...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 8 martie 2023

DOAMNA ROXANA COJOCEA, SA CERI 300-400 DE EURO/NOAPTE PE O CAMERA DE HOTEL IN POIANA BRASOV IN TIMPUL FESTIVALULUI MASSIF ESTE ABSOLUT REVOLTATOR!

Buna seara, dragii mei!


Scumpii mei, cine ma cunoaste nu poate sa nege faptul ca SUNT UN SUSTINATOR FANATIC AL TURISMULUI ROMANESC!

De foarte multi ani cunoscutii mei nu inteleg cum pot sa accept, spre exemplu, sa platesc o groaza de bani pe doua saptamani de vacanta (doua camere rezervate) intr-un hotel de 4 stele din statiunea Mamaia, cand, cu acei bani, pot merge in mai toata lumea...

De asemenea, sunt multi dintre cunoscutii mei care nu inteleg cum pot petrece de ani de zile (vreo 6) Craciunul in Poiana Brasov, platind un pret destul de piperat pentru romanul de rand, cand, cu acei bani, pot petrece in statiuni montane occidentale....

SI, CU TOATE ACESTEA, EU RAMAN UN FANATIC SUSTINATOR AL TURISMULUI ROMANESC!

Dar....

Ieri seara am luat la cunostinta despre faptul ca doamna Roxana Cojocea, presedinta Organizatiei Patronale de Turism Poiana Brasov a declarat ca recentul FESTIVAL DE MUZICA MASSIF desfasurat weekend-ul trecut in Poiana Brasov, NU A ADUS CASTIGURI FINANCIARE PENTRU HOTELIERII DIN STATIUNE, la festival participand, in mare parte, brasoveni, pe langa foarte multi pustani care s-au cazat in apartamente prin AirBNP. (habar nu am ce inseamna)

Doamna Roxana Cojocea, pe bune????? :))))))

Pai, daca tot va plangeti presei ca festivalul nu a adus castiguri pentru hotelierii din Poiana Brasov, poate ar fi CORECT sa specificati auditoriului si cam care erau preturile la camere/pe noapte in aceste hoteluri din Poiana Brasov, in perioada desfasurarii festivalului!

Haideti ca va ajut eu!

Toata lumea care ma cunoaste, stie prea bine ca atunci cand merg in Poiana Brasov, fie ca o fac de Craciun (obligatoriu) sau in timpul anului, MA CAZEZ DOAR LA HOTEL ALPIN!

Din umilu-mi punct de vedere (fara a-i face reclama), Hotelul Alpin intruneste cam tot ce isi pot dori niste parinti care vor sa se si distreze (spre exemplu, de Craciun, unde sunt petreceri seara de seara), dar vor ca si copiii sa se simta bine si sa aiba diverse activitati! (animatoare, ping-pong, biliard, jocuri video, petreceri), fara a mai vorbi despre piscina, bucatarie, luxul din camere si apartamente samd. 

NOTA: Pentru a da doar un exemplu,  Hotelul Teleferic care este la mare concurenta cu Hotelul Alpin, imi pare foarte deficitar la servicii in ceea ce priveste distractia copiilor. 

INSA, ATENTIE MARE!!!!

Fara sa am dorinta de a participa la festivalul Massif, intamplator, vinerea trecuta am sunat la Hotel Alpin pentru a discuta pretul "pachetului" pentru mini vacanta de Paste (3 nopti de cazare, cu pachetul aferent), ocazie cu care AM INTREBAT SI CAT ESTE O CAMERA/NOAPTE IN ACEL WEEKEND (cel cu festivalul), gandindu-ma ca poate dau o fuga pana la Poiana...

Fratilor, raspunsul primit m-a blocat, pur si simplu:

"Cu reducere, pentru ca sunteti CLIENT FIDEL, va costa 300 euro/noapte, in care aveti inclus micul dejun."

Pffff! Dupa ce am tras adanc aer in piep, am intrebat inca o data...."Cat spuneti doamna ca ma costa o camera pe noapte????....300 DE EURO???".

......."Da, domnule, 300 euro, cu reducere pentru ca sunteti client fidel".

Fratilor, ADOR Hotelul Alpin, insa si daca as avea in cont 500 mii de euro, nu as putea sa dau 300 euro/noapte, cu mic dejun!

Pe bune????? Cum sa dai acesti bani pe o noapte de cazare cu mic dejun, chiar si intr-un hotel ale caror camere si servicii arata absolut impecabil?!?



Dupa ce mi-am luat gandul de a petrece wekend-ul in Poiana Brasov, de curiozitate, am sunat la Hotel Escalade (apropiat de partie) pentru a intreba daca mai au camere si cat costa!

Bineinteles ca, si la Hotel Escalade preturile erau identice.....3000 lei pentru doua nopti de cazare cu mic dejun.....atentie mare!!!!.....cu diferenta ca, desi este un hotel dragut si cochet, Hotelul Escalade nu se poate compara cu luxosul Hotel Alpin.

Asadar, distinsa doamna Cojocea, cum puteti sa va plangeti ca Festivalul Massif nu a adus castiguri pentru hotelierii din Poiana Brasov, sau, mai grav, ca acei tineri participanti (cu miile) au preferat sa se cazeze la apartamente in Brasov??????

Doamna Cojocea, REPET! Daca eu, un fanatic sustinator al turismului romanesc, care anual cheltuiesc foarte multi bani pe vacantele si mini-vacantele pe care le petrec in toata tara (Mamaia, Poiana Brasov, Sibiu, Timisoara, Cluj, zona manastirilor din Moldova samd) AM FOST PUR SI SIMPLU ORIPILAT DE PRETURILE CAMERELOR IN TIMPUL FESTIVALULUI MASSIF, ce pretentii puteti avea la acei extrem de multi romani care au renuntat de foarte multi ani sa mai CREDITEZE turismul romanesc, preferand strainatatea....?????

Festivalul Massif trebuia sa aduca turisti in Poiana Brasov, CORECT! Dar, acest lucru nu trebuia sa insemne ca acei turisti trebuiau sa plateasca niste preturi absolut aberante pe cazare si mancare!

Cu toata dragostea mea fata de Poiana Brasov si Hotel Alpin, daca preturile vor creste in continuare, astfel cum s-a intamplat incepand cu martie 2020....imi este tare teama ca nu este departe momentul in care si aceasta superba statiune montana va avea soarta statiunii Mamaia din vara trecuta....

Bineinteles, DOAR O PARERE! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu