...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 30 martie 2020

DOAMNA BERECLEANU, NU VA FACETI GRIJI CA NU PUTEM DONA 2 EURO LA TELEDON!

Buna seara, dragii mei!

In aceste ultime saptamani, in dese randuri am meditat asupra a tot ceea ce traim, iar, in plus, mi-am pus o intrebare:

DACA TI S-AR PUNE PE MASA 100.000 EURO, TE-AI DUCE SA LUCREZI INTR-UN SPITAL CARE LUPTA CU VIRUSUL UCIGAS?

Raspunsul, clar, a fost...NU!!!!

DAR, DACA TI S-AR PUNE PE MASA 250.000 EURO, TE-AI DUCE?

Raspunsul, clar, a fost...NU!!!

OK, DAR DACA TI S-AR PUNE 500.000 EURO, TOTUSI, O SUMA IMENSA PENTRU UN SIMPLU OM, TOT NU TE-AI DUCE?

Raspunsul, clar, a fost...NU!!!

NU M-AS DUCE PENTRU NICIO SUMA DIN LUME!

Eeee, dragii mei, tocmai de aceea am participat cu tot sufletul la TELEDONUL DESFASURAT DE CATRE ANTENA 1.

Da! Am trimis cateva sms-uri, UN GEST ABSOLUT INFIM FATA DE RISCURILE LA CARE SE EXPUNE PERSONALUL MEDICAL!

Sambata seara, citisem pe facebook (nu al meu, eu nu am cont) comentariul unei "ratacite" care indemna oamenii SA NU DONEZE niciun leu pentru lupta impotriva coronavirusului, invocand furaciunile politicienilor, coruptia sistemului samd.

In aceste momente crunte, cand cei in care ne punem unica speranta de a invinge virusul ucigas, ANUME, MEDICI, ASISTENTE, INFIRMIERE, cad secerati, unii dupa altii, de cata "ratacire" trebuie sa dai dovada pentru a-ti aduce aminte de furaciunile politicienilor sau coruptia din sistem????

Socat am fost, insa, astazi, cand am vazut cum distinsa doamna ANDREEA BERECLEANU, tot intr-un comentariu pe facebook, ne spunea ca nu este normal sa fie organizate TELEDONURI, ca romanii sunt saraci, ca nu au de unde sa mai doneze, si ca doar in ROMANIA se fac astfel de solicitari fata de popor!


Pai, doamna Berecleanu, cand va referiti la SARACIA POPORULUI, cumva, luati in calcul si zecile de mii de persoane CARE APELEAZA LA CHIRURGIA PLASTICA, platind mii de euro pentru respectivele servicii?

Apoi, doamna Berecleanu, de ce nu continuati a va vedea dvs de viata in lux pe care o duceti (asa cum o descrie presa), SI VA FACETI GRIJI PENTRU NOI, NORODUL CEL FARA POSIBILITATI FINANCIARE, CA NU AM AVEA SA DONAM 2 EURO PRIN INTERMEDIUL UNUI SMS?

Daca poporul ar fi atat de sarac, doamna Berecleanu, credeti ca INDUSTRIA CHIRURGIEI PLASTICE AR PUTEA INFLORI? Sau puzderia de restaurante, baruri si cluburi de lux, ca sa nu mai vorbesc despre zecile de mii de agentii de pariuri? Si, am dat doar cateva exemple!

TELEDONUL A FOST O ACTIUNE EXTRAORDINARA! S-au adunat 2,5 milioane de euro, iar cand acesti bani se vor transforma in masti, ventilatoare, combinezoane, dezinfectant....produse care vor ajunge, spre exemplu, la amaratii aceia din Suceava, NU CRED CA CINEVA ISI VA PUNE PROBLEMA DACA A FOST MORAL SAU NU SA CERI BANI DE LA POPULATIE.

Cine vrea, da! Cine nu, nu! Lucrurile sunt simple!

Uite, doamna Berecleanu, v-ati gandit ca, poate, Mihai Morar, Alexandra Stoicescu, Dan Negru, prin intermediul TELEDONULUI au reusit sa sensibilizeze cateva sute de videochatiste care, sub imperiul emotiei puteau sa-si spuna "Bai, am bagat in buzele astea 500 de euro, in fundulet vreo mie, iar in sani vreo 3000...nu pot sa trimit si eu cateva sms-uri de 2 euro pentru amaratii acestia?".

Sau...cateva mii de amante de smecheri, la fel de "tunate", care napadindu-le emotia si-au rugat "sponsorii" SA DONEZE SI EI CEVA...

In astfel de momente, NU CONTEAZA DE LA CINE VIN BANII, ci doar sa vina! Pentru ca, amarata de asistenta din Suceava care va primi o masca si un combinezon din acesti bani, POATE ISI VA SALVA, ASTFEL, VIATA!

PS: Daca v-ati mai fi aflat in echipa Antenei 1, pozitia dvs ar fi fost aceeasi?

PS2: Cand, persoana publica fiind, spuneti ca SPERATI ca banii stransi sa ajunga unde trebuie, este un lucru fff grav, pentru ca indiferent cat de antipatici mi-ar fi Gadea si Voiculescu, zau ca nu ii vad a fi in stare, MAI ALES, IN ASTFEL DE MOMENTE, sa "devieze" traseul banilor stransi! Si nici pe Morar, Negru si Stoiceasca nu-i vad sa accepte a fi partasi la asa ceva!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu