...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 4 iulie 2023

FRANTA...SAU CEEA CE SE INTAMPLA INTR-O TARA CONDUSA DE UN FATALAU!

Buna seara, dragii mei!

Cazul TANARULUI DELICVENT de origine africana ucis de catre politistii francezi mi-a adus aminte de cazul unui alt individ afro american din SUA, purisan, la vreo 40 de ani, MULT MAI DELICVENT decat pustiul din Franta, pentru care, la acea vreme, penibilul octogenar care conduce America A INGENUNCHIAT, solicitand intregului mapamond sa faca la fel...

Zilele acestea Franta s-a aflat sub o teroare deplina! Nici nu este de mirare atata timp cat este condusa de un FATALAU inversunat sustinator a tot ce pana acum cativa ani ERA CONSIDERAT ANORMAL, insa partea cea mai dramatica imi pare cum acel nefericit politist francez care a tras in delicventul pusti de origine africana, ESTE PUS LA ZIDUL INFAMIEI SI URMEAZA A FI CONDAMNAT PENTRU CA SI-A APARAT VIATA!

Cand esti politist in Franta, iar la primele ore ale diminetii ai de-a face cu niste derbedei dubiosi de origine africana care conduc un Mercedes cu viteza mare, pe banda de autobuz, FARA SA AIBA PERMIS DE CONDUCERE, si in loc sa se supuna cerintelor legale de a opri motorul masinii si a ramane la dispozitia organelor politienesti, AMBALEAZA MOTORUL SI DEMAREAZA IN TROMBA, desi in fata masinii exista doi politisti care vor sa opreasca masina, nu stiu cat de ilegala este folosirea armei!!!

CE SE INTAMPLA DACA DELICVENTUL DE ORIGINI AFRICANE CAND A DEMARAT IN TROMBA, ACROSA PE VREUNUL DINTRE CEI DOI POLITISTI, OMORANDU-L???

Probabil, nimic! Statisticile ar mai fi adaugat inca un politist ucis de catre un CETATEAN MAGREBIAN certat cu legea inca din frageda tinerete!

Asa, insa, daca victima a fost DELICVENTUL DE ORIGINE MAGREBIANA, toate organele satului francez, in frunte cu FATALAUL SUPREM au concluzionat ca asa ceva este de neacceptat!

Nimeni nu intreaba DE CE DELICVENTUL DE ORIGINE AFRICANA NU S-A SUPUS CERINTEOR LEGALE ALE POLITISTILOR, caz in care nu s-ar mai fi ajuns la o asemenea grava situatie!!! 

Mai mult ca sigur ca, si de aceasta data, se va ajunge la concluzia ca A FOST VORBA DESPRE RASISM, iar delicventul magrebian a fost victima cetateanului european cel rau!

CONCLUZIE!

Sincer, putin imi pasa de tot ceea ce se intampla in tari precum Franta sau Germania, tari care in ultimii 50-60 de ani au facut tot ceea ce le sta in putinta sa-si bata joc de ORIGINILE SI TRADITIILE LOR, primind zeci de milioane de imigranti, MAJORITATEA NISTE DELICVENTI, insa ma gandesc cu groaza ca si Romania a intrat deja pe acest dezastruos drum!

Bineinteles, DOAR O PARERE! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu