...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 25 martie 2022

HOTARATI-VA! ORI RUSIA ESTE DECIMATA MILITAR, ORI SE PREGATESTE CA DUPA VICTORIA CU UCRAINA SA INVADEZE EUROPA DE EST?

Buna ziua, dragii mei!


Nici nu stiu cum sa incep, pentru a incepe cu "dreptul" intr-o chestiune pe care mi-as dori mult sa o intelegeti....

Asadar...

Spre exemplu, v-ati intrebat vreodata cati oameni SUNT PACALITI intr-o zi in diverse situatii....de afaceri, profesionale, sentimemtale samd. Adica, cati isi pierd apartamentele, sume mai mari sau mai mici de bani, afacerile samd?

Va spun eu....FOARTE MULTI!

Zilnic isi dau cu pumnii in cap mii de astfel de persoane, dand vina, bineinteles, pe cei care au profitat de naivitatea lor.

Pastrand contextul, spre exemplu, stiti cati MAIMUTOI au venit in fata mea cu masini scumpe, pozand in smecheri care invart sume mari de bani din afaceri de succes....INSA CAND II PUNEAM LA INCERCARE (spre exemplu, sa faca o cheltuiala de 1000-2000 lei intr-o forma continuata, sa zicem 2-3 saptamani la rand).....DISPAREAU CA MAGARUL IN CEATA, dupa ce se lamureau ca nu puneam boticul la placa cu......AM BANII BAGATI ACUM IN CEVA SI NU AM PREA MULTE LICHIDITATI! 

NOTA: Foarte important!!!!!!

"Placa" standard al celui care vrea sa pozeze intr-o persoana cu bani, in caz ca-l pui la incercare....VA FI CA ARE BANII BAGATI IN CEVA SI NU PREA DISPUNE DE LICHIDITATI!

Ok....pana aici, sper ca am fost clar!

Acum, sa vedem daca toate aceste persoane care isi dau cu pumnii in cap dupa ce SUNT MANIPULATE SI PACALITE, ajung in aceasta situatie din cauza PROSTIEI ...

Din umilu-mi punct de vedere, desigur, PROFAN, consider ca nu prostia este cea care le impinge pe respectivele persoane in postura de VICTIME ALE MANIPULARII, ci refuzul total de a-si pune mintea la contributie, ocazie cu care ar observa extrem de usor FRACTURILE DE LOGICA din discursul manipulatorului....

Ok, am lamurit si acest lucru!

Acum, schimband un pic registrul, ajungem la BOMBARDAMENTUL SUFOCANT AL STIRILOR de pe frontul de lupta din Ucraina, unde printre foarte multe lucruri total lipsite de logica, ni se spune si faptul ca dupa o luna de conflict Rusia A RAMAS FARA ARMAMENT DE INALTA PRECIZIE, care o face sa atace cu rachete mult mai putin precise si eficiente! In plus, ni se spune ca Rusia este aproape decimata din punct de vedere al fortei militare (conventionale)...

ATENTIE MARE !!!!!!!!

In acelasi timp insa, prin vocea lui Volodimir Zelenski (sper ca ati observat ca dupa izbucnirea razboiului, am evitat sa-l mai numesc "fostul actoras de comedie" pentru a evita sa comit o crima impotriva democratiei!) auzim in fiecare zi urmatoarea amenintare:

DACA RUSIA INVINGE UCRAINA, VA URMA VARSOVIA, SOFIA, BUCURESTI, POATE CHIAR BERLIN!

Iar, cel mai tragic este ca zeci de milioane de cetateni europeni CRED ACEST LUCRU!

Pai, fratilor, nu trebuie sa fii foarte comprehensiv pentru a depista instant o imensa FRACTURA DE LOGICA!

Daca dupa o luna de razboi, Rusia este decimata din punct de vedere militar, epuizandu-si stocul de armament de inalta precizie!!!!!, axiomatic, se pune urmatoarea intrebare:

PRESUPUNAND CA INVINGE IN UCRAINA, CU CE ARMATA, DAR, MAI ALES, CU CE ARMAMENT AR ATACA TARILE EST EUROPENE SI AR INTRA INTR-UN CONFLIC DIRECT CU NATO????

Din umilu-mi punct de vedere, desigur, profan, ceea ce am scris mai sus reprezinta o clasica FRACTURA DE LOGICA, pe care daca o sesizezi...eviti sa intri intr-o stare de teama inutila!

FOARTE IMPORTANT!

Eu am aratat doar o FRACTURA DE LOGICA! Si, sunt extrem de multe in bombardamentul incredibil de stiri despre razboiul ruso-ucrainian! 

NICIO CLIPA NU AM SUSTINUT CA DACA I S-AR PERMITE, RUSIA NU AR ACTIONA PENTRU ACAPARAREA EUROPEI DE EST, AVAND IN VEDERE CA TOATE MARILE PUTERI VISEAZA SA CONDUCA LUMEA!

Tocmai de aceea este foarte important ca alianta Nato reprezinta un obstacol de temut in fata oricarei tentative a Rusiei de a acapara (din nou) Europa de Est, insa de aici si pana la imensele aberatii expectorate de Volodimir Zelenski este o cale extrem de lunga!

Acest Volodimir Zelenski care tine un discurs dramatic in fata unui parlament al unei tari europene (spre exemplu), SOLICITAND SA-I FIE TRIMIS ARMAMENT OFENSIV, dupa care se retrage in biroul sau unde intervievat de niste reportere, RADE CU GURA PANA LA URECHI (!!!), AFISAND O INCREDIBILA STARE DE EUFORIE, IN TIMP CE FACE GLUME DESPRE SOTIA SA!

Regret! DAR NU POT SA EMPATIZEZ cu un astfel de personaj! Din umilu-mi punct de vedere, desigur, profan, o astfel de reactie (si nu a fost singulara!) in timp ce milioane de familii ucrainiene sunt decimate si nu mai au un camin, arata irefutabil ca omu' nu empatizeaza sub nicio forma cu sacrificiul PROPRIULUI POPOR, asta pentru a evita sa spun mai multe.

PS: Iar pentru cei care pot continua greseala de a ma crede putinist, pro-rus, fsb-ist si alte aiureli, cu maxima intelegere si caldura sufleteasca le reamintesc urmatoarele (pentru ca am mai precizat acest lucru pe blog):

PROVIN DINTR-O FAMILIE A CAREI VIATA A AVUT ENORM DE SUFERIT DATORITA VENIRII COMUNISTILOR RUSI IN ROMANIA IN ANII '50.

Bunicul



Magistrat pana in anul 1950, cand datorita faptului ca a refuzat sa se inscrie in Partidul Comunist, i-a fost confiscat pamantul si a fost dat afara de la serviciu, AJUNGAND SA DEA CU SAPA PENTRU A-SI INTRETINE FAMILIA!

Mama si tata.


Fiind fata bunicului si avand un "dosar" necorespunzator, desi si-a dorit enorm sa urmeze cursurile facultatii de medicina....comunistii nu i-au dat voie sa ajunga mai mult de "contabil sef". Axiomatic, niciunul dintre parinti nu au fost membri de partid.

In aceste conditii, CUM AS PUTEA EU SA FIU RUSOFIL SAU COMUNIST????

Numai cand ma uit la poza bunicului si ma gandesc ce o fi fost in sufletul lui sa ajunga din magistrat sa dea cu sapa pentru a-si intretine familia, SI VAD ROSU IN FATA OCHILOR!

Dar, stiti ce este extrem de amuzant?!?

Ca am cunostinte care ma considera rusofil si putinist, DESI ACESTE PERSOANE PROVIN DIN FAMILII CARE AU AVUT PUTERNICE LEGATURI CU PARTIDUL COMUNIST ROMAN, si ai caror inaintasi purtau celebra "basca" comunista pe vremea cand bunicul meu REFUZA SA SE ALATURE COMUNISTILOR si isi ducea cu demnitate "crucea", chiar daca acest lucru a insemnat sa ajunga sa dea cu sapa!

Putina decenta, zau ca nu ar strica!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu