...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 9 martie 2022

ATAT DE NATARAI SUNTETI? SA BLOCATI BUCURESTIUL DATORITA UNUI ZVON CA SE SCUMPESTE BENZINA INCEPAND CU NOAPTEA ASTA?

Buna seara, dragii mei!


Pe la ora 19 am plecat din cartierul Titan spre Pantelimon pentru a-l duce la antrenament pe baiatul meu. Drumul nu trebuia sa dureze mai mult de 12-14 minute, insa a dura 55 de minute!

Stateam "bara la bara" si nu imi explicam de ce doar pe unele strazi erau blocaje enorme, iar pe altele era liber....BINEINTELES CA AM SPUS CA S-A INTAMPLAT CEVA, insa ma gandeam ce se putea intampla???

In momentul in care m-a sunat un amic si mi-a spus ca BUCURESTIUL ESTE JUMATATE BLOCAT DATORITA UNEI STIRI DIN MASS-MEDIA CARE ANUNTA CA BENZINA SI MOTORINA SE VOR SCUMPI LA 10 LEI/LITRU INCEPAND CU NOAPTEA ACEASTA, nu mi-a venit a crede!!!

Pai, mai, ametitilor (pentru a nu va cataloga altfel).....pe ce "combustibil" functioneaza acel "ceva" care ar trebui sa va fie CREIER, incat sa luati decizia de a sta la coada la benzinarie cateva ore, BLOCAND BUCURESTIUL, pentru nici macar un "plin" de benzina, pentru ca se presupune LOGIC ca nu toti nataraii care au format cozi uriase AVEAU REZERVORUL GOL CAND S-U ASEZAT LA COADA.

Dumnezeule Mare!!!!

NOROC CA PROSTIA NU DOARE!!!!!

Ce economie faceti, mai, purtatori de creier amorf???

CAT?????

Presupunand ca ai rezervorul gol, vei baga 40-50 litri de benzina.....astfel ca presupunand ca alimentezi la 7,5 lei/litru fata de un presupus pret viitor de 10 lei/litru.....VEI FACE ECONOMIE DE MAXIMUM 125 LEI!

Mai, ametitule!!! Cat te va tine acel "rezervor"? O saptamana???

DUPA CARE, CE VEI FACE? NU VEI MAI MERGE CU MASINA PENTRU CA BENZINA COSTA 10 LEI/LITRU?

Saracutii de voi!!!! Auzi, bai, SA BLOCATI BUCURESTIUL pentru un ZVON!!!

CONCLUZIE:

Cu nataraii astia care blocheaza orasele datorita unei STIRI, urmeaza, Doamne Fereste, SA NE BATEM CU RUSII??? :))))

PS: Sper sa nu incepeti cu vrajeala ca daca pentru mine nu insemna nimic 125 lei, pentru altii inseamna! Daca pentru toti nataraii care au blocat Bucurestiul (doar pentru un ZVON) suma mentionata ar insemna ceva, cu siguranta ar prefera sa circule cu transportul in comun, VARIANTA MULT MAI IEFTINA!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu