...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 30 mai 2018

ROGU-VA! IMI SPUNETI SI MIE, CE SPERANTA MAI EXISTA?

Buna seara, dragii mei!

Dupa ultima decizie a Curtii Constitutionale, esicherul politic din Romania pare a deveni, din nou, incandescent. Si, probabil, mai devreme sau mai tarziu, strazile se vor umple de manifestanti...pro sau contra! CHIAR NU CONTEAZA!

Stiu! Multi se vor repezi sa ma eticheteze drept TAMPIT, atunci cand spun faptul ca...nu conteaza!

Dar, in tampenia mea, asa cum am facut mereu atunci cand am deschis gura, voi incerca sa argumentez!

Ce se tot intampla, de aproape 30 de ani?

Pai, un lucru-i cert: SE DEVALIZEAZA TARA!

Vinovati? Pai, pe orice individ arestat pentru coruptie, daca l-ai intreba, raspunsul va fi unic: SUNT NEVINOVAT!

Asadar, ne-au disparut industria si padurile, zacamintele tarii au fost date pe nimic strainilor, de la zero...datoria externa a tarii a ajuns la o suma imensa, agricultura abia mai rezista, turismul deasemenea....dar...NIMENI NU A FURAT!

Daca detii macar un gram de creier, nu ai cum sa nu fi realizat pana acum faptul ca, ABSOLUT ORICE PARTID A FOST LA PUTERE, a furat pana la saturatie!

Apoi, cu acelasi gram de creier (in cazul in care il detii), nu ai cum sa nu fi realizat pana acum faptul ca...IN POLITICA, certurile sunt doar la televizor, iar BANII SI AFACERILE...nu fac parte din conflict!

Uitati-va la Elena Udrea! Apoi, la Radu Mazare! Ca sa nu mai vorbesc despre Ghita! Toti trei NE SFIDEAZA de pe meleaguri indepartate!

CUM AU REUSIT SA PARASEASCA TARA Hm...doar un prost, ar mai avea dubii!

Deunazi, am citit in ziar despre un fost ministru al finantelor (deci, fost bugetar!), care a achitat o cautiune de....1 MILION DE EURO! Bai, 1 MILION DE EURO!

Fara comentarii!

Revenind la doamna Udrea, ma intreb: cu ce bani poate trai in Costa Rica? Nu de alta dar, in ultimii 10 ani a avut venituri de BUGETAR!


Aaaaa, uitasem! Are bani de la...fostul sot! Domnul Dorin....si el, CINSTIT PANA LA LACRIMA!

Aceeasi intrebare mi-o pun si in cazul domnului Mazare: oare, din banutii agonisiti din salariul de bugetar, o trai, acum, bine merci, in Madagascar?


Inainte sa iasa in strada, REPET!!!....pro sau contra, ma intreb: cand vor intelege romanii faptul ca DEMOCRATIA SI PLURIPARTIDISMUL reprezinta doar praf in ochii lor si parghia alternantei la BORCANUL CU MIERE?

Nu! Nu am gandire COMUNISTA! Nici vorba! Provin dintr-o familie care a avut enorm de suferit de pe urma instaurarii comunismului in Romania, insa nu pot fi atat de prost, incat sa nu fi realizat in cele 3 decenii de democratie, niste evidente clare!

Uitati-va la Tariceanu! L-ati vazut imbratisat cu Basescu, iar acum il vedeti imbratisat cu Dragnea!

FUNCTIA, PUTEREA SI BANII SUNT TOT CEEA CE CONTEAZA!

Romanii sunt extrem de usor de manipulat, pentru ca refuza cu indarjire sa gandeasca si sa nu fuga dupa...."fenta"!

Ma gandesc, sincer, cum sa iti mai pui problema sa iesi in strada...PRO SAU CONTRA, in conditiile in care, ai avut 3 decenii timp sa te convingi asupra faptului ca...CORUPTIA A CRESCUT CU FIECARE PARTID CARE S-A PERINDAT PE LA PUTERE!

Despre ce discutam????

Despre milionarii in euro, existenti in toate partidele de pe esicherul politic romanesc? Milionari in euro, din modeste salarii de bugetari! :)))

CARE-I DIFERENTA DINTRE EI???

Cu totii, DESIGUR, sunt oameni de-o probitate morala si profesionala, impecabila!

Mai nou, am ajuns sa ne chinuim a schimba legile, in asa fel incat...sa nu mai fie nimeni deranjat, ATUNCI CAND FURA!

Sunt injurati de mama focului cei care vor schimbarea acestor legi, dar nimeni nu observa ca in TABARA ADVERSA, indivizi care timp de ani de zile au fost dusmani declarati ai respectivilor, ACUM, tac "malc"! Oare, de ce?

Simplu: II AVANTAJEAZA SCHIMBAREA LEGILOR! :)))

Si, atunci, despre ce mai discutam?

Ani de zile, ultima speranta mi-am pus-o in serviciile secrete ale Romaniei! Naiv, am crezut ca prima calitate a unui individ care-si desfasoara activitatea in cadrul acestor servicii, cu atat mai mult daca este si sef....ESTE ACEEA DE A FI UN PATRIOT DESAVARSIT!

Mi-a murit si aceasta speranta, atata timp cat am ajuns (ca natie) la cheremul mai marilor lumii!

Si, atunci, scumpii mei...CE MAI ASTEPTAM SA SE INTAMPLE?

Daca, AXIOMATIC, avand in vedere situatia in care ne aflam la nivelul coruptiei, as opina ca ne-ar trebui un nou Ceausescu (minus cultul personalitatii), o noua lege 18 samd....AS FI, IMEDIAT, STIGMATIZAT SI ETICHETAT CA REBUT COMUNIST!

Si, atunci, scumpii mei, care ar fi solutia?

Sa nu-mi spuneti ca...iesirea in strada, PRO SAU CONTRA!

Aduceti-va aminte, cei care, poate, ati participat la mitingurile in care Basescu aparea de mana pe scena cu TARICEANU, iar, acum, probabil, sunteti tentati sa iesiti in strada...IMPOTRIVA LUI TARICEANU, care se tine de mana cu Dragnea!

Apoi, aduceti-va aminte despre mitingurile de sustinere a candidaturii lui Ponta, unde...Dragnea era cel mai vocal dintre sustinatori!

Cum sta, acum, situatia? :)))

Exemple as putea sa dau, fara incetare, pana maine dimineata!

Un lucru-i clar!

NOI, TOTI, SUNTEM DIRECT RESPONSABILI PENTRU CORUPTIA IMENSA A POLITICULUI, PE CARE AM LEGITIMAT-O, CU RANDUL, TIMP DE 30 DE ANI!

Asta vor si ei...O DATA LA PATRU ANI, SA MERGEM SA VOTAM!

Putem sa-i injuram, sa-i bestelim in toate felurile, sa le jignim tot neamul, insa...SA MERGEM SA VOTAM!

V-ati intrebat, vreodata, de ce? :)))

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu