Hotel Alpin, exact in dreptul parcarii mari (de unde pleaca si autobuzul 20) ma opreste un grup de 4 persoane atentionandu-ma sa nu mai inaintez pentru ca ursul tocmai ce traversase strada si intrase intr-o mica portiune impadurita de langa Hotelul Alpin.

Grupul de persoane era din Brasov si tocmai ce voia sa faca o mica plimbare prin statiune (asadar, nu era greu sa se intoarca in oras), INSA EU TREBUIA SA AJUNG NEAPARAT LA HOTEL! Dar, cum??? :)))) Pentru ca trebuia sa trec pe langa acea portiune impadurita (unde intrase ursul) si, cel mai grav, cand faceam la stanga sa merg spre hotel, trebuia sa urc pe o straduta foarte putin circulata (la acea ora) si care era in acelasi perimetru unde intrase ursul!!!

Un barbat din respectivul grup mi-a spus ca daca, Doamne Fereste, dam nas in nas cu ursul (si acesta se ia dupa noi) trebuie sa-i aruncam ceva (sapca, sacosa, jacheta) pentru ca ursul este foarte curios si, oprindu-se sa cerceteze, castigam timp sa fugim! :))))

Pfff, situatia nu arata deloc bine, insa SALVAREA a venit de la o intrebare pusa de consoarta mea, concomitent cu AMABILITATEA EXTRAORDINARA a respectivului barbat (am inteles ca era avocat in Brasov).....adica, la intrebarea consoarte mele "Cand plecati spre Brasov, nu mergeti spre Alpin, pentru a ne lua si pe noi?".....respectivul barbat (sa-i dea Dumnezeu sanatate) a raspuns promt...."Dar, va duc pana la Alpin, cum sa nu!"....

Si, ne-a dus! Era vorba despre 250-300 metri, insa pentru a ne duce pe noi, au ramas in parcarea mare ceilalti 3 membrii ai grupului!

Cand am ajuns in parcarea de la Hotel Alpin, un echipaj de politie si unul de la Smurd ne-au spus sa intram imediat in masina pentru ca URSUL ESTE PRIN PARCARE! (exact in acel moment am primit si alerta pe telefonul mobil vis-a-vis de prezenta ursului)

Bineinteles, ca nu puteam sa abuzam de amabilitatea domnului care a fost si asa extraordinar de dragut cu noi (si, pe care-l asteptau prietenii), asa ca am coborat din masina si am fugit spre intrarea in hotel...

Ba, fratilor, FAPTUL CA LOCUIM INTR-O TARA ABSOLUT MINUNATA dar care este condusa de niste oameni din ce in ce mai prosti si nepriceputi este o evidenta de care stim cu totii, insa la modul cel mai serios ar trebui sa se puna, CAT MAI URGENT, in aplicare ordinul semnat de fostul ministru al mediului, Tanczos Barna, care aproba uciderea a 500 de ursi (dupa o perioada inacceptabil de mare in care acestia au fost protejati PROSTESTE!), in caz contrar, se va ajunge ca in statiunile montane sa nu mai poti iesi din hoteluri si pensiuni!

Asadar, IMBECILILOR, lasati la o parte ORGOLIUL si puneti cat mai urgent ordinul in aplicare (chiar daca l-a dat un ungur!), pentru ca nu este normal ca TURISTUL sa fie fugarit prin statiune de un urs din ce in ce mai tupeist si agresiv!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu