...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 11 martie 2020

CORONAVIRUSUL AJUTAT DE OAMENI PROSTI SI TICALOSI!

Buna ziua, dragii mei!

Am evitat toata viata sa zbor cu avionul, dar dintr-un anume motiv, acum cativa ani, am ajuns la Aeroportul Otopeni. FRATILOR, AM FOST SOCAT!

Copilarind in cartierul Militari, si hoinarind prin cartier, ajungeam adesea in zona AUTOGARII unde puteam sa vad papuci tarsaiti, maieuri, scuipat de seminte, si sa aud onomatopeee si injuraturi.

EEEEEE, EXACT ACEEASI IMAGINE AM REGASIT-O PE AEROPORTUL OTOPENI!

Si, cand, fireste, uimit maxim, am intrebat "Bai, de unde vin hoardele acestea?", mi s-a spus de catre cei din jurul meu ca sunt ROMANASII NOSTRI DIN ITALIA!

Pfffff, pur si simplu era ceva ireal! AEROPORUL OTOPENI plin de grobieni!

NOTA: Doamne Fereste, sa nu intelegeti ca bag la oala pe toti romanii care isi castiga existenta in Italia! Sunt convins ca exista si romani super civilizati!

Revenind la prezent, mi-a fost imposibil sa nu observ cum acel COMITET, a carui denumire suna atat de pompos (n-am retinut) a luat toate masurile posibile, mai putin una: INCHIDEREA GRANITELOR!

Orice om dotat cu o minima inteligenta, ar trebui sa inteleaga si sa accepte faptul ca, orice masura ai lua pe teritoriul Romaniei, DACA NU SE INCHID GRANITELE, devine ineficienta!

Niciodata nu deschid gura fara a avea argumente! Asa va fi si acum...

Romanii care se intorceau cu avionul din Italia (pana la momentul suspendarii zborurilor), completau un rahat de declaratie pe proprie raspundere, cel mult, LI SE MASURA TEMPERATURA, iar...atentie mare!!!!.....chiar daca acele persoane erau bine intentionate si acceptau sa intre in autoizolare....DE LA AEROPORT SI PANA LA DOMICILIU (foarte multi dintre respectivii, trebuind sa ajunga in orasele de provincie) UTILIZAU TRANSPORTUL IN COMUN, deoarece autoritatile nu au gandit si un sistem de transport al acestora pana la domiciliu.

Nu mai spun despre hoardele de PROSTI (inainte de a ma taxa pentru limbaj, verificati, va rog, definitia din DEX), care se intorceau din Italia, neacceptand sa respecte autoizolarea pe o perioada de 14 zile.

In momentul cand scriu aceste randuri, de la doar cateva cazuri, Romania a ajuns sa aiba 36! Cele descoperite!

Citeam in presa despre CEI 21 DE TICALOSII CARE S-AU INTORS DIN ITALIA SI AU INCERCAT SA PACALEASCA AUTORITATILE ROMANE, VENIND SPRE TARA DINSPRE GRECIA!

Sau...acel nemernic, pensionar MI, care s-a prezentat la Spitalul Gerota, ascunzand faptul ca se intorsese de cateva zile din Israel, ulterior infectand cu virusul ucigas, o gramada de oameni.

Tot in presa citeam despre un grup de prosti si ticalosi care, ajungand la granita Nadlac, desi li s-a explicat necesitatea de a intra in carantina, s-au dat jos din masini si au devenit agresivi, refuzand carantina!

Din punctul meu de vedere, tinand cont de contextul agravant in care se prezinta epidemia, TOTI ACESTI PROSTI SI TICALOSI, ar trebui sa fie pedepsiti exemplar, in stilul lui...Vladimir Putin.

Da, da! Nu glumesc!

La noi, la Romanica, pedeapsa pentru raspandirea unei boli...este o gluma proasta! Cica, de la 6 luni la 2 ani!

CONDUCATORII TARII ar trebui sa se gandeasca ca paralizarea unor orase importante (Doamne Fereste!), obligate sa intre in carantina datorita unor PROSTI SI TICALOSI, ar insemna o tragedie pentru economia nationala, si asa destul de fragila!

As putea face saptezeci de legaturi logice intre realitate si masuri, dar realizez faptul ca, din nefericire, romanii din Italia sunt fff multi, IAR SUPARAREA ACESTORA (plus, rudele din tara) POATE INSEMNA PIERDEREA ALEGERILOR! (ma refer la tot esicherul politic)

PS: Marele noroc a fost ca...ITALIA A INCHIS GRANITELE! Altfel, ar fi fost prapad!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu