...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 8 martie 2022

DE CE II TREBUIE ROMANIEI O LEGE CARE SA PREVADA CA BARBATII INTRE 18 SI 60 DE ANI VOR FI MOBILIZATI IN CAZ DE RAZBOI, DACA ROMANIA NU SE PREGATESTE DE RAZBOI?

Buna seara, dragii mei!


Dupa cum, probabil, toata lumea a aflat deja, DESI, OFICIAL, MINISTERUL APARARII NATIONALE SI GUVERNUL a asigurat populatia tarii ca Romania nu va fi atrasa in razboi si nu exista acest pericol, se pare ca in zilele ce vor urma, PE "REPEDE INAINTE" se va vota in Parlament o lege prin care toti barbatii intre 18 si 60 de ani vor fi mobilizati in caz de razboi!

Asadar, OFICIAL sustinem ca nu este niciun pericol insa NEOFICIAL pare ca ne pregatim de razboi.

In acest context simt nevoia sa va povestesc ceva.

In aceasta seara am fost abordat de niste amici (intre 30 si 35 de ani) care foarte agitati m-au intrebat daca am auzit despre faptul ca se va da o lege care va trimite la razboi toti barbatii intre 18 si 60 de ani, in cazul in care ar izbucni asa ceva.

CULMEA ESTE CA, exact aceleasi personaje, cu vreo 10 zile in urma, se bateau cu pumnul in piept in timp ce strigau "Traiasca Ucraina", sustinand ca toata Europa trebuie sa infrunte Rusia...

SE PARE CA TOATA EUROPA, DAR FARA EI! :)))))

Pentru ca in seara aceasta erau livizi la fata si imi povesteau cum VOR FUGI DIN TARA in cazul declansarii unui conflict armat, ca deja au inceput sa cumpere valuta samd.

PE BUNE, MAI, FATALAILOR????

Nu vreti sa va lasati acasa mamele, tatii, sotiile, copiii samd si sa mergeti la RAZBOI sa luptati sub comanda domnilor Johannis si Ciuca? 

Nu vreti, nu??? 

Aha! Am inteles! Cand acum 10 zile era vorba despre "toata Europa care trebuie sa se bata cu Rusia".....NU ERA VORBA SI DESPRE VOI! :)))))

Bai, stiti care este problema?

Eu am fost mort pentru 6 minute (cand am facut infarctul si stopul cardiac) acum aproape 3 ani si jumatate! Asadar, eu am fost pe "partea cealalta", INSA MI-AR FI FOARTE GREU SA ACCEPT A-MI DA VIATA PENTRU AMBITIILE UNOR AMERICANI obsedati de zeci si zeci de ani sa invinga Rusia.

Atentie mare!!!!

Daca unui nebun de conducator de tara i s-ar pune "pata" FARA MOTIV SI FARA SA FIE PROVOCAT sa invadeze Romania, fara doar si poate ca, indiferent ca am suferit un infarct si un stop cardio-respirator.....sunt perfect de acord sa pun mana pe arma si sa-mi risc viata pentru APARAREA TARII!

Dar sa risc a-mi pierde viata PENTRU UN RAZBOI DECLANSAT CU INTENTIE....atentie mare de tot!!!!.....in conditiile in care Europa Occidentala nu avea vreo treaba cu o tara precum Ucraina in anul 2014 cand s-a reusit declansarea actiunii "MAIDAN" si debarcarea lui Ianukovici, dar dupa reusirea "bresei", BRUSC numai de Ucraina ni s-a vorbit in ultimii 8 ani.....bai, cu acest lucru chiar nu sunt de acord!

NU EXISTA MOTIV PENTRU UN RAZBOI IN ESTUL EUROPEI! PACAT CA ZECI DE MILIOANE DE PURTATORI DE INTELIGENTA AMORFA NU INTELEG ACEST LUCRU!

Daca Ucraina este un stat de drept care isi hotaraste singura deciziile......atentie mare!!!....inclusiv, de a adera la NATO si a gazdui baze militare pe teritoriul sau.....ATUNCI, AXIOMATIC, TREBUIE ACCEPTAT SI FAPTUL CA TARI PRECUM CUBA SAU VENEZUELA SUNT TARI DE DREPT CARE POT SA HOTAREASCA SINGURE DACA ACCEPTA SA GAZDUIASCA BAZE MILITARE RUSESTI PE TERITORIUL LOR!

Stiu! Sunt un rusofil nenorocit, un dusman al lumii libere, posibil un agent FSB, un comunist nenorocit, un Putinist imputit....SI TOATE ACESTE LUCRURI PENTRU CA INDRAZNESC A ARATA CA DACA O TARA ARE DREPTUL DE A ALEGE, AXIOMATIC, SI ALTA TARA AR TREBUI SA AIBA ACELASI DREPT!

Doar ca in 1962 Cuba n-a avut voie sa aleaga singura ca accepta baze rusesti pe teritoriul sau, insa la fix 60 de ani distanta, Ucraina are dreptul sa aleaga singura ca accepta baze Nato pe teritoriul sau!

DACA S-AR FI TINUT CONT DE ACEST LUCRU, ESTUL EUROPEI AR FI TRAIT PASNIC INCA ZECI DE ANI DE ACUM INCOLO!

De 8 ani de zile nu auzi decat....Ucraina, Ucraina, Ucraina....de zice ca este cel mai important lucru din lume!

Zilele acestea suntem la un pas ca din cauza unui fost actoras de comedie si dansator la genul de emisiune "Dansez pentru tine" CARE FACE PRESIUNI IMENSE (si el si nevasta-sa) pentru ca oficialii Nato si UE sa accepte ZONA DE EXCLUDERE A SPATIULUI AERIAN UCRAINIAN, sa izbucneaaca cu adevarat cel de-al treilea razboi mondial.

Cel putin pana acum, AM AVUT NOROC CU ECHILIBRUL SI INTELEPCIUNEA liderilor Nato si UE care au respins ferm o asemena aberatie, explicand populatiei europene ca aprobarea "excluderii spatiului aerian ucrainian" ar insemna ca orice avion al Rusiei care survoleaza spatiul aerian ucrainian sa fie doborat de catre Nato, FAPT CARE 100% AR DECLANSA CEL DE-AL TREILEA RAZBOI MONDIAL!

Orice om echilibrat si cu un gram de inteligenta nu are cum sa nu accepte ca daca in estul Europei a izbucnit razboiul, acest lucru se datoreaza strict Statelor Unite ale Americii care a facut o obsesie din aderarea fostei "sufragerii" a Rusiei la Nato. (pentru ca asta este Ucraina) 

ATENTIE FOARTE MARE!

Pe mine nu ma intereseaza nici SUA si nici Rusia! PE MINE MA INTERESEAZA DOAR ROMANIA!!!!

Iar, din ce se pare, razboiul a ajuns la usa Romaniei! Si tare imi este teama ca CONDUCATORII ROMANIEI vor fi presati sa accepte sa fim "carne de tun" pentru razboiul de la distanta pe care SUA il poarta cu Rusia!

Daca proiectul de lege prezentat de presa este real, DEVINE DIN CE IN CE MAI EVIDENT CA ROMANIA SE PREGATESTE DE RAZBOI!

De unde pana unde nevoia de a da o lege care sa prevada ca in caz de razboi, toti barbatii intre 18 si 60 de ani sa fie mobilizati?????

CONCLUZIE:

S-a tot vorbit de domnul Ciuca ca ar fi "omul" americanilor. Vreti sa va spun ceva? 

CHIAR SI DACA AR FI ASA (desi, nu exista vreo dovada), IAR DIN POZITIA DE "OM" AL AMERICANILOR AR IMPINGE ROMANIA IN RAZBOI, NU AM NICIUN MOTIV SA-L CONDAMN! 

Daca, Doamne Fereste, Romania va intra in razboi cu Rusia, NU COPIII DOMNULUI CIUCA VOR LUPTA CU ARMA IN MANA, cum, dealtfel, nici copiii domnului Geoana, Basescu, Ciolacu, Nistorescu, Orban, Roman samd nu o vor face, DAR CU SIGURANTA O VOR FACE copiii lui tanti Florica sau Vasilica (simplii cetateni), care isi vor da viata pe front!

DAR, IMI VINE SA-I SCUIP PE TOTI IMBECILII CARE SAREAU IN SUS DE BUCURIE CAND AMERICANII MONTAU "SCUTUL" LA DEVESELU, probabil, crezandu-se intr-un joc video de-a razboiul...nu in realitate!!

SPER DIN TOATA INIMA CA CONDUCATORII ROMANIEI SA AIBA INTELEPCIUNEA SI ECHILIBRUL DE A NU ACCEPTA SA SCOATA DIN FOC "CASTANELE" STATELOR UNITE, CU MAINILE AMARATILOR DE ROMANI!

Ma opun cu maxima energie ca barbatii Romaniei sa-si piarda vietile pentru AMBITIILE, INTERESELE ECOMOMICE SI POLITICE ale americanilor!

Zilele acestea circula pe internet urmatoarea poza:



Desi, jur ca am facut eforturi imense sa accept ca VAD BANANA PREZENTATA DE MASS-MEDIA, mie tot mar imi pare ca este!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu