...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 28 martie 2020

SA ASCULTI IMNUL NATIONAL ESTE UN PRIVILEGIU!

Buna seara, dragii mei!

Am aflat de la stiri faptul ca, potrivit unui ordin al ministrului de interne, la orele 17 si 21, din toate megafoanele instalate pe masinile politiei si jandarmeriei se va auzi IMNUL NATIONAL!

Bai, indiferent de locul in care ma aflu sau de starea care ma stapaneste, ATUNCI CAND AUD IMNUL NATIONAL, INSTANT, IMI DAU LACRIMILE SI TRANSPIR DE EMOTIE!

Puteam sa jur, atunci cand am auzit stirea, ca vor fi romani care vor trata cu ironiei si misto, laudabila initiativa.

Si, dupa nici doua ore, fara sa caut, dau cu ochii de stirea ca:

VELA ATACA "PATRIOTIC" CORONAVIRUSUL! (nota mea: Vela il cheama pe ministru)

Bai, tradatori de tara nenorociti, SA AUZI IMNUL NATIONAL, INDIFERENT DE ZI, ORA, ANOTIMP SAU AN...ESTE UN PRIVILEGIU PENTRU ORICE ROMAN!

Bai, nenorocitilor, care in ultimii 30 de ani, infiltrati prin toate segmentele societatii, ati facut tot ceea ce v-a stat in putinta pentru a destructura, pana la epuizare, PATRIOTISMUL, sa retineti un lucru:

MAI DEVREME SAU MAI TARZIU, ROMANII SE VOR REGASI SI VOR RENUNTA LA MIZERIILE CARE LE-AU SPALAT CREIERUL SI LA OBICEIURILE CARE I-AU FACUT, LA PROPRIU, SA INTRE CU CAPUL IN STALP!

Bai, tradatori de tara nenorociti, de ce trebuie sa luati la misto, ca fiind "patriotica" (cu bataie la vremurile apuse), o initiativa, absolut laudabila, a unui ministru?

CU IMNUL NATIONAL AR TREBUI SA INCEAPA FIECARE ZI DIN VIATA ELEVILOR (mai ales, cei micuti)....iar lucrul acesta nu are absolut nicio legatura cu ceea ce a insemnat COMUNISMUL.

Bai, imbecililor, repet!...SA AI OCAZIA SA ASCULTI IMNUL NATIONAL, INDIFERENT UNDE TE AFLI SAU ESTI, ESTE UN PRIVILEGIU!

Da! Elevii, mai ales cei micuti, ar trebui sa inceapa ziua in pozitie de "drepti", ascultand o strofa din imnul national, PENTRU CA, PESTE ANI, DACA DIN POZITIA PROFESIONALA IN CARE AR AJUNGE, LI S-AR PROPUNE SA-SI TRADEZE TARA, sa simta ca si cum li s-ar propune sa-si ucida propria mama!

V-ati obisnuit, tradatori nenorociti, SA ALIMENTATI, IN PERMANENTA, sila romanilor fata de propria tara, ponegrirea acesteia oriunde in lume, ascunzandu-le faptul ca, daca scumpa noastra tara a ajuns decimata din punct de vedere industrial si social, a fost ca urmare a unor acte de tradare nationala crunta, care in APROAPE orice tara din lume, nu ar ramane nepedepsite, CRUNT!

Cand aud din gura romanilor mei "Romania este un cacat de tara, m-am saturat de ea!"....pur si simplu, VAD ROSU IN FATA OCHILOR!

Doamne Dumnezeule, DESI MULTI AU REUSIT SA FIE CONVINSI SA NU CREADA, ROMANIA ESTE O TARA ABSOLUT MINUNATA, CU O ENERGIE POZITIVA, ABSOLUT FANTASTICA, SI CU UN POPOR BUN, SARITOR SI OMENOS.

DUMNEZEU SA BINECUVANTEZE ROMANIA!


Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu