...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 10 martie 2023

INTERZICETI TOTAL RECLAMA LA "PACANELE" SI PARIURI SPORTIVE!

Buna seara, dragii mei!

S-au scris mii de articole despre DEPENDENTA DE JOCURI DE NOROC, psihologii si-au dat cu parerea, desi, multi dintre ei nu au jucat in viata lor la pacanele (vorbind doar din carti!), ba, mai mult, unele dintre persoanele publice purtatoare de "coaie" (nota: termenul exista in DEX) precum indragitul actor Alex Mihai (am dat doar cel mai recent exemplu) au ales sa vorbeasca SINCER despre acest dezastru al dependentei de jocurile de noroc!

Dupa cum multi dintre voi cunoasteti, am un baiat care va implini in curand 14 ani si, din nefericire, l-am surprins vizionand pe youtube filmulete unde niste NEMERNICI (veti intelege mai tarziu de ce ii numesc astfel!) aratau auditoriului cum prind ei "septarii" (cea mai mare carte la niste jocuri cu fruncte) pe o miza de 100-200 lei "mana" (adica, pentru necunoscatori, pretul pentru o apasare de buton)....

M-am infuriat teribil! Am simtit cum mi se ridica sangele la cap, iar intentia mi-a fost sa-i iau telefonul si sa-l rup, dar m-am abtinut!

Apoi, pentru prima data de cand s-a nascut, am inceput sa-i explic cum sta treaba cu unul dintre cele mai mari dezastre care se pot intampla in viata linistita a unui tanar....DEPENDENTA DE JOCURILE DE NOROC!

Bineinteles ca, desi m-a ascultat plictisit, NU M-A CREZUT!

Nu m-a crezut, spre exemplu, ca acei NEMERNICI care se filmeaza cum joaca ei pe 100-200 lei mana la "septari", pot fi intelesi cu firmele de pariuri sau cazinouri pentru a juca pana prind "septarii" pe o miza mare, FARA SA-I COSTE NIMIC, firmele suportandu-le joaca...

Iar, fraierii, privind inregistrarea pe internet, vad cun unul s-a "imbogatit" dupa ce a prins, spre exemplu, "septarii" pe o miza de 100-200 lei mana....

In randurile ce urmeaza nu voi vorbi doar fiului meu, ci oricarui tanar care doreste sa asculte parerea unui BATRAN HALADIT, ros de lanturi grele in ceea ce priveste viciile vietii de noapte! (mai putin drogurile, de care nu m-am atins niciodata!)

Ok, sa incepem!

DIN START, OPINEZ CA IN MOMENTUL IN CARE DECIZI CA TREBUIE SA TE OPRESTI DIN A JUCA LA PACANELE SAU PARIURI SPORTIVE, NU-TI PROPUNE SA NU O MAI FACI NICIODATA!

Stiu, stiu, stiu, caraghiosii de PSIHOLOGI (fara a generaliza!) nu vor fi de acord cu ceea ce tocmai am sustinut, pentru simplul si unicul motiv ca nu au jucat la pacanele si nu au picatura de experienta cu acest viciu.....EI VORBESC DOAR DIN CARTI!

Asadar, opinez ca niciun cetatean nu va putea sa renunte la a juca la pacanele si pariuri sportive, daca nu va accepta cel mai important lucru:

BANII PE CARE I-AI PIERDUT PANA ATUNCI, NU-I MAI POTI RECUPERA ABSOLUT NICIODATA! 

Din acel punct trebuie sa pleci cu gandirea si SA "MARCHEZI" PIERDEREA, adica sa ti-o asumi si sa o accepti!

Dupa care, fara a-ti face juraminte si promisiuni ca NU VEI MAI JUCA NICIODATA, incearca sa accepti faptul ca pacanelele (mai ales in ziua de astazi!) sunt niste aparate controlate in timp real cu ajutorul salturilor imense facute in ultimii 10-15 ani in domeniul IT, astfel ca....in timp ce tu esti transfigurat in fata unui aparat nenorocit, pierzandu-ti si ultimul leu, UN SMECHER sta in fata unui monitor (ma refer la un salariat al cazinoului) si te priveste cat de prost esti! 

Este obligatoriu sa accepti si acest lucru!

NOTA: stiti de cate ori am auzit din gura a zeci de amici ca "gata, am terminat-o definitiv cu pacanelele!"....????? :))))))

Eu am inceput sa joc la pacanele de pe la 18 ani, dar, desi am avut si eu destule pierderi (mai ales pe la 30-35 de ani), niciodata, dar, absolut niciodata nu am ajuns in situatia in care sa nu am ce sa mananc sau sa fumez (pe vremea cand fumam), sa amanetez ceva (Doamne Fereste!), sa imprumut bani si sa nu-i mai inapoiez samd....

DIN FERICIRE, AM STIUT SA GESTIONEZ DESTUL DE BINE ACEASTA DISTRACTIE, INSA SUNT CONSTIENT CA NU TOTI OAMENII POT SA AIBA CONTROLUL MEU!

Degeaba, la nervi, dupa o noua suma importanta pierduta iti spui "gata! nu mai joc niciodata", cand mult mai corect ar fi sa-ti spui:

"OK! AM PIERDUT! ASADAR, INCA O DATA MI S-A DEMONSTRAT FAPTUL CA INDIFERENT CATI BANI AS JUCA, REZULTATUL ESTE ACELASI! TREBUIE SA ACCEPT CA NU II POT INVINGE NICIODATA (pe cazinouri)....!"

Fratilor, in momentul in care CREIERUL vostru ajunge in mod cinstit (nu sa va mintiti singuri!) la concluzia ca indiferent cati bani pui la bataie, NICIODATA NU VEI PUTEA INVINGE CAZINOUL (live sau virtual), vei constata ca acea tendinta de a juca se va diminua considerabil!

Apoi, fara sa-ti faci acele promisiuni stupide ca nu mai joci niciodata, trebuie sa te gandesti la "miza" pe care joci! Asadar, daca accepti faptul ca niciodata nu vei invinge "pacaneaua", vei constata ca nu vei mai gasi nici motivatia sa joci pe miza mare (de la 10 lei mana in sus, ajungandu-se si la mize de 100-200 lei mana).....si vei juca, atunci cand ai chef, pe o miza de 1-2 lei mana. (pentru distractie)

Stiu, multi veti spune ca bat campii si asa ceva este imposibil! Dar, gresiti fundamental!

DEGEABA VA JURATI PE COPII, MAME, SURORI, TATI, DUMNEZEU SI SFINTI CA NU VETI MAI JUCA LA PACANELE NICIODATA (oare, nu v-ati plictisit???), in conditiile in care "promisiunea" va tine de la cateva zile la maximum cateva luni....

ASTFEL, NU VA VETI VINDECA NICIODATA! DAR, ABSOLUT NICIODATA!

Scumpii mei, in momentul in care in interiorul creierului tau AI ACTIVAT ACEL "MONSTRU" CARE ITI SPUNE SA JOCI PE MIZE DIN CE IN CE MAI MARI, indiferent la cati "psihologii curului" mergi sa te vindeci, NU VEI REUSI SA OMORI "MONSTRUL"!

"MONSTRUL" VA RAMANE IN CREIERUL TAU TOATA VIATA, insa, daca esti destept, poti transforma acel "monstru" intr-un "soricel" care sa te mai "gadile" din cand in cand, fara prea mare deranj financiar....

Sunt sute de milioane de persoane in aceasta lume care se intreaba cum reusesc unii sa GESTIONEZE situatia cand isi incearca sansa la jocurile de noroc, fara sa-si pericliteze deloc situatia financiara...

Raspunsul este simplu! 

ACCEPTA CA NU VEI INVINGE NICIODATA CAZINOUL, astfel ca....daca intr-o zi simti nevoia sa joci la pacanele, ia-ti o suma de bani pe care sa o suporti a o pierde, du-te si joaca....DAR INAINTE SA INTRI IN SALA DE JOC SAU SA ACTIVEZI SESIUNEA "JOCURI" DE PE SITE-UL CAZINOULUI, ACCEPTA UN LUCRU.....FAPTUL CA VEI PIERDE TOTI BANII SI DOAR ITI PLATESTI DISTRACTIA!!!!

Acest rationament neinsemnat face diferenta intre putinii oameni care isi incerca sansa din cand in cand la jocuri de noroc si acei nefericiti care joaca in exces si pierzand totul ajung sa doarma pe strada!

NESTRUNITA CORESPUNZATOR, ACEASTA DISTRACTIE SE POATE TRANSFORMA INTR-UN DEZASTRU TOTAL!

Aproximativ aceste lucruri am incercat sa i le explic fiului meu, insa trebuie sa recunosc ca intampin o mare problema in faptul ca RECALAMELE LA JOCURILE DE NOROC SUNT ABSOLUT PESTE TOT, de la autobuze, tablouri publicitare, televiziune, reviste, ziare, site-uri...

Ca sa dau doar un exemplu, ma uitam la Ilie Dumitrescu care face reclama pentru Superbet, si ne arata cum pariaza el! :)))))

IMI VINE SA RAD!

Pai, Ilie Dumitrescu este unul dintre cei mai echilibrati financiar oameni din fotbal, care bineinteles ca nu arunca cu bani in pacanele si pariuri sportive! Dar, imaginea lui in reclamele Superbet CONTRIBUIE LA DEZASTRUL DIN VIETILE UNOR MII SI MII DE TINERI care ajung dependenti de aceste jocuri de noroc!

Ce sa mai spun despre reclamele cu Rubi, Bianca sau Cruduta, tot la jocuri de noroc.....:))))

Da! Din umilu-mi punct de vedere, ORICE RECLAMA LA JOCURI DE NOROC AR TREBUI INTERZISA TOTAL!

Dar, dupa cum vedeti, pe senatorii si deputatii Romaniei ii doare fix in cur de faptul ca aceste cazinouri si firme de pariuri obtin castiguri absolut fabuloase din jocurile de noroc, iar, mai nou, PRIN RECLAME, pur si simplu au ajuns sa sufoce societatea!

Fratilor, faceti-va creierul sa accepte faptul ca, indiferent de sumele puse la bataie sau strategia de joc abordata, BANII, IN FINAL, TOT IN CASIERIILE CAZINOURILOR AJUNG! 

Dupa ce veti reusi sa acceptati acest lucru, veti constata ca dependenta de aceste jocuri se va transforma intr-o nevinovata si nesemnificativa placere de a juca, DIN CAND IN CAND, pe mize mici!

Nu va jurati ca nu mai jucati niciodata la jocuri de noroc! Incercati doar sa imblanziti "monstrul"!

Bineinteles, DOAR O PARERE! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu