...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 13 iulie 2023

DACA NU ERA MIZA POLITICA, TIND SA CRED CA NU INTERESA PE NIMENI CONDITIILE MIZERABILE DIN AZILELE DE BATRANI.

Buna seara, dragii mei!

Cred ca este pentru prima data cand, luand stiinta de un scandal (cel al azilelor de batrani), desi m-am documentat destul de serios, NU M-AS RISCA IN A EXPUNE O PARERE RADICALA.

Dupa cum cei care imi citesc blogul o stiu prea bine, doamna Gabriela Firea nici pe departe nu face parte dintre politicienele pe care macar sa le accept, cu atat mai putin sa-mi si placa! Cu toate acestea, un lucru-mi pare clar:

SCANDALUL AZILELEOR DE BATRANI ESTE UN SCANDAL MENIN A O NEUTRALIZA DIN CURSA PENTRU PRIMARIA CAPITALEI!

Din umilu-mi punct de vedere, sunt tentat sa cred acest lucru, desi...ATENTIE MARE, sunt unul dintre cei care acum 3 ani, mi-am intrerupt o partida de pescuit pentru a ma asigura ca ajung A VOTA IMPOTRIVA GABRIELEI FIREA pentru conducerea Primariei Bucurestiului! (doar asa am ajuns a-l vota pe Nicusor Dan!)

De ce sunt tentat a spune ca tot ceea ce se intampla in aceste zile are DOAR miza de a o neutraliza pe doamna Firea?

Simplu....AZILELE GROAZEI nu sunt doar in Bucuresti, ci in toata tara, iar, in plus, de starea absolut deplorabila a acestora SA NU-MI SPUNETI CA NU SE STIA IN MEDIUL POLITIC, indiferent de coloratura!

DAR, PE NIMENI NU A INTERESAT ACESTE ORORI !!!

Mai tind sa cred si faptul ca ACEI JURNALISTI care au facut in aceste zile sa izbucneasca scandalul, nu au facut-o din APASAREA fata de conditiile inumane in care foarte multi dintre batranii care ajung in azile (altele decat cele de lux) isi traiasc ultima perioada de viata! MULT MAI PROBABIL AU FACUT-O PENTRU CA ASA LI S-A "ORDONAT" DE CATRE UN GRUP DE INTERES care nu doreste sa o vada pe Firea (din nou) primarita a Bucurestiului.

SINCER, NICI EU NU DORESC SA O VAD (din nou) PRIMARITA, CONTEXT CARE MA VA FACE SA VOTEZ CU ORICINE AR CANDIDA IMPOTRIVA ACESTEIA!

Acum, cine cunoaste destul de bine SISTEMUL, stie si faptul ca un asemenea scandal nu izbucneste fara a intruni anumite aprobari tacite, context care ma face sa ma gandesc ca, daca sotul doamnei Firea, vestitul si bogatul primar al Orasului Voluntari (mister Pandele), nu va reusi sa-i potoleasca doamnei SETEA DE PUTERE si sa o determine sa isi consume in liniste viata de lux cu care a cadorisit-o Dumnezeu, s-ar putea sa izbucneasca si alte SCANDALURI (cu iz penal)....:)))))

Bineinteles ca, nu pot crede, in ruptul capului, ca domnul Pandele (din pozitia de primar) sau doamna Firea (din pozitia de sora a celei care lucra in domeniul asistentei sociale a judetului Ilfov), NU AU AVUT STIINTA DE CONDITIILE MIZERABILE IN CARE ISI DUCEAU ULTIMA PARTE A VIETII ACEI BIETI BATRANI !!!

Dupa cum se poate vedea, au aparut in presa dovezi irefutabile ca patronul azilelor din Voluntari care fac obiectul scandalului este un apropiat al doamnei Firea, acesta fiind angajat la cabinetul de senator al doamnei Firea....ceea ce nu mai lasa loc de vreun comentariu...

Supararea mea este alta:

Daca nu ar fi existat miza celui care va castiga Primaria Bucurestiului (iar, doamna Firea se pare ca era clar favorita), SUNT TENTAT A CREDE CA NU INTERESA PE NIMENI CHINUL IN CARE TRAIAU ACEI BATRANI IN AZILELE GROAZEI !!!

PS: Din nou, TIND SA CRED ca partea amuzanta a acestui episod o reprezinta foarte posibila BUCURIE a lui Marcel Ciolacu, convins fiind ca dupa eventuala castigare a bataliei pentru Primaria Bucurestiului, doamna Firea, AMBITIOASA CUM O STIM, si-ar fi indreptat privirea catre.....COTROCENI! :))))

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu