...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 23 martie 2022

VOLODIMIR ZELENSKY TINE DISCURSURI IN TOATA LUMEA DESPRE TRAGEDIA PE CARE O TRAIESTE UCRAINA, IAR ULTERIOR RADE CU GURA PANA LA URECHI SI ARE CHEF DE GLUME CU ZIARISTELE!

Buna seara, dragii mei!

Sincer si din tot sufletul: PRIVESC SI NU-MI VINE A CREDE! Bai, am vazut foarte multe la viata mea, dar asa ceva jur ca mintea mea nu poate accepta!

De aproape o luna de zile, ZILNIC, ne sunt prezentate la televizor imagini cu orasele ucrainiene absolut devastate de bombardamentele rusilor, ca sa nu mai vorbesc despre imaginile cu mamele ucrainience care-si tin copiii strans la piept prin statiile de metrou, asezate pe paturi samd.

In acelasi timp insa, PENTRU A DOUA OARA (pentru ca am mai vizionat un filmulet zilele trecute), am avut ocazia sa privesc un videoclip prezentat in presa (si nu cea ruseasca) care-l arata pe Volodimir Zelenski in momentul in care este intervievat de catre niste ziariste cu privire la....cu cati sefi de stat dialogheaza zilnic, moment in care acesta pare foarte relaxat si pus pe glume, pe langa faptul ca rade cu gura pana la urechi....

ATENTIE MARE!

Repet! Pentru a DOUA OARA (!!!) am avut ocazia sa vad un Volodimir Zelenski extrem de relaxat, CARE RADE SI FACE GLUME, pentru ca prima data l-am vazut in filmuletul in care aparea cum vorbeste la telefon cu acel primar care fusese eliberat de rusi....

Bai, voi l-ati privit pe Vladimir Putin in aparitiile tv de cand a inceput razboiul???? ESTE TOTAL SCHIMBAT! Pare obosit, extrem de incordat si preocupat! Pentru orice individ care se pricepe la LIMBAJUL TRUPULUI, este clar ca presedintele rus traieste intr-o tensiune imensa, fiind constient ca daca pierde razboiul, Rusia nu va mai exista ca MARE PUTERE! Iar acest lucru se observa pe figura lui Vladimir Putin!

Uitati-va la acest Zelenski !!!! Pozele de mai jos reprezinta niste capturi din momentul interviului! Daca, insa, privesti videoclipul, SOCUL ESTE SI MAI MARE! Relaxarea si buna dispozitie pe care o emana Zelinski, NU POATE FI ASOCIATA CU OMUL CARE INTR-UN MOD EXTREM DE GRAV CERE ZILNIC AJUTOR EUROPEI, SUBLINIIND CA IN CAZ CONTRAR, DEMOCRATIA EUROPEANA SE VA SFARSI!

Pot fi catalogat ca putinist sau fsb-ist de 1000 de ori! MIE, SCOALA VIETII SI CEEA CE IMI TRANSMITE ACEST ZELINSKI, nu-mi pare deloc in concordanta cu ceea ce declara!

CUM SA RAZI CU GURA PANA LA URECHI SI SA AI CHEF DE GLUME, CAND TARA ITI ESTE APROAPE STEARSA DE PE SUPRAFATA PAMANTULUI????



CUM SA AI CHEF DE GLUME DESPRE NEVASTA TA (spune ca o prefera pe nevasta-sa, si izbucneste intr-un ras absolut molipsitor!), ATUNCI CAND ESTI INTREBAT CEVA DESPRE O ZIARIATA CARE SI EA AVEA O FOARTE CIUDATA BUNA DISPOZITIE, IN TIMP CE MILIOANE DE UCRAINIENI AU CASELE DISTRUSE SI BANTUIE CU COPIII IN BRATE PRIN TARI STRAINE????


Doamne Dumnezeule! Pur si simplu, imi este absolut imposibil sa cred ca filmuletul poate fi real!

Cine poate privi filmuletul de care fac vorbire in acest comentariu (se gaseste pe internet) si poate sustine CA NU PERCEPE NIMIC CIUDAT LA ACEST ZELINSKI (bineinteles, in contextul actual) inseamna ca nu are picatura de scoala a vietii si....CHIAR CA POATE CREDE ORICE II ESTE "SERVIT".

Nu, nu, nu!!!! NU AI CUM SA APARI VORBIND GRAV DIVERSELOR PARLAMENTE EUROPENE despre imensa tragedie pe care o traieste Ucraina, iar ulterior sa razi cu gura pana la urechi si sa ai chef sa faci glume despre sotia ta, cand esti intervievat de niste ziariste la fel de CIUDAT de binedispuse, intr-un context atat de dramatic!

Bineinteles, DOAR O PARERE!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu