...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 28 iunie 2023

CRIMA DE LA CRAIOVA, PARE O CRIMA CU PREMEDITARE...

Buna seara, dragii mei!

Astazi mi-a atras atentia un eveniment absolut infiorator petrecut in gradina botanica din Craiova, urmare caruia o fata in varsta de 14 ani a fost ucisa, un tanar de 19 ani se zbate intre viata si moarte la spital, iar, agresorul, un alt tanar in varsta de 17 ani,  va ajunge in puscarie pentru multa vreme.

Pe scurt, din ceea ce a relatat criminalul in fata anchetatorilor (sper ca, nu suficient de naivi incat sa-l si creada), groaznicul eveniment s-a derulat dupa cum urmeaza:

Fata in varsta de 14 ani se plimba cu tanarul in varsta de 19 ani in gradina botanica, moment in care s-au intersectat cu viitorul criminal. Acesta, a privit-o insistent pe fata, gest care l-a facut pe tanarul care o insotea sa-l intrebe de ce o priveste asa. Raspunsul primit de la viitorul criminal a fost o injuratura, moment in care tanarul care o insotea pe fata i-a dat o palma acestuia.

Dupa ce a incasat palma, viitorul criminal s-a indepartat cativa pasi, a scos din rucsac o masca pe care si-a pus-o pe fata si o MACETA cu care s-a napustit asupra tanarului care se plimba cu fata si care il palmuise, injunghiindu-l in gat, abdomen si picior.

Fata, speriata, a inceput sa tipe, moment in care a fost si ea injunghiata cu bestialitate de catre agresor, in final, aceasta pierzandu-si viata.

AICI INCEPE INCREDIBILUL!

Din spusele criminalului, dupa comiterea abominabilei fapte, acesta si-a continuat drumul LINISTIT, ba chiar a fost oprit de catre o patrula a politiei locale (!!!) care l-a intrebat unde merge, insa politistilor nu li s-a parut nimic suspect in raspunsul tanarului care le-a spus ca s-a plimbat putin prin gradina botanica si merge acasa!!!

NU TREBUIE SA FI FOARTE INTELIGENT pentru a te intreba cum naiba de patrula politiei locale nu a observat foarte probabilele urme de sange de pe mainile si hainele criminalului, ca doar nu poti aplica cuiva nenumarate lovituri cu maceta FARA SA TE PATEZI DE SANGE!!!

In plus, criminalul a declarat in fata anchetatorilor ca nu ii cunostea pe cei doi care i-au cazut victime (fata de 14 ani si baiatul care o insotea) insa, fireste, se pune intrebarea de unde pana unde un tanar de 17 ani care se plimba prin gradina botanica are in rucsac O MASCA SI O MACETA cu ajutorul carora sa casapesca doi tineri???!!!

Din umilu-mi punct de vedere, am retineri foarte serioase ca criminalul nu isi cunostea victimele, inclinand sa cred ca A FOST O CRIMA CU PREMEDITARE, cel mai probabil, marul discordiei reprezentandu-l fata in varsta de 14 ani.

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu